time to pretend


denna bilden gör mig glad (om man bortser från min cp-hand).

sitter hemma och tycker det är lite läskigt. anna lämnade mig med en halv liter coola, en halv pizza och en knappt äten b&j. hm..... inte bra inte bra (iallafall inte för mig)

nu ska jag sitta i min ensamhet och vara ensam. sen ska jag gå upp pigg och jääätteglad. ska sätta mig och plugga svenska och historia, sola och sen sticka till jobb och sen hem till lollo och mysa ett tag. låter som en bra dag :)

sen är det back to hell!

Kommentarer
Postat av: selleri sellergren

du fick d av mig.....rätt schysst endå tycker jag!! hahaha ;)

2010-05-16 @ 11:11:00
Postat av: elin

den gör mig glad ocksåå

2010-05-16 @ 18:57:02
URL: http://lundbergelins.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0