inga problem

Se mitt stora problem är att mina problem
Är så pass små att dom knappt räknas som problem
Men dom gör lika ont för det så sjung
med


malmö med emmisen

hahahahaha, vilken dag alltså! skolan var helt okej. gick ganska snabbt. sen tog emma och jag bussen till stationen. där kom först en tvåa på ettans busshållplats. vi trodde först att det kanske var britt, vår psykologilärare, som spelade oss ett spratt men så var inte fallet. hahaha!

väl framme på stationen märker vi att emmas kort inte fungerar men bestämmer oss för att åka iallafall. när vi väl är framme i malmö ska jag låtsas att jag kan en smartare väg men det slutar med att vi går vilse? :S hahahah. så emma får ta tag i det hela. tillslut kom vi till donkan. emma blir förbannad för att hon inte får vatten istället för en cola. ett gäng fotbollshuliganer kommer in, säkert 30 pers, och ställer sig i kö. sen plötsligt skriker en av dem; de har angusburgare på burger king. och då stormar de ut. hahahahaha. så jävla klockrent.
 
vi går sedan vidare och köper min älskade tröja :) och på vägen tillbaka bestämmer vi oss för att fika. jag tar en konstig sak och emma en negerbulle. och de tar inte kort när det är under 50 kr och så klart blev det 49.. så jag tog en flaska ramlös. det hela slutade med att vi fick betala 77 jälva kr för en fika!!!!!!! helt sjukt. och det var inte ens gott :S

sen gick vi vidare och slutade upp på det stora torget i början av malmö nära stationen. helt plötsligt kommer där ca 200 hif huliganer och stormar torget. flera polisbilar kommer och omringar både mig & emma och hif:arna. hahahahaha! fan vad läskgit och skoj det var. undrar vad som hade hänt om vi skrek; HEJA BOOOOIS! hahahah! goodbye julia. sen släppte de massa rökbomber och sånt.. :P

haha! och när vi skulle in på wanyes och kissa så kommer där en kille/flicka och säger: närmsta hållet till harrys? dit eller dit? och vi bara; ingen aning. så går han/hon och skriker efter oss; jävla malmöfittor! hahahahaha! vi börjar bara skratta för vad fan ska man säga? VI ÄR FRÅN LANDSKRONA!!! hahahaha ;D vilken jävla dag. sen träffade jag poppe. så fin i sina coola glasögon :) thihii.

sen tog vi tåget hem. jag sätter igång en låt så frågar emma; vem är detta? det är duffy. åh, hon har en sån röst man alltid känner igen! hahaha, jotack. jag menar ju det ;D sen tog vi ettan hem för att den tar längre tid. några blattar höll på på bussen så jag följde emma hem en liten bit. nu ska jag se på tv. thhi. långt inlägg. undrar om någon orkar läsa ;D

puss på er!

dom andra

Priset vi betalat
För att klassas som elit
Var att vi blev som dom andra


monkibabe

imorgon åker jag och hämtar hem min bebis



hihihi. är den inte fiiiin? :D jag tycker det iallafall!

posshaje

dont panic, it's organic

det var ett litet tag sedan jag skrev här, men det har varit en busy helg. i fredags klippte jag lugg och färgade håret nästan svart. haha. ganska coolt blev det nog :) sen var jag här hemma med maja, vicky & fridah. i lördags var jag nere i stan med sis & mamma. shoppade ett par uggs och ett linne. även en skjortklänning. sen på kvällen var det tjejmiddag/fest hos frida. mycket trevligt! :) det tackar man för! i söndags var det en slappedag då jag städade garderoben och lite så.
idag i skolan gick det ganska snabbt. såg film på svenskan & engelskan. sen efteråt stack jag & emma ner till stan och lämnade tillbaka skjortklänningen och istället köpte jag en organisk tröja. "dont panic, it's organic". den var fajn. hehe. sen fikade vi. mumma. när jag kom hem ringde jag till monki och la undan en tröja som jag & emma ska åka och köpa imorgon. jag älskar den. :D hihi. fanns bara en kvar och den var i just min storlek. fniss. megaperfa ju. svider dock att lägga ut pengar på tågresan till malmö men jaja. det får man stå ut med.
borde egentligen plugga matte men eftersom att jag glömt planeringen i skolan så sket det sig. nu ska jag kolla på tv.



puss på er!

your body is a wonderland

jaha. då har man en annna frisyr nu. vet inte vad jag tycker om den. tar väl ett tag innan man vänjer sig. :)

igår var jag hos frisören till klockan nio. sedan tröffade jag emma en snabb runda för att visa mitt nya jag ;D sen åkte jag & maja ner till hemmakväll. sen träffade vi vicky på vägen och åkte sedan hem till mig där även fridah var. hihi. satt och snackade ett tag och hade det mysigt (iallafall jag) hehehehe.

idag vaknade jag tidigt och åkte sedan med mamma & sis till stan. fick köpt en del vilket alltid är skoj. kanske inte för plånboken men jaja :) :) sen körde de mig hem till lollo. var där ett tag och snackade, sen cyklade jag hem. nu sitter jag här och ska snart in i duschen. ikväll blire tjejmiddag hos fridaowow. :) :) myschigt hoppash jag. :D

ha en stekdag :D

frisssssssör

om ca 40 min sitter jag hos frisören och berättar att mitt tjocka hår ska bort (eller det mesta av det) och att vi ska brunt och lugg. om han går med på det får vi väl se. :D haha! ska bli spännande. hoppas jag inte blir deppig som jag alltid blir när jag klippt mig. efter ett tag brukar man ju vänja sig. och gillar jag inte luggen växer den ut på ca ett år? usch vad länge men jaja! :) det ska gå bra :D så om ni ser en brunhårig tjej med lugg i helgen kan det mycke väl vara jag! ;D haha!

ha en bra helg!

there is nowhere i can go

idag har jag varit ganska trött och gnällig vilket inte är skoj. imorgon blir det bättre :)
skönt att maja kommit tillbaka till skolan :) har saknat henne litta faktiskt :)

idag cyklade jag & ida ner till stan och köpte b&j så nu har jag ätit min glassmängd för denna veckan. sen köpte jag även en macka på subway.

ska skriva klart min rapport nu sen ska jag slappa framför tv:n..! hihi!

pussssss & kraaaaaaam

center syd

idag var det skola. det gick grymt snabbt! kommer knappt ihåg vad vi gjorde.. efter skolan åkte jag hem och väntade på mamma. vi åkte till center syd och shoppade. till en början blev jag arg och hittade inte ett skit men sen vände oturen och jag hittade riktigt mycket ! :D

sen gjorde jag lite klimatsmart som vi har redovisning i imorgon. bläbläblä. nu ska jag läsa i min engelskabok och sånt.

pussssss

sjuklingen

om ni undrar varför hon är min BäZzTiS fo evvah så är det för att hon är så otroligt gullig

louise säger:

jag kan inte skriva puss, du blir kanske förkyld då  
louise säger:
kram <3


dagen har faktiskt varit ganska härlig

för att jag slapp samhällen eftersom att jag skulle på elevrådsmöte istället. hihihi. yeay! sen på spanskan visade pp stolt upp sin nyinplastade spanskabok som inte riktigt var som den skulle. haha. jag tyckte det var grymt roligt :) sen innan engelskan så busade seb och janus för ovanlighetens skull med varandra. janus stod framför mig och precis när seb kastade en äcklig gammal bulle på honom flyttar janus sig och jag får den rakt i nyllet. där fick de sig iallafall ett gott skratt vilket aldrig är fel :) sen hade vi läxförhör på engelskan. vi fick sluta tidigare.

nu ska jag göra lite NK och sånt. känner mig stressad med klimatsmart som ska redovisas på torsdag men jag får fixa det imorgon innan center synd med mossan.

puss på er era bullhuen


om en timme befinner jag mig på träningen

och jag tycker det ska bli skoj :) fast lite jobbigt ändå. det regnar ju. hoppas där inte är lika varmt som där brukar :)

idag har det varit en helt okej dag i skolan :) där vår lärare var cp och janus somnade på lektionen och gjorde en rolig min med sina kinder.

jag är pepp. vill göra något skoj. ser fram emot nästa helg :D

nu ska jag byta om till idrottskläder. visst låter det sportigt? ;D

come ti chiami?

nu sitter jag här med mina italienska ord. molto piacere. eller inte. haha! jag har gjort psykologin nu ett tag. det är ganska segt :) när jag kommer hem från bian ikväll ska jag nog göra lite spanska. så ja, nu har jag något att se fram emot idag.

dagen i överigt har varit deppig. fråga mig inte varför för det vet jag inte ens själv. eller jo. där finns små anledningar men inget som borde göra mig såhär depp. men ja, sånt som händer! :) haha!

ha en bra giorno!


deberes

jag ska sova länge inatt. sen så ska jag plugga imorgon och gå på bio. min mamma dissade mig för motorcykel annars skulle vi åkt till centan.

jag är jättestressad med mina läxor så skriver ner vad jag har här för att lugna mig :)

matte
översätta spanskatext
italienska glosor
göra fördjupningsuppgifter i psykologin
och liiite NK... +o(

ha en bra kväll!

halloweenbabes




FAVVISEN & JAG! hahahahah! ni ska bara veta hur många snygga bilder jag har från denna kvällen. så passa er allesammans! ;D

igår var jättetrevligt hemma hos josse. tack så mkt! :) vid halv elva stack jag å emma hem eftersom att vissa skulle till retro. emma sov hos mig. gick upp lite i åtta för att sedan åka till svalöv å fira daniel. nu ska jag bara slappa, och vänta på johanna som slutar nu :)

ha en bra helg!

and she will make sure that you remember

bläää vad blandade känslor jag har i kroppen just nu! du gör det så svårt för mig. du får mig att känna saker jag inte borde eller vill!!

idag var det ännu en seg skoldag. de har börja bli det alltmer nu! tur jag har emmisen iaf :D för maja, weich å johanna va inte i skolan..

jag ska snart göra vid mig för ikväll ska vi till josse ju! sen ska emmisen sova här! :D myspys? JA! thihi!

ha det bra alla mina älsklingar!

i februari sluta vi leka å börja hänga

idag har varit en seg dag iskolan. skulle egetnligen gått åtta till halv fyra men eftersom att jag inte mådde så bra körde jag hem halv två. gjorde klart min italienska & lite spanska. sen kom lollo. vi var på konsum och sånt. sen har vi bara tramsat oss som alltid? haha! två nya musikvideor är producerade! håll utkik efter oss på MTV!

lollo är rent ut sagt speciell! hahah! du har nog aldrig varit så knasig som idag. funfunfun :D tur jag har dig :)))))))))

nu ska jag kolla på "vem kan slå filip och fredrik" sen ska jag sussa :)

imorogn är det fredag = tjejmiddag hos jussi

bring it all home

lägg inte mat i munnen på en mätt, det är som att jävlas med andrea


vi har så roligt så. haha! och våra knasheter gör mig inte förvånad längre. vi ska ses på söndag vilket är på tiden. saknar andi litta :D vi är så grymma tsm lixom. nu ska jag se på idol . håll utkik efter mig. coolt om ni ser mig.

tjaaaaarå

veberöd

nu är jag hemma från en fullspäckad lägerskola. jag orkar verkligen inte skriva ner allt som hänt här men det har varit otroligt händelserikt! :D

när jag kommit hem frågar vicky om vi ska ner till stan och jag kan ju inte säga nej eftersom att hon åker till sthlm imorgon och kommer inte kunna träffa ig förän på måndag. men jag var otroligt trött efter 2 timmar sömn i natt och efer en ny liten förkylning....... vi var där nere ett tag, sen åkte vi hem igen :)

nu ikväll har jag bara datanördat mig. jag är gladgladglad för där finns så otroligt mång fina människor!!! :D thihihihihi! 8-|



nu ska jag kolla liiite på tv sen ska jag sova. puss natti

smart måste man vara!

jag och elin konstaterade precis på msn en sak:

datorer är som män. de lever sitt egna liv. man ogillar dem men man kan inte leva utan dem!

och visst kan ni inte annat än att hålla med om det? hahah! :D


örhängen

nu har jag packat klart. så här kommer jag med en rosalila sovsäck, gula gummistövlar med oranga prickar på, och myggmedel!! haha! imorogn tar emma och jag bussen till stationen och möter klassen där vid 8 tiden!

ett fint halsband som jag hade gick isönder för ett tag sen och eftersom att jagv arit pysslig ikväll gjorde jag om det till ett par örhängen. vad tycks? ;)



ha det så bra medan sp07mö sticker på lägerskola. sakna oss inte för mycket! haha!


Dr.Mugg

hej allesammans!

igår vaknade jag vid tolv sen gjorde jag vid mig och mötte upp vicky. vi lämnade hennes cykel vid fabriken sen hämtade hennes mamma oss och körde oss till CG där vi köpte halstabletter och tuggummi. hihi. sen gick vi hem till elin. de gjorde vid sig och jag pimpade pernets dr mugg dassa lock. det blev schnyggt! sen efter ett tag stack vi hem till frida där alla gjorde vid sig. jag var assisten. höhö. sen gick jag efter ett tag. tog bussen hem å åt. sen kom emma efter ett tag. vi satt och snackade & kollade på tv. megamysigt :D

"kan du sluta äta med mat i munnen?"

ahaha! :D idag ska jag städa, handla och förhoppningsvis täffa lollo. imorgon åker jag på lägerskola med klassen :F


du är en nolla och jag är din idol

jag har inte kunnat blogga på ett tag eftersom att mitt internet inte har fungerat..! men ja, nu verkar det gå bra :)

i onsdags var jag, lollo & elin i malmö och shoppade. det var jätteskoj och många goa skratt :D och vi alla fick snygga nya kläder :)

på torsdagen pluggade jag lite, sen efteråt var jag med ida & johanna. vi var hemma hos ida och sjöng singstar och bara mös :)

igår var jag med emma & elin nere i stan. efter ett tag kom även lollo. köpte ett par gråa chinos :) sen åkte emma hem och vi andra gick å åt på rhodos. det var gott men alla fick lite ont i magen sen. haha! sen hem till elin och mysa. sen kom vicky, ewe & julia och efter ett tag ävem jens, jack, philip och oliver. vi stack till kick-offen som inte verkade vara så skoj alls så jag & lollo åkte hem till henne och snackade ett tag. sen var jag hemma! :)

idag är det höst vilket jag både tkr är mysigt och jobbigt. då känner man sig tvingad att vara ute i det klara och kalla vädret men det är ju inte skoj när det är kallt! haha!

ikväll ska jag & emma ha myskväll :))))

puss!


medveten indirekt syftning på ngt

idag har jag gått i sega skolan. sen efteråt åkte jag hem och pluggade. jag har gjort spanska, svenska, italienska, nk & matte. men jag har fortf. saker kvar. det är mest glosor och sånt så man får plugga lite då å lite då. men matten och samhällen kan gå å dö!!!!
sen tränade jag för att jag orkade inte tänka :) duktigt va? ;)
haha.
klockan nio ska jag se på topmodel/vemkanslåphilip&fredrik. :D

nu ska jag duscha. hehehehehe. imorgon är nog mina glasögon klara. men kan nog inte hämta dem förän på torsdag eftersom malmö vill ha oss imorgon. hehehe.

puss natti allesammans

hemligt uppdrag/FBI

nu har jag precis kommit ut ur duschen efter ett roligt men varmt medelpass på friskis. haha!

idag efter skolan okm elin hem till mig. (: vi åt bullar och pratade ett tag, sen cyklade vi ner till stan och var på ett hemligt uppdrag som ni lär mörka imorgon när ni träffar elin :D sen gick vi till city gross och gina. därefter cyklade jag him. slappade ett litet tag och sen var det som sagt friskis. nu känner jag mig otroligt bra. haha! jag vill börja på diet. eller iaf sluta med å äta massa godis och kakor. ska vi se hur länge det går? jag tror på mig själv denna gången! :D

nu ska jag äta lite middag. mums (; haha!

pussssssssssss

snyft

efter det att jag berättat för elin hur mina kompisar behandlar mig så gick hon ut i köket. där låg en klocka.
-är denna din?
-ja, det är det :D
(elin tar på sig den)
-oj, vad stor den var :O

hahahahaha. jaha? vad ska man säga?

ni vet att jag tkr om er iaf :C

<3

mina inte alltid så snälla vänner

-åh, varför får aldrig jag negerbullar?
-men du behöver inte dem julia!

(x testar en klänning)
-vad stor den är på mig. testa du den julia!
-åh, den är mkt tajtare på dig!!

-ni som är tunga får ta det försiktigt så att ni inte tar isönder detta.
-hahaha, vad skoj det hade varit  om du tog isönder den, julia!

jaha, så är det å vara kompis med mina vänner. haha! nä. jag tkr faktiskt själv det är ganska skoj! :D

nu väntar jag på elin sen ska vi ner till stan! (: yeah!

pussisar

svenska hjärtan

nu är jag trött men kommer säkert inte kunna sova eftersom att lollo gjorde så att jag sov till tolv idag..........

jag hoppas att mina glasögon ringer mig imorgon å vill bli hämtade.
jag ska följa med elin till stan imorgon. vi ska på hemligt uppdrag :D
sen ska jag kaaaaanske träna dansgympa. jag lär skämma ut mig imorgon igen men jaja. man kan ju inte bli bra på det om man stannar hemma ;)

nu ska jag lyssna på lassen lindh som lollo har introducerat mig för. (:

vamos a besarnos

http://www.billiethevision.com/shows.php

alltså jag och lollo ska så snart som möjligt fixa biljetter till både billie the vision and the dancers och till håkan. de spelar 26e & 27e!!! fyfan vad härligt det ska bli! :D:D:D:D

billie måste jag bara se. de har fångat mig! ;D

Som jag hade dig förut

jag var inne på monkis hemsida igår och hittade lite godbitar som jag ska inhandla! :D



iih, vad fina saker va? :D:D lollo och jag ska snartsnartsnart till malmö. fetefint! :D <3

rednex

tjenare allihopa! 

igår var en knasig dag. efter att jag varit hos arne och ätit en god middag med honom å mamma så cyklade jag hem till lollo. hon gjorde vid sig och lite så sen så cyklade vi till stationen och hann precis med tåget. framme i lund vid nio mötte lollos friends upp oss på stationen. vi gick mot rednex som spelde på mårtenstorget. hahaha säger jag bara. fyfan vad dåliga de är. och hon som sjunger visade förfan skrevet hela tiden!!! uhe. sen gick vi runder  å lite så. slutade upp i öltältet. mktmkt trevligt var det. lasse stefans spelade och jag dansade med lars. han var väääldigt begåvad. och lollo med konrad/dick/random? (namnförslag?). hahaha!och nej. de var inte några 40 åringar om ni nu anar det på namnen. även då lollo en gng dansade med en 30+ are! hahahah!  men fyfan vilken galet rolig kväll vi fick till slut. vid ett gick vi till stationen å tog tåget hem. sen sov jag hos lollo. vi har precis ätit frukost och ska snart hem och plugga och städa :/ 

en liten pommes. eller nej, ser den ut så tar jag en mellan. 
var det bra så? 
ja! 
eller nej! jag tar en cola också. eller förresten, jag tar en fanta! 

hahaahahah! :D:D 

tack för den kvällen lullu :*:* 

valerie - the zutons



här har ni den underbara låten :D

sweet marie

alltså ja. jag ska hem å äta hos arne om ett tag. mamma & han lagar mat och jag har ju aldrig varit där så jag får väl offra mig ;) ska säkert bli trevligt :)

annars sitter jag & småhoppas på att lullu ska logga in på msn. där är inga roliga för studen.
jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll. men det är väl ett vanligt prob? haha!

ja, vad har jag mer å säga. jo, valerie - the zutons. <3<3<3 jag älskar den. tackar vicky för det. mihi.

jag har tråkigt. jag vill ha intressanta saker att skriva om här men det har jag inte. tror inte någon bryr sig ;D haha! ska kolla lite andra bloggar nu och kolla topshops hemsida. va ett tag sen. :D fast ja. då blir man ganska sugen på att shoppa vilket jag inte får bli eftersom att jag ska spara pengar. till vad? ingen aning :D ahhaha! skriver nog sen igen.

be yourself

varför kan aldrig jag få som jag vill?

du är underbar!!!

lets dance



puh, ett tag sen jag skrev här. men mitt internet har inte fungerat. har bara kommit in på msn. så ja, jag har haft det ganska jobbigt den senaste tiden så va snälla mot mig!

igår var det mys hemma hos lundberg med massa godis och snack. efter ett tag och mkt tjatande cyklade vi till bk-fram. några killar från skolan hade fest. men ja. där tog tjejmyset slut. var kvar där ett tag sen körde jag, elin, maja & weich hem :)

i morse vaknade jag av att elin skickar 11,11 till mig på mobilen. haha. hon är för söt :P vi lyckas alltid pricka det! :D

nu ska jag städa mitt rum & vänta på lollo. ikväll blir det partaj i lund. (;

puss på er!

HOMIES, AMIGOS!

nu har jag varit på friskis. fyfan säger jag bara. inte tränat på hela sommaren och så är där sjukt varmt. det kan inte bli värre. haha! och så skämmer man ut sig nu när det är nya rörelser. tur jag hade emma där.

och när jag cyklade hem kom jag på hur lycklig jag egentligen är. jag har så otroligt fina människor omkring mig som älskar mig för den jag är. känns som de kan skydda en från allt. :D ja, jag kan komma på flera 1000 inlägg om mina underbara vänner  men jag orkar inte just nu. :P orkar knappt sitta upp. ja så mkt gav jag! ;D haha! ååh. ja. pompisar är allt man behöver. och en gulli familj. vilket jag har. lite knas är den men vafan! hihihi. och vissa orkar jag inte med men det gör inte så mkt när jag har er. och några nya kompisar börjar jag också få vilket är megadajligt! :D jaja. nu ska jag inte va fjortis fo evvah. ska mata igelkotten sen kanske nanna. har sovmorgon till kvart över tolv imorogn ju! höhöhöh.

puss på er mina favvisar!

so i can shake you

idag har jag varit trött (: först hade vi matte, sen fick jag gå mitt i allt ihopa för att jag och några andra skulle prata med skolverket.. :P sen hade vi NK.. och ja.. sen på fördjupningstiden blev emma och jag elevrådsrepresentanter eller vad det heter. haha! ;) ikväll ska vi och träna på friskis. ska faktiskt bli skoj. har saknat det litta. förövrig så börjar jag kvart över tolv imorgon. hehehehehe (H)

ha en bra dag. pussisisisisisi

my love

I'm gonna concentrate on you my love. She's not my lover but she occupies a part of my heart. I've never been in love with her but I love her art and she sure would understand if it's time to depart. I'm gonna concentrate on you my love. My love, my love.


du ger oss kalla kårar

idag har det varit skola. italienska ett tag. sen snack med rekotrn. verkar segt men jaja! kvart över två fotograferades klassen min. och sen enskilda. hoppas det blev bra :) kom hem för ett litet tag sen. slutade egentligen halv tre.. menmen..

nu i eftermiddag ska jag plugga spanska, matte och samhäll. can't wait!

ni är papetiska!!!

"julle, varför har du klätt ut dig? det ska man ju inte göra förän i trean!"  ha-ha-ha!

RSS 2.0