du är värd att dö för

igår lyckades jag somna till en film för första gången. hehehe. jag & lollo åt pizza och sånt. jag har sovit på vårt hemliga ställe inatt. där är kallt o mysigt. jag ska hem om ett tag. då får jag inte glömma tröjan jag ska ha på mig imorgon. vi har sovit i fjorton timmar i natt. sen idag ska jag göra spanska, italienska, samhäll & matte. skoj va? 

lollo har laddat för att gå upp ur "sängen" i två timmar. och nu kutade hon upp!?!? undrar vad som hände! hahaha! hoppas hon kommer tillbaka.......

puss & kram vi syns på stan

andrea andrea andrea! (:

http://andreawelin.blogspot.com/2008/08/jag-gr-inte-hyllningar-till-folk-varfr.html

du är så bra du med! :)))) kunde inte sagt det bättre själv. vi är knäppa. så det ska va! (:

idag var en ganska kort dag i skolan. hade italienska som var ganska skoj. sen slutade vi efter lunch. hem o pussade på matheo ett tag, sen stack jag, ida & emma ner till stan och mös. nu är jag hemma och ska lite senare hem till elin & kolla film. megamys!

puss!

segla med ullrik

ja, där fick jag några kommentarer iaf! jag kunde inte hålla mig..

för på lördag ska jag segla med lolo! :D:D:D:D:D jag blev glader över att hon frågade mig <3 :D

nu ska jag sova. imorgon har jag italienska och sen slutar vi kvart i ett. så det ska va :D

natti

hejdå

jag har inget skoj att skriva. så ja. och inga som kommenterar iheller för den delen, (förutom snällis louise <3<3) så ja. nu får ni för att ni är dumma. jag ska leva ett liv där ni som inte är med får leva i ovisshet! 
 
mo ha ha ha!

"ååh vad jag är romantisk idag"

fast hade det varit sådär hade det nog varit ganska tråkigt det med.. gud har säkert kommit på att eftersom ett år är så långt så måste varje årstid ha sin tjusning. fast jag kommer inte på något till hösten? våren är pirrig för att det snart är sommarlov och så får man börja ha lite tunnare kläder på sig, sommaren finns det inte så mkt att säga om än att jag ääääälskar den, hösten? och vintern med snö (om man har tur) och julafton och massa tända ljus.

hahahah.se

nu måste lollo rädda mig innnan jag blir psykiskt sjuk av alla mina taknar.

pussinussitussi

sommarvinter

alltså jag hatar mellantinget mellan sommar och vinter som kallas höst? haha! jag vill ha en mix av de bästa årstiderna! tänk om man till exempel kunde gå ut och sola på stranden just nu och bada lite, sen kommer man hem, går in och lägger sig under duntäcket som jag endast kan ha under vintern eftersom jag är så varm när jag sover. och rätt som det är börjar det snöa. man kollar på tv och rätt som det  kommer en julreklam på tv. och när man fått nog av det tar man på sig ett par snygga jeansshorts och ett par gladiatorskor och går ut i solskenet. man åker t.ex till malmö eftersom man har sommarlov. på kvällen blir det jättekallt och då får man ta på sig en stickad fin kofta. hahaha! sånt här drömmer iallafall jag om just nu!

ska smörja in mig nu för jag har börjat fjälla.. det lilla bruna jag har kvar börjar försvinna och man börjar bli höstblek..
sen ska jag & lollo äta b&j, skriva listor och kolla film!! :D

pusssss!

smhi

alltså, smhi kan ta sig någonstans!!! igårkväll lovade de regn nu klockan elva (perfekt när jag skulle jobba) men nu är det..sol? aaah! jaja, jobbajobba nu och få ihop en lite slant. sen ska jag träffa syster och matheo medan lollo vaknar. sen blir det film & ben & jerry hemma hos luddrik! :D

ha en bra deppdag!

film

nu sitter jag hos maja. vi har sett morgan pålsson filmen ( som jag redan sett en gng) den är nog ganska tråkig trots allt ;)  haha! nu sitter de där nere i källaren och kollar på en annan film jag inte pallar se ;) så jag satt mig här ist. tråkigt också men jaja :D

jag är depp. imorgon ska jag luka hos tanten, sen är det skola på måndag :(

kramis

i saw you on tv



jag bara ääääälskar denna låten. billie the vision and the dancers är underbara! :D

hataskolan.se

igår var det skola. emma, jag & maja gick dit. kom i god tid och sen träffades vi i klassrummet. klassen verkar ok, men uschfyblä vad jag inte vill gå i skolan :( jag är depp.... men ja, vi kollade på film och sånt. sen fick vi en uppgift där vi skulle berätta en sak vi skulle vilja påverka i världen. haha, inte det lättaste att tänka ut när man inte har tänkt på något på hela sommaren! ;) jaja, vi slutade iaf vid två. sen gick emma & jag hem igen. jag gjorde vid mig sen kom ida och så. vi var här ett tag sen tog vi tåget till malmö med lollo, maja & johanna. alla från skolan var på tåget typ. vilket väsen! hahaha! jaja, sen såg vi familjen. helt ok. gick runder, åt lite och sånt. sen åkte maja och jag hem vid elva. skönt.

idag har jag städat. får passa på när det regnar. sen ska jag hyra film med flicks och bara mysa :D

ha de bra! :D

the nightmares came over me again

nu fick jag helt plötsligt feteångest!!!!!!! jag vill ju ha sommarlov. inte gå i den deppiga äckelskolan!!! fanfanfanfanfan!!! imorgon ska jag få träffa ida. det var hundra år sen!! :D iiih :*
jag, emma & maja ska gå till skolan imorgon. endast för att jag är så snäll och går med emma eftersom hennes cykel inte finns längre. rip. eller det kanske den gör men den är iaf bortrövad. hehehe. stackare.se
nu ska jag lyssna på billie the vision and the dancers, sen ska jag försöka komma i säng om ett litet tag ;D får se hur bra det kommer gå! thihi.

pussssss på er sötnosar!

mobilräkning

hej!

idag gick jag upp lite över tio för att komma in i rutinerna inför skolan. blä, back to hell imorgon.
igår var jag i malmö med lollo & johanna. där träffade vi marcus, jesper och kevin ett tag. det var helt okej!

fick min telefonräkning nu också. mamma har inte sett den än men hon lär döda mig. ack, jag har blivit en sms:nörd. och det ska det bli ändring på! :D

nu ska jag äta frukost sen städa lite på mitt rum! :)

moneybrother

hejsan allihopa!!! :D

idag har varit en mkt bra dag! jag har hunnit med mkt tycker jag! :D
jag mötte upp emma & vicky och vi körde sedan in om ewe. vi åkte ner till stan och kollade lite grejer, jag bokade bla klipptid till den 15 sep! megalänge tills dess juuuu! :O LUGG ELLE INTE? BRUNT ELLER BLONDT? sen hem igen ett litet tag. beställde hem min skinnjacka som kommer om ca en vecka! WIIIIIIIIHOOOO! can't wait!! :D sen mötte jag upp vicky & ewe och åkte till malmö. gick runder och åt lite gott sen träffade vi frida och julia och kollade på moneybrother. han är hethethet! :D och bra och cool och allt :D sen tog vi tåget hem och nu sitter jag här :D ska skriva ner vad jag ätit idag eftersom jag och en kompis är duktiga ;D haha!

nattinatti!


lugg & skinnjacka

idag har jag varit och sett miss li med emma, lollo & jee. hon var bra :D sen gick vi runder ett tag. vi såg timbuktu som sjöng en låt med tingsek. wiii! sen åkte emma jee & jag hem till jee och snackade lite. jag har blivit inspirerad. lugg, skinnjacka och - 5 kg it is! haha! lugglugglugg, can't wait. sen får vi se om jag passar i det eller inte men man lever bara en gng och då ska jag testa det! fniss.

nu ska jag lyssna på lite musik sen sova för imorgon ska jag träffa elsa!! :D:D:D:D


billie the vision and the dancers

hejsan!

det var nån dag sen jag skrev här. ackack..
i torsdags var jag med min emma :) cyklade hem till henne. fick en fin klänning :D sen tog vi bussen ner till stan. köpte lite saker och fikade så klart. sen hem och äta sen cyklade vi hem om jee. sen hem till "lill-mange" och hämtade emmas cider. hehehehe. sen till jee's koloni. där var mysigt. efteråt cyklade emma & jag hem till henne och pratade lite. sen hem!
ifredags var jag med andrea. jag hjälpte henne packa. och strök lite av hennes kläder. jag var jetesnel. :D sen gick jag och hämtade kebab åt henne och mig. det var gott :D sen tog jag bussen hem och tog mina grejer och cyklade till lollo. vi bytade om och sånt och fick lite brotom till kräftskivan hemma hos jee. men när vi väl kom fram var där inte så många som tur var. de andra kom lite senare. men det var mkt trevligt :)
vid nio tog lollo och jag tåget till malmö för att se lite av billie the vision and the dancers. jag fick faktiskt upp ögonen för dem lite där. förutom att han som sjunger är sjukt läskig så är musiken bra! :D efter malmö åkte vi hem till lollo och sov där :D
idag fick jag gå upp tio och fick dra upp stackars snuttis ullis. :) :) men hon sover förmodligen igen :D
pappa kommer snart och ska köra mig och mamma till svalöv. vi tre ska passa hannes och matheo idag. :D och jag hoppas vi kommer hem i lagom tid så att jag hinner till malmö och se timo :D han är brabrabra :D

idag åker andrea :( snyft. hoppas du får skoj :D
nu måste jag kila. pusspuss!

louise in my heart <3

nu är jag hemma hos louise. vi har haft så jääääävla kul! 

igår va vi då i malmö. alltså jag säger ba, shit! no words lixsom. vi shoppade. jag fyndade två kjolar och en kofta och en foundation. woooooah, and living the dream. lolloeye köpte en tröja, en kofta, en väst och ett nitskärp. sååååå jävla snyggt! sen så skrattade vi mest *fNiZz* 

detta var lollos kommentar om gårdagen som faktiskt var mycket mysig. lollo var på knashumör och det är alltid skoj (till en viss gräns) ;D vilket jag nog också var ja.. efteråt åkte jag hem och åt äcklig mat och sa adjö till ida i telefonen som åker till fjället idag. ;) sen har jag och lollo sovit i hennes källare. kallt och mysigt. höhöh. vi sov till ca halv ett. vi har även kommit på att hennes dator kan prata. det var vår underhållning igårkväll. vi asgarvade rent ut sagt! haha

ikväll ska jag fira vickypicky som idaf fyller sjutton år! GRATTIS :D 

ha en bra dag. 

jackajacka

och vad tycker ni? ska jag köpa jackan eller inte? *-) jag är lite osäker. kommer den att vara snygg även till hösten? :D haha!

lollo ska iaf få/köpa den.... jag vill ocksååå juuu! :)))))))



mallorca. alcúdia

nu är jag hemma från mallorca. där var underbart!! :D hotellet direkt på stranden, fin pool, god frukost, 1 min till stan och underbart väder!! kan inte bli bättre! :D

idag har jag packat upp lite och sånt. ska träffa emma ett tag sen. vi ska ner till staden och mysa. sen ikväll ska jag träffa mina flickor har jag bestämt :)

hoppas ni får en bra vecka. och ser ni? jag har tagit med solen hem. eller iallafall för en liten stund :)

pusssssss!

     

i don't belive in love för fem öre

idag har jag varit nere på maddes med vicky. vi hade pepptalk i nån timme. megamysigt och behövligt. inte för att det har gjort mig klokare?
sen åkte jag hem och gjorde ingenting ett tag. sen kom lollo (<3<3<3<3<3) hem från blekinge och dirr hem till mig :D som jag saknat henne. sen åkte hon, jag & maja till konsum och köpte godis ;) har pratat och så hela kvällen. och gud vad jag kommer sakna er :( ;( ville inte att ni skulle gå. men jag behöver ju sova. haha. inte för att jag lagt mig än.

och skoj att du hör av dig ida!!

ha det bra blekfisar!


i'm not over

What a waste of time
The thought crossed my mind
Can't explain this thing, or what I mean
I'm trying to let go

mallis imorgon!

god morgon!

igår var en ganska lyckad kväll! åkte hem till jesper i hbg och fick träffa han & hans vänner. megatrevligt. blev bjudna på en taxifärd till knutpunkten! inte var dag sånt händer!

idag har jag mkt att göra!!
jag måste så klart packa, sen ska jag träffa maja, vicky & lollo. men detta ska gå! haha!

nu ska jag äta min frukost! :D

pussssssss!

the fashion - like knives



gaaah. megabra låt. fett med pepp! ;)

RSS 2.0