deportees

jag måååååste verkligen städa rummet men det ser ut som fan så vet inte var jag ska börja...... ska bli skönt när det är gjort dock.. sen ska jag och lollo till helsingborg! deportees ikväll! hehehe

nej nu får jag ta tag i mig själv!


ser ni anna i glasögonen? ahaha..

nagelbandsrengöring

sitter här och gör vid naglarna efter några timmar på jobb. fick rycka in för bibi var sjukis.. och nu väntar jag på anna och har lite ont i huvudet... ackack..

imorgon börjar helsingborgsfestivalen och ska börja med att se deportees. najsnajsnajs!!!


jag vilja ha denna gullia tröja


malmö och halvmånen

isch vad trött jag är.... vaknade vid halv tolv imorse och bestämde med maja för att sticka till malmö trots det fina vädret. väl framme hittar vi både det ena och det andra och när jag äntligen hittat senilsnöre till mina solbrillor så knäcker (?) jag dem.... fan!!! så nu är jag på jakt efter ett par nya ;) efter en mysig dag i malmö stack vi hem och åt sen ner till halvmånen för lite picknick med elin, vicky x2, jossan, frida, sandra, petro, cille och conny. det var megatrevlit och mysigt. sen stack jag, elin, cille, vicky x2 och chonny hem till elin för lite film. helt underbar dag! nu ska jag sova och se vad morgondagen erbjuder. natti!! 

dammfisk

ibland är det inte de andra som har problem utan en själv.. dock är det enklare att säga att någon annan har det än att erkänna att det faktiskt är en själv som måste ändra på något. men jag ska bättra mig, det ska jag!

har jobbat idag. fick sällskap av maja. mojsit. jag är trött och funderar på att lägga mig. börjar jobba tio imorgon..


i go all out

jag är så fruktansvärt trött... somnade åtta igårkväll och vaknade sju imorse men ändå är jag trött.. har jobbat idag med. och ska bara ta det lugnt ikväll. jobb imorgon med.

har inget att srkiva och orkar inte tänka ut något heller. ni får nöja er med det! posshaj

varje gång du möter min blick

har precis ätit frukost på eh med emma. mojsit. dock jobbigt att gå upp vid tio.. brukar fortfarande sova. tänk så mycket man missar egentligen. nu sitter jag här, redo för att åka till mormor med mamma, syster och hannes & matheo. sen ska jag handla med mamma, äta på basilika och sen jobba. fin dag faktiskt! hihi. och jag jobbar inte den 24e augusti vilket betyder johnossi och band of horses på malmöfestivalen!!! :D happyyyy


all you need is love, love is all you need

sitter här och har precis målat mina naglar svarta. får ju passa på när man är lite ledig. dock vet jag inte om jag kommer kunna ha de såhär fina så länge eftersom jag är ganska kladdig av mig och kan inte sitta stilla utan ska tex byta kläder och sånt med nymålade naglar vilket inte alltid blir det bästa resultatet.. haha

har faktiskt badat i havet för första gången idag. ja jag vet, jag är lite efter. det var kaaaallt men skönt. var nästan kallare när man kom upp... dock har jag inte tåladmod till att ligga på stranden. iallafall inte utan mat och när ungarna runt omkring ligger och äter ballerinakex... AVIS. haha.

jag har fått för mig att börja lyssna lite på beatles och jag tkr de är ganska härliga. dock finns de inte med på spotify utan får lyssna på covers men skit i det!

nu ska jag föna håret med mina nymålade naglar och sånt, sen träffa elin. aaaaaalldeles för länge sedan.

och så saknar jag lollan, fastän jag träffade henne i förrgår.....


do what you want to



blä vad trött jag är. har jobbat idag och sen varit på mezo med johanna och anna. mojsit. kom typ precis hem faktiskt.. ska sova länge imorgon och träffa elin på kvällen :)

lollo vill att jag ska skriva mer och om henne. haha så var beredda på ett långt inlägg om henne. kommer ju bli....intressant!

geek




sitter och tänker på hur jävligt dåliga alla är på att uppdatera sina bloggar.. sen fick jag helt plötsligt en höstkänsla. jag som hatar hösten. men fan vad mysigt med kängor och stickade tröjor, mörka kvällar och värmeljus. men jag bytar nog inte bort sommaren mot det. nu ska jag och fröbbelicious ner till stan på en fika!

ärligheten respekten kärleken

idag blir det äntligen karneval men först lite mys hos lollan! :))))

push push

gud vad trött jag är. och jag har bara jobbat i fyra och en halv timme idag.. fick stänga tidigare för där kom inget folk. ville ut efteråt men var lökig och ofräsch så stack hem! nu sitter jag här och somnar snart.. börjar tio imorgon och jobbar till kl 6, sen ska jag äntligen få gå på karnevalen :) blir mojsit.

hoppas ni har skoj ni som är där!

äventyr

   








ålabodarna


hade en uuunderbar dag igår. så skulle alla dagar vara. men idag regnar det och så står jobb på schemat. från fyra till halv tolv.....

pimpad!

vill pimpa mig riktigt rejält. noppa mina ögonbryn till en snygg form och färga håret i någon snygg färg. kanske ljusbrunt? tycker inte om färgen som jag har nu. sen klippa det en liten bit och klippa upp det. det är så risigt och fult. så det får bli mitt uppdrag imorgon; att boka klipptid och tid för ögonbrynsplockning. sen ska jag spendera resten av dagen i majas pool. loooove it!

+

förut hörde du alltid när jag viskade, nu hör du inte ens när jag skriker

jävla värme

FYFAN VAD VARMT DET ÄR..... KAN INTE SOMNA... HADE JAG VELAT HA DET SÅHÄR VARMT HADE JAG ÅKT TILL THAILAND ELLER AFRIKA... OCH JA, MAN FÅR FAKTISKT KLAGA. NU SKA JAG FORTSÄTTA ATT SVETTAS.....

slim

fan.. jag måste ändra på mig. orkar inte ha det så här längre. dock har jag, som ni säkert vet, ingen självdiciplin över huvud taget...

jag vill vara bruuuuun. spanien, frankrike, kroatien? jatack!!!

destination

nu har jag fixat allt med huset och bilen. doktig tjaj. så nu ska jag ut i solen ett tag och bara njuta av en ledig dag. imorgon blir det 8,5 timmar på jobb. fyfan.............



detta hade jag på mig i fredags när det var sååå jävla varmt. långbyxor är inte att rekomendera då... cyklade till pizzerian i häljarp och tillbaka och skjutsade emma ena hållet. fifan vad svettigt det blev sen. men en mycket trevlig kväll. gårdagen spenderades hemma och sen med maja i hennes pool och sen kom lite folk hem hit. najs.

the club can't handle me

sitter här skitsvettig.. har precis städat hela huset och det är fan jobbigare än vad man tror.... dock blev det väldigt fint men är inte klar riktigt än.. sen ska jag ka och tvätta bilen. den ser ut som FAN så mamma lär svimma om hon ser den så! :P

hörs lite senare!

bonde

har färresten levt som en bonde idag och klippt pappas gräsmatta med en sån gräsklippare som man åker på. skit skoj. och ätit hemmaodlade jordgubbar. MUMS. riktigt mysig kväll hos min älskade pappa! ♥

ensamstående

är så jävla trött och märker att jag stör mig på allt och alla då....

imorgon blir det lite fest hos vilsmyr. trevligt. vill till tivoli och fixa sommarkingston imorgon med.. får se hur jag ska hinna. haha! annars blir det lite jobb på dagen och kanske åka till hbg för att byta mina shorts.. :P

nu ska jag bara lägga mig framför tvn och tycka synd om mig sj. eller nej just det. först ska jag vattna blommorna och ta ut tvätten ur tvättmaskinen. inte lätt att vara ensamstående ;)

fiskmås

sitter och njuter av att få vara ensam. kollar på fotboll och bara chillar gunilla! haha.

var nere på pappas jobb och snackade lite med honom och anki. det var mysigt. sen ner till eh och snacka med jaana. sen körde jag en runda med bra musik och bara njöt av livet.

nu ska jag fortsätta chilla, kanske lägga upp några sommarbilder på facebook sen lägga mig. börjar halv åtta imorgon :) på fredag ska det bli 27 grader!! najs.

imorgon efter jobb ska jag och pappa åka å handla mat sen ska vi grilla hemma hos honom. ska bli mumsigt :)

jag har det så bra!! älskar sommaren och alla runt omkring mig. hihi 

posssposs

taking the stage

sitter och väntar på att lollo ska vakna. vi såg på saw 3 med jee igår och jag blev rädd så hon fick stanna.. hihi. vi ska leka idag med. ska försöka dra med henne till eh när jaana jobbar. :) annars ska vi kanske sola å lite så. och ikväll ska jag till pappa och äta. :)

igår var vi i hbg och lollan hängde med. vi kollade i en massa affärer och jag köpte en klänning och ett par jeansshorts :) sen träffade vi jees kompis elise också. sen åt vi på subway och tog tåget hem. jee och jag somnade nästan efter vi suttit i bilen i en kvart för att vi inte orkade gå upp till deras nya och förövrigt skitfina lägenhet :)

nu ska jag dampa på lollo så hon vaknar. hon lär hata mig. hehehehe















för gamla tiders skull

saw var inte så läskiga som jag trodde. de var faktiskt bra. eller iallafall de två första. (hann inte se fler.) efter filmtittanden och lite tennisspelande (där jag för övrigt råkade ha sönder racket..:() hämtade vi emma och åka å köpte kinamat och åt i hammocken. mojsit. sen lite jeopardy och så. sen lämnade seb oss och vi myste och tittade på tv sen sov emma över här. :)

idag har vi ätit frukost i trädgården och snart ska jag bege mig till hbg med jee. najsnajsnajs!

ha det bra!

 


sweet little princess

nu ska jag göra vid mig lite sen sticka ner till eh för att lära mig lite saker på kontoret. sen ska sebbis och jag ha sawmaraton. läskigt....

hoppas ni har en bra dag! :)

you know you're looking at a winner



har precis myst lite med mammis. hon lämnar mig i en vecka imorgon.. blä. kommer sakna henne :( nu ska jag sova så att jag är utvilad tills jobb imorgon :)


solsting

vaaaaaaaaaaaarmt!!! tur man slutade tidigare på jobb idag. schteker i trädgården och små flugor fastnar i min sololja.. blä. så ska in å tvätta av dem nu och måla tånaglarna. haha. sen ikväll blir det grillning på stranden med trevligt folk. sen jobb imorgon igen. så det ska va. dock behöver det inte vara 32 grader när jag jobbar.. bara när jag är ledig. okej gud?

hejdåååå

mammis b-day

har precis duschat klart och ska nu påbörja städningen av rummet och hjälpa till med lite annat här hemma innan gästerna kommer. har inte hunnit träffa mamma än.. hon schteker på stranden. hihi. kan hon gott göra.

jag vill vara megabrun men vädret idag gör det inte så lätt... inte för att jag kan bli megabrun.. men ja :D

nu ska jag påbörja en storstädning. alltid lika...skoj..


och idag ska jag få träffa min lilla riddare! hur söt är han inte!? älskeplutt

underbar dag i k-town









ooooonderbar dag!!

nu ska jag sova så att jag är utvilad tills mammas födelsedag. ♥♥♥


myggbett på rumpan...



gårdagen spenderades med maja och weich. pooldag med underbart väder. det gillas.

idag var jag med emma i malmö. megamysigt. gick rundor en hel del sen åkte vi hem och sedan till hbg för kvällsmys. thihi.

nu ska jag försöka sova. ska upp tidigt imorgon och bege mig till k-town! NICE!!

RSS 2.0