nerviosa

14 timmar tills jag träffar henne. nervös? nejdå.. aaaaaaaaaaaaah!!!!!!! jag kräker snart. har städat, planerat mat, planerat två dagar framåt, tömt två lådor åt henne i garderoben, fixat säng till mig (hon får ta över min :( ) jaaa.. vad mer kan man göra? aaaah! hahah. fan.

liztomania

jag vet inte om jag kan hålla mig mer. hihihi. när man är uttråkad är det ganska skoj att skriva. 

jag har varit på costa, och imorgon kommer maria. nu kommer snart lollo in i rummet så nu slutar jag. hon lär nog aldrig läsa detta för hon tror jag lagt av för gott. det kanske jag har? HM.......

jackass

ha ha ha

ja, jag har lurat mig själv förmånga gånger nu.

det har inte gått att blogga på några dagar.. eller någon dag kanske. haha!

igår kom fridah till mig och hjälpte till med geografin. tydligen lärde jag mig vg uppgifter också vilket kändes skönt idag på provet. jag gick efter 45 minuter och skitmånga satt i typ 2 timmar. fattar inte vad de skrev om. jag gjorde alla uppgifter utom den sista (som iofs var mvg uppgiften) men ändå.. haha! nu kommer snart min snutte-eliiiiiin :D vi ska skriva packningslista och prata för jag saknar henne. hon är så jävla gulliiiii :D hihihi

ha de fajn hånipajs!

vad ska vi göra med henry?



parken är braaa :D

och jag känner mig gnällig. frissan hade glömt fixa tid till färgning så klippte bara håret. förhoppningsvis kan mammas frisör rädda mig. imorgon ska fridah hjälpa mig med geografin för hon är bäst!!!! :D

igår höll jag & andrea på att bli inlåsta på körskolan. jag gillar denna veckan än så länge. ni är mina snuttisar som jag saknar..........

nu ska jag se på aris hiltons bff.

RSS 2.0