laughing with

okej, kom hem för ett tag sen. var på mezo och fikade med andrea, linnea och caroline. mysigt med lite fika med dessa små tramsbyttor. sen körde andi lite offroad vilket var väääldigt spännande :D nu är jag hemma och borde plugga religion men datorn och sängen är mer lockande.

jag har faktiskt gått en lång runda idag. jag är nöjd. önskar att jag var sån varje dag. men man får ju passa på när man väl är på "ut-och-gå-humör".

nu ska jag soooova. hehehehe.

vi mot världen



jag kom på att jag hade glasögon ocn nu ser jag allt mycket bättre. haha! sitter och läser i min religionsbok om judendomen. jävligt intressant faktiskt. har prov imorgon och det ska fan gå bra. haha. sen är det baristautbildning och på fredag är det redovisning och inlämning av rapport. har nk läxa också. sen på fredag är det tjejmiddag sen kb tror jag. hih. lördag är det kanske fest igen i lund. ska bara slappa hela dagen. på söndag ska jag jobba. har lurat ner johanna så att hon kan underhålla mig lite.

nu ska jag plugga lite så att jag hinner träffa andrea ikväll. ska försöka dra med henne till mezo eller att bara kolla på tv.

jag vet att mina uppdateringar kommer allt för sällan och är sjukt tråkiga. ska bättra mig. ska ta bilder på tjejmiddagen och på kb och lägga ut sen. promise.

hajdå!

RSS 2.0