ridin' solo

sjukisen anna tkr jag uppdaterar för dåligt så får väl skriva lite här för hennes skull. dock är jag helt slut efter en promenad med maja och weich. de är säkert inte ens lite svettiga. hahah..

har haft en solig dag i majas pool. skönt att få va ledig i detta fina väder! hoppas jag får lite färg också bara :)

imorgon ska jag fixa med lite grejer sen se var sommarkortet tar mig och emma :) spännande!

nu ska jag kolla lite på fotboll och förhoppningsvis somna tidigt.

midsommar

gårdagen var jättejättebra! jobbade först och det var fett ös hela dagen. sen åkte jag och emma för att handla mat till kvällen sen hem och gjorde vid sig snabbt som bara den. sen tog vi buss och tåg till häljarp och vi hade riiiktigt skoj där hela kvällen! frågesport, musik och en massa skratt! hihi.

idag vaknade jag två.... och har bara segat. ska snart hem till anna. hon bjuder på tacos. snällt av henne :) och imorgon blir det väla med andrea sen kalas för pappa :)


new soul


(jag och lollan utanför nova igår)

trött... vill bara åka bort och vara borta föralltid....

hade en megamysig eftermiddag med favvo-elsa i helsingborg. :) köpte ett par fina sandaler :D endast 200 kr. niceprice.

nu ska jag sova så jag kan gå upp tidigt imorgon och hinna med lite saker innan jobb..............................

god natt!

yesterday was easy



okej... det var jag som tjatade. nöjda nu? ;) haha!

nu ska jag bege mig ner till stan och hämta mina foton sen fixa tackkort till studenten. har inte skickat ut mina än... fyskäms :( sen ska jag åka till helsingborg och mysa med elsa, as usual. hoppas på en fika och lite finare väder. :D

nu får jag äta frukost här hemma sen bege mig, dock orkar jag knappt... hihi

you make me feel good

gud vad underbar dag jag haft!! det började med att jag gick upp alldeles för tidigt, klockan sex..! och stack till jobb. jättemysig dag på jobbet faktiskt. gillar att ha öppningspassen! sen cyklade jag till stationen där tåget blev försenat för att någon kollapsat och vi fick vänta på ambulans. men efter ett tag kom vi fram till lund där jag mötte upp lollan. fikade på espresso house sen stack vi till nova. träffade ganska många där som man känner igen. ävan fast man inte är därifrån. tror lollo har fixat dit dem ;) träffade erik och hans kompis. erik sa att han skuylle spela match med idol-ola och eftersom lollo tjatade som fan så fick vi sticka dit och kolla ;) hahaha.. ändå ganska coolt. dock var han en diva ;) sen gick vi och åt falafel där vi träffade frida och hennes kompis. jag skar mig på benet på bänken så jag har ett köttigt sår som svider. sen cyklade jag hem och höll på att bli påkörd... nu sitter jag här och tittar på two and a half men. najs. mysigt.

imorgon ska jag försöka göra några ärenden, men prio ett är att sola!! sen träffa elsa. onderbart :) sen på torsdag är det back to work..

we are the people



nu ska jag och min hästtröja på äventyr med jaana sen grillparty hemma hos henne. najssss.
(hoppas jag inte träffar min ex-kompis som också har denna tröja... då slår hon nog mig. fniss)

knocked up

alltså efter en dag på jobb så är mina naglar och nagelband förstörda.. det gör ont. ajajaj.. och jag är skittorr om benen.. måste börja ta hand mer om mig själv. fast det är segt.. haha. tänk hur mina händer kommer se ut efter mina 111,4 timmar som jag ska jobba i juli månad.. gooosh..

love oh love

fan.. allt jag skrev försvann.. men iallafall så har jag haft en bra dag på jobb. bibi har varit där och fikat och hjälpte mig lite då och då. och gabby kom precis vid stängning och bankade åt mig :D snälla tjajor.

efter jobb lekte jag med lollan. vi brukar alltid vara trötta när vi leker så det slutade med att hon satt igång kinesmusik och spelade gitarr till. det var...musikaliskt.. ;)

nu ska jag fortsätta kolla på systrar i jeans :D nattiii!


(bild snodd från maja)

you make the rain fall

god morgon!

igår vaknade jag i svalöv av att katten hoppade på dörren. så det blev en tidig morgon. lekte lite med barnen sen åkte jag och mamma hem. åt lite snabbt som fan sen stack jag till DK med emma, carl och vilsmyr. det var trevligt. sen stack vi till mezo och åt lite och bestämde oss för att vara hemma hos mig eftersom jag var ensam hemma. så weich och sebbisen kom också hit. vi spelade spel, drack lite, och hade allmänt trevligt.

nu ska jag plocka undan lite och städa rummet, sen vid två ska jag jubba. och ikväll förhoppningsvis träffa lollan, om jag orkar efter jobbet. hihi.

ha en bra söndag!


weekday

ska förresten visa vad jag köpte för saker igår. dock inga bra bilder men jaja. har jag sagt att jag älskar weekday? ;)


closertröja från herravdelningen. hahaha som jag och weich har skrattat åt denna alltså. jag hade tatt på mig den ut och in och hon försökte läsa vad där stod så sa jag: ja jag hade också lite svårt att se vad där stod från början. hahahaha, jag fattade inte att den satt på fel håll när jag kollade i spegeln, då stod där ju closer och inte resolc ;)

randig hög kjol. man ser tjock ut i den men äsch! :D

hesttröja. alla hesttjejer vill ju ha en sån. (har faktiskt ridit en gång i tiden, dock bröt jag armen på en häst (hahaha) och slutade)

snyggt linne som är tvinnat där uppe liksom. i banden. skitsnyggt. hehehe

och så en helt vanlig lång kofta från H&M. den är stor och mysig. glömde ta foto på min lilla väska men jag tror ni överlever ;) haha!

nu måste jag megapacka. har bråååådis.

closer

just nu sitter jag vid två datorer. den ena spelas det musik på och här skriver jag och lägger över bilder från mobilen eftersom jag inte hittar sladden, så får blåtanda över dem ist. mamma kommer iallafall när som och hämtar mig så ska vi passa barnen. blev lite förseningar men då har jag haft tid med en massa annat. har bakat scones med gulleweich och så har jag fixat tackkort. ska bara få hem dem nu så att jag kan pimpa dem :D

nej nu måste jag packa. ska ju sova borta över natten. hihi

i can't take my eyes off of you

bilder från sommarfesten (snodda av jaanabajb). den blev faktiskt riktigt trevlig. :D







idag har jag varit i malmö med fröbbe. min plan var att inte köpa något alls, sen kom vi dit och det var rea... jag älskar weekday och ännu mer när de har rea :D hehehe. en randig kjol, ett linne, en t-shirt och en tröja. sen en väska från monki och en kofta från h&m. najsssss.

vaknade tjugo över ett idag.. ackack.. så har ställt klockan på nio imorgon och ska ut å gå en runda innan frukosten. jee försöker lära mig hur man ska leva sunt. så jag får väl ge det ett försök. sen ska jag fixa tackkort och träffa weich :D sen blir det barnpassning. mkt som ska hinnas med. men det är trevligt.

nattiii

it was love at first sight

har precis kommit hem från lollan. vi har solat lite. nu ska jag snabbt som fan in i duschen sen ta på mig något fint och sticka till malmö för espresso house årliga sommarfest ;) haha! blir spännande. och fan vad glad man blir av vädret! :D

you think you're cooler than me



mysig dag idag med andrea på eh och vicky på maddes. fikade dock bara första gången. imorgon ska jag träffa lollo, fixa lite här hemma sen ska jag nog på espresso house årliga sommarfest. gratis dricka, mat och underhållning. spännande. skulle först inte dit för att jag och lollan tänkt åka utomlands men eftersom inte det blir av och jaana ska dit så sticker jag nog dit jag med. om jag får vill säga.

nu ska jag kolla på tv och mysa lite.

love is on fire

var i helsingborg igår med lollan, vilsmyr, carl och anna. fikade på mezo och turade. ville fick för sig att ta på sig lollans klackaskor och blommiga byxor och sen gick vi med honom till donken. har inte skrattat så mkt på länge. hahaha. han blev så grann så. sen var vi öde på knutan för sista tåget hade gått så ola fick komma å hämta oss. snäll påg. sen sov lollo över här.

idag har jag lekit med lollan och tvättat. eller jag håller på med tvätten fortfarande. sen ikväll ska jag kolla på när carl, ola och ville spelar fotboll, om jag inte ska jobba. jag känner att jag måste hålla mig sysselsatt för att inte deppa. haha.


för jag har tagit studenten, fyfan vad jag är bra!

jag har tagit studenten och det är så jävla sorgligt att allt är över. känns som om dagen varade för evigt men nu är den över. fanfanfan... nu är man "vuxen". happ.. fan, blä.. 
sitter iallafall hemma hos min lilla lollan. vi vill resa utomlands nu...... gosh. men vi nöjer oss med mezo. får räcka för idag iallafall :) 
posssss

studenten

denna underbara vecka är snart över. imorgon tar vi studenten. kan inte fatta det. både otroligt skoj och sorgligt på samma gång. min älskade ida lämnar mig även på lördag. tungt... :(

men nu måste jag locka mitt hår, noppa ögonbrynen och packa en väska sen sooova i nån timme. najSSSSSSS.

vi ses i dimman (som de coola säger)

dagen

nu ska jag ner till eh med maja och äta frukost. sen ska jag åka å handla med mamma! mojsit.

hur lätt är du att älska?

jobb snart, nuduschad efter nån timme i trädgården, dock var solen i moln nästan hela tiden men äsch. kollade på lite bilder från folk som tog studenten igår. gud vad mysigt det ser ut!!!! dock har typ alla vita klänningar.. hm, får se hur jag gör i veckan. :p

igår var vi i skolan och målade lakan till flaket. de blev grymt snygga ;) haha, sen stack jag hem och solade med jaana i trädgården och stack senare till helsingborg med ida, weich, maja, anna, janus & jonte. vi åt glass och vi kollade på campeons show som var jättebra! haha, sen stack vi till mezo där vi träffade johanna och myste och stannade där hela kvällen, sen dansade vi hem genom skogen! haha.

nu ska jag testa lite kläder i mammas garderob! får ju passa på när hon inte är hemma! haha..
(hittade en långklänning som var rätt så cool, hehehehe)






if i could write you a song that makes you fall in love i would already have you under my arm

sitter här och kollar på gordon ramsys sak.. haha han är ganska rolig.

träffade jaana lite innan idag. så mojsit. hon är knäpp och rolig. och liknar tydligen whitney från the hills. alltid en komplimang! ;)

har solat hela dagen idag så nu är jag rö i huet.. får sminka över det imorgon. haha.. har nog bara en eller två lektioner imorgon sen ska vi måla på lakan. sen ska jag va med ida och åka till tivoli. najsnajsnajs.

nu ska jag softa, chilla och ta det lugnt.

baby, you're cool

fan vad jag uppdaterar dåligt. men vädret lockar liiiite mer just nu. bara en massa mysiga grejer på gång nu. de e najs. nu ska jag in å skölja av mig sololjan sen leka med jaana, i think.

RSS 2.0