new haricut

image4god kväll allesammans!
idag gick jag upp ganska tidigt för att hinna läsa klart vittula, så nu är det avklarat!
efter det begav jag mig till skolan, där vi hade lite lektioner, och håla, sen åkte emma och jag till stan. vi kollade på gina tricot och håkanssons. hittade en fin klänning och jacka på H&M, men duktigt nog köpte jag det inte, eftersom jag ska spara lite pengar! :)
efter det körde jag & emma till min frisör, där hon lämnade av mig. den nya frisyren är ganska vågad, om jag får säga det själv. men ibland måste man chansa..
när jag kom hem och kollade på bilder jag tog imorse, fattade jag hur fint (enligt mig) mitt hår var innan.. men det växer väl snart ut igen..
mamma & jag åkte till kvantum sen och handlade lite. & nu sitter jag hemma och håller på att packa. ska bli underbart skoj att träffa flicks imorgon, som jag saknar så otrooooligt mkt! ;/ <3

ha en trevlig helg, det ska iaf jag ha, i huvudstaden! ;)

wannabe adel

image3Idag har varit en bra dag. gick upp tidigare än vanligt, för att kunna göra lite läslogg på morgonen.  Efter det kunde man, utan problem, köra till skolan i bara tjocktröja! Väl där hade vi samhäll som gick ganska bra, sen lunch, sen hade vi histoira med vår braiga lärare! (wannabe adel :'D ) sen hade vi håla (<3<3<3<3<3) från engelskan! Så då spelade vi lite kort, vilket gick lite sämre för vissa! ;f sen bild! :D emma fick typ hjälpa alla eftersom hon fick till de där riktigt braiga färgerna. så när läraren kom frma till mig och frågade; julia, hur har du fått fram den fina gråa färgen? visste jag inte riktigt hur jag skulle förklara mig! :P Jag tycker fatksit att jag skämde ut mig ett antal gånger på bilden, men det ska vi inte prata om nu. när skolan var slut hade jag följe hem med jussan, & nu sitter jag här och "övar" inför matteprovet! :P i hate it!


Ny blogg!

image1Nu har jag sakffat blogg igen, ENDAST för jees skull! Haha, jag vet inte om jag kommer skriva här så mycket. Blir nog mest bara när jag har inspiration! ;f

Idag i skolan hade vi först historielektion med vår braiga lärare! ;f sen hade vi idrott. spelade volleyboll! wiii, vad skoj det är! :D efter det hade vi fördjupningstid, sen fick vi sluta.

resten av dagen har bestått av att plugga. har försökt göra lite samhäll som inte gick så bra eftersom jag inte förstår vad cp-lärarpraktikanten vill med sina cp frågor! sen har jag även gjort ganska mycket i min läslogg.
      nu håller jag på och läser i vittula. har bara en sida kvar, sen ska jag kolla igenom matten, sen är jag fri, vilket betyder idoooool! :D

¡adios!☺ 

RSS 2.0