meet me halfway - black eyed peas



micket bra micket bra

ny mobil resulterar i många nya bilder



lillejulafton hemma hos syster. matheo gillade mitt diadem

julafton. hannes fick en cool blinkande störig sak

hannes & liam var sysselsatta i nån timme med vars en iPhone! dagens ungar ;)

spelkväll hemma hos ida

myskväll hemma hos johanna med "utan tvekan" som ida utan tvekan var sämst på. ;) hon svarade ja och nej på allt vilket man absolut inte fick göra! haha!

fikade på mezo med emma

testade mitt nyinköpta läppstift ;)

och posade!

ännu ett tramsigt fult foto på mig på eh i hbg

mysig eftermiddag med efterlängtade elsa

ikväll har jag även träffat johanna & fridah :))))

ja, detta var mina senaste dagar i bilder. imorgon ska jag äta lunch med johanna i stan sen leka med emma. vi ska fota kanelbullar (!!!!) och så. ;) haha!

du tappa nåt! vadå? farten!

okej.. jag är dålig på att uppdatera men orkar inte för har som sagt inget skoj å skriva. jag lever med en ny mobil och mina sms måste bli roliga för fan vad jobbig den är att smsa med. men man lär sig väl. idag har jag träffat emma & seb, sen var emma och jag på mezo och fikade :D imorgon ska jag träffa elsa. 100 år sen sist. och på tisdag kommer lollo him!! :D snart nyår också. vi får se vad som händer då. många planer och många man vill träffa men bara en julia.. lite sömn kanske löser min beslutsångest.

ha några sista dagar på detta året! ;)

bulletproof


bild sen elins förfest innan studentfesten. ;)

några dagar sen sist. men studentfesten var supernajs. glad jag gick trots förkyldningen. dagarna har runnit på. katie åkte hem idag. fast de är tydligen fast i köpenhamn en natt nu.. :P och inatt/imorgon åker lollo och vicky. :( och fridah är hemma!!!! :D så var med henne, christian & ola här om kvällen. idag var det årets kortaste dag och det märktes. allt gick så snabbt. vaknade och såg på gossip girl, sen gick jag hem till mormor för att få pengar till bussen men då kommer lollo, erik och hennes mamma & hämtar mig. vi åker ner till stan. går på biblan och fikar med felicia och anita. träffa jaana och sandra på H&M. sen träffar jag totte, elin och jönsson på city gross och johanna på bokia. haha. mkt folk och de e najs!! sen åkte jag hem till momo och åt lite julmat.

måste sova snart för ska upp tidigt imorogn till farbror doktor, sen noppa ögonbrynen och sen jobb. haha. hoppas jag inte kommer se förjävlig ut med de röda ögonbrynen då. men aja. får ta med mig lite smink. sen ska jag träffa johanna på kvällen.

känns som ganska många saker händer nu innan jul och det gillas.

nu ska jag se på paradies hotel sen nanna kudden.
natti!

she wolf

studentfest idag!!! :D och jag är sjuk. :( men jag kämpar på iallafall.

det har ju snöat som tusan så igår var jag, vicky, lollo & erik ute och lekte i snön :) sen gick jag med vicky hem & drack varm choklad :D sen gick jag hem med min pulka i pyjamasbyxor. hahah..

idag fick vi gå till skolan vicky och jag. det var ändå ganska härligt. sen var jag nere i stan med ullisgullis och fikade. nu ska jag åka till elin på förfest. för mig blir det te och halstabletter. weeeei!

ha en bra kväll!

lalalalalala

idag är det 2 månader tills jag är 19 år och 10 dagar tills det är julafton. fancy!!

imorgon ska vi ha ekologiskt julbord i skolan sen typ lite förläsningar med amerikanarna och så. sen ska jag till väla och förhoppningsvis köpa en snyggsnyggsnygg tröja. :D hehehe. sen volleyboll.

nu ska jag snacka med jaaaaaniseen och sen sooova. kisskisskiss (00.00)

it goes on and on and on and on

nu har Katie varit här i en vecka och flyttade idag till Maja och det suger. saknar hene redan. men ska dit nu ikväll och mysa lite. vi var på väla idag, bara K och jag. det var faktsikt trevligt. och sjukt mkt folk där. hittade knappt någon parkering. vi köpte julklappar båda två. hihi. aja, nu ska jag fixa lite sen åka.

hajdåå!

nokia e72



nu är den beställd! :D så förhoppningsvis ligger den under granen den 24e! ;)
velade lite mellan denna och en blackberry men eftersom denna är grymt mkt bättre och 1000 kr billigare så tar man ju denna. och så tycker jag nog denna är snyggare. försöker att inte vara en märkeshora.. haha!

In Sweden we call it bra

hahahaha ida ida ida...

" I was running 800 meters and then I ran into the wall" "OH YOU REALLY DID?!" (ida menade att hon blev helt utmattad och Katie trodde att hon sprang rakt in i en vägg)

Vi kollade på singing bee och ida skulle förklara oa hela natten:
"oa, that's something you do. and the whole night and the whole day".

hahahaha.. och sen skulle hon småprata lite i bilen och frågar då Katie:
"Do you know everyone from the US?" hm.. vad tror du? hahaha..

fyfan vilken rolig kväll vi haft. och det är mkt tack vare ida. fick även förklarat för Katie att om jag råkar säga: I rape alot är det bara för att det heter rapa på svenska och attt hon inte behöver vara rädd för mig ;) hahaha..

nu ska vi sova och imorgon blir det middag med borgmästaren!

NOKIA



jag vill ha dennaaaaaaaaaaa i julklapp........... den har 5 megapixlar och typ mp3 och GPS och hela faderittan. ååh, tycker faktiskt jag är värd en ny mobil. den andra har jag faktiskt haft i typ 2½ år. det är länge, eller hur? eller okej, det är kanske 1½.. men det är också länge. hihi

nu ska jag åka och handla grönsaker och sånt till min vegan som kommer om någon timme. lite pirrigt är det men spännande att testa min pimpade amerikanska ;) haha!


afterskiing

Sitter och håller på med Andreas blogg... hm, vet inte om jag är så bra på det. eller den är faktiskt fin om ni frågar mig, men vissa saker vill inte som jag vill. har suttit och hållit på med den ett tag nu haha.. efter studenten ska jag gå en photoshop och foto kurs. måste bli bättre på det. avundas maja som är så duktig. jag vill också kunnaaaa!!! haha. aja, nu fryser jag och ska nog sova snart. har dock sovmorgon imorgon då r-m är sjuk. wihi.

natti

RSS 2.0