if i could turn back time i wouldn't keep a thing


nu är det fixat och det är bara att hålla tummarna för mig nu. hihihi.

kom hem från personalmöte för ett tag sen. håller på med islam just nu. ganska intressant men är så trött så inte mkt som tas in. snart är det ullared. haha.. kan inte hjälpa att jag tycker det är skoj. sen paradise hotel. hinner inte jogga idag. får göra det imorgon istället.


rocktema

nu ska jag strax bege mig hem till johanna och senare ikväll blir det studentfest!!! studentmössan är även beställd så man kan inte bli mer peppad tror jag! hihihi!

nu måste jag packa ner mina saker för ikväll blir det rocktema! höhöh.

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ELIN! <3




har 1000 bilder på oss men dessa två får räcka så länge :)
tack för middagen ikväll gulle. hoppas jag får någon bild av dig sen.
nu ska jag göra lite spanska sen soooova.

imorgon är det studentfest!!!

kizz

jag vill såååå gärna ha noras t-shirt!! grymt häftig är den. :D


all you have to do is cry

lagom jobbig träning idag. det var skoj faktiskt. hade gärna spelat lite mer dock. nu ska jag försöka hitta något på tv och annars vet jag inte vad jag ska göra. haha imorgon är jag ledig och då ska jag pyssla med lite saker. ingen har tid med mig så får väl sola och jogga och sånt för att ha saker att göra. haha!

jaja, var en liten uppdatering. nu ska jag kolla tv.

fyll inte livet med år, fyll åren med liv


har kommit på att jag måste lära mig att bjuda på mig själv när det gäller bilder. haha och visst är jag duktig. detta är den tredje medvetet fula bilden på mig på denna bloggen inom typ 2 veckor. haha!

nu har jag äntligen gjort en fin kalender på tryckdig.se så nu kommer den hem till mig om någon vecka.

har sån himla pengaångest nu men så fick jag hem lönebeskedet och det var ju ändå helt okej. :) så nu känner jag mig inte lika stressad längre. men pengar kan vara hemskt ibland.

snart kommer emmisen och hämtar mig och kör mig till volleybollen för lite träning. hoppas det går bra :)

och imorgon är jag leeeeedig. fett najs!

fred ut!

comhem



hahahaha jag ääääälskar dem alltså! så sinnesjukt roliga!

STOCKHOOOOOLM!!!

nu är biljetterna till stockholm bokade och jag är såååå jävla taggad!! ska bli underbart att efter två år få träffa mina örebroare igen! synd bara att nora är i spanien och inte kan vara med oss.. men i sommar får ni alla okmma ner till skåne!!!

ida & jag sticker till huvudstaden den 4-7 januari!! perfekt början på året! hihihii


Nora, Anna & Linnéa!


And if somebody's going to fake it then this somebody is you


ska försöka sprida lite glädje i denna blogg och det gör jag väl inte bättre genom att lägga ut sånna bilder? ahahah.. hm. ja!

gud vad skönt att ha filisofin överstökad!! :D och jag tror jag klarade det också! wiie!

efter skolan stack jag till helsingborg och mötte upp fröbbe. vi kollade lite i affärer och fikade och sånt mysigt :D sen åkte vi him. sen kom hon hit efter mauten och så körde vi till konsum och sånt. haha. fast hon var lite ledsen eftersom hennes dymo är sönder. undrar hur hon nu ska kunna göra klistermärken :'D hahaha.. nu ska jag snart nanna. imorgon ska jag hjälpa ulls med spanskan sen på kalas sen kanske på fest hos poppe.

ha en bra helg!



#¤@}!½

fan vad irriterad jag är. vem vill ha en lugg där halva sidan är perfekt och den andra helt jävla misslyckad? tur att håret växer ut. dock ville jag ha lugg redan idag men ååååh. ååååhh.h.h.jgkjfsdjafjöf asjfkjdasöf

så.. imorgon är det filosofi och det lär ju inte gå så bra det heller. ska blir skönt med helg.

nu ska jag sova och vila ut mig så att jag inte är lika irriterad imorgon.

natti

almanacka 2010

jag måstemåstemåste bli bättre på att ta med mig min kamera och faktiskt använda den också. sitter och gör en almanacka på en hemsida och vill ha en gullig bild som gör mig glad. har hittat en, dock är dem gammal men det kanske inte gör något? den är iallafall fin och på tagen i helsingborg förra sommaren på oss när vi står på muren nere vid havet. den gör mig glad. sen kan man ha andra bilder i den men det ska väl vara saker som påminner en om förra årets höjdpunkter. det ska vi nog kunna fixa. sen när jag gjort klart den ska jag önskar mig den i julklapp. haha, hur smart?

nu måste jag duscha sen nanna kudde!



















i don't wanna be without you baby

usch och på för denna dagen. inget har gått bra. eller inget har iallafall känts bra. vet inte varför.. grått och tråkigt är det också.. men fick iallafall vg på NK provet så det känns inte sååå hopplöst! och skoj gympalektion. johanna är dutti!! jag är så fruktansvärt trött så jag lär mig knappt något av filosofin. vet inte vad det är med mig.... kanske borde dricka kaffe och bli piggis? haha! snart är det volleyboll som står på schemat. ska bli skoj. fast har varit joggig idag men så övermabitiös ska vi inte vara så att vi joggar och volleybollar på samma dag så joggningen sparar jag tills mañana!

som ni ser har jag inget skoj att berätta. och inga bilder heller........

NU ska jag nog sova ett minilitet tag.

Soy más de lo que fui por ti

den var riktigt bra!! och det gick galant med att äta clementin på bian. saknade inte godiset alls även fast bilarna luktade gott......

nu ska jag nog sova för om exakt 12 timmar börja skolan.....

under the pavement - the beach



vilken segisdag.. sov till klockan ett vilket inte är bra. men det var jag värd!

igår jobbade jag! gick helt okej och sen åkte jag hem och gjorde vid mig sen kom johanna, emma och seb och lekte med mig ett tag för att sedan lämna mig igen! :( sen åkte jag, johanna, lollo & maja till mezo och myste. och johanna & jag klarade av att inte köpa kaka!! vi är faktiskt duktiga tycker jag! sen lämnade vi av maja & lollo och körde bil hela natten. myspys!

idag är det fars dag men efter som pappa inte har tid så får jag fira den med mamma & plastpappa ist. sen blir det bio och kanske (FÖRHOPPNINGSVIS) mys med ullis.

POOOOSSS

bad romance



nu har jag äntligen skrivit klart den jävla rapporten!! så sjukt skönt. är helt slut nu. kommer somna tidigt ikväll. denna veckan har tagit kål på mig. imorgon är det jobb!

har laddat upp med naturgodis som jag försöker lära mig att tycka om.. så vi får se hur det blir. nu ska jag hem till fröbbe och kolla lite tv.

ha en trevlig kväll!

we were sittin' on top of the world

kom hem från doktorn för ett tag sen och det ser inte sååå lovande ut men jag ger det ett försök!!

sitter bara och väntar på att klockan ska bli lagom mycket för att göra vid sig inför skolan. ska först på studentkommittémöte sen ska jag ha några sega lektioner. ska skriva en rapport tills imorgon och göra alla spanskauppgifter och en affisch till studentfesten så jag känner mig ganska stressad.... :(

blir ingen volleyboll för mig ikväll heller för jag har fortfarande ont i armen så blir kanske ännu en joggingrunda. var ju duktig och joggade i en halvtimme igår. haha, inte likt mig.

har inga bilder att lägga ut men ska försöka hitta en lite smårolig som ni kan få skratta åt. hehehe



haha, okej. denna är väll godkänd?
nu ska jag äta lite hade jag tänkt.


name the pet


sitter här i pyjamas.. borde väl rycka upp mig men är det sista dagen på höstlovet, så är det! ska snart ta tag i religionen och skriva lite om islams fem grundpelare. har faktiskt nästan redan gjort klart det! sen ska jag plocka undan på rummet litta. och visa mamma hur jag vill göra med en av väggarna. känner för lite förändringar..

och från och med idag fram till julafton ska johanna & jag inte äta godis, kakor, chips och sånt. så ser ni mig göra det så får ni skälla på mig men säg inte till johanna för då måste jag ge henne 100 kr! hahah..

RSS 2.0