you would not believe your eyes



helgen har varit supernajs! fredagen började med tjejmiddag hemma hos johanna. god mat och sånt. sen stack vi till tivoli. trevlig kväll och kom inte hem förrän vid halv fyra, sen upp och jobba nästa dag men som tur var så började jag inte förrän vid tolv. så jobbade hela lördagen, sen på kvällen följde jag med johanna & wicki till mezo eftersom johanna fyllde år! :)) var där och myste sen hem igen. idag sov jag till halv två(!!) sen har jag varit med mamma och handlat, pluggat och joggat. inget mer. lagom mycket. imorgon ska jag till skolan sen ska jag plugga så in i hellskotta. har en jädrans ångest över denna veckan men på torsdag kväll lär jag vara världens lyckligaste!!

nu ska jag göra en fruktsmoothie och kolla liiiite på tv. undrar om jag kan somna tidigt ikväll? återstår att se!

ha det fint!

markus krunegård & kent

nu är både kent och markus krunegård bokade! markus den 13e mars och kent den 14e mars! underbar helg! :D




you make me feel alive

haha är det bara jag (& vicky) som råkar logga in på facebook när man startar upp en ny sida och glömmer vad man ska göra? haha. händer mig hela tiden. inte bra, inte bra. håller på och pysslar lite här hemma. allt för att slippa konfliktarbetet. nej men snart ska jag ta mig i kragen och skriva satan i det så jag får den ur världen. sen ska jag översätta en spanskatext :/ igår i helsingborg fick jag iallafall köpt lite saker och det känns bra :) men nu får jag börja spara. ska ju kanske hälsa på maria i spanien i sommar. hihi! likilike!

Feels like I'm in a race but I already won first place


älskebarn
nu när jag sitter och skriver ser jag hur torra mina händer är. uschusch.. det är inte mojsit..

skolan gör mig så jävla ledsen just nu. jag känner en sån himla stress men sen när jag väl försöker plugga så går det bara inte. ska bli underbart när min nyhetsanalys är avklarad. och den internationella konflikten. och spanskaöversättningen och blablabla.... det bara fortsätter och fortsätter..

imorgon ska det bli snöoväder och jag ska till doktorn i hbg. vi får se om jag kommer dit över huvud taget ;) sen ska jag försöka plugga och hinna träffa lollo. på torsdag är vi lediga :) det är najjjs! och på fredag är det skola sen tror jag att jag & jee ska träffas ett tag innan johannas tjejmiddag. :)

på lördag blir det jobb från 12-19,30. och söndag plugg!!


the hills

alltså fan vad vi svenskar är bra egentligen. sitter och kollar på the hills på mtv.com och det kommer massor med svensk musik. först är det the sounds, sen kommer erik hassle med hurtful sen nu kommer miike snow med animal. fräääsigt! och the hills är grymt bra!!

nu ska jag snart göra mig iordning för min date med andrea! :D

ge mig ingen vit skit, ge mig afrobeat



förr hade jag ångest och blev skitdeppig när jag inte hade något att göra på fredagar och lördagar men nu för tiden är det guld värt. så skönt att bara få sitta och göra ingenting. kanske bra att ha mycket att gör apå vardagarna så att man inte hinner vara en soffpotatis?


skärpning

nej nu är jag fan trött på mig själv. nu ska jag ut och jogga och sen ska jag inte äta godis ikväll, jag ska göra en fruktsmoothie!!!!! skärpning...

jobbade igår och hade stängning. snackade lite med andrea i telefonen och hon sa några knasiga saker men inte reagerade jag på det.. sen när jag lagt på och några minuter senare så står hon fan framför mig. var längesen jag blev så glad! har varit så jäkla depp men detta gjorde hela min helg :) hihi. ska träffa henne imorgon igen!!! :D 

nu ska jag ta på mig varma kläder och ut och springa :)

everybody on the street go crazy

har varit ledig idag och det var skönt att komma ifatt med allt. har städat rummet, lagt in den rena tvätten i garderoben, pluggat, haft hårinåackning, rakat benen och smort in mig. borde göra det oftare. blev klar med det vi skulle ha gjort med projektarbetet, sen har jag kommit igång med världskonflikten. sen lite andra ärenden också.

försöker kolla upp lite när "hjälp, det regnar köttbullar" går på bio i stan. ska se den med lille hannes :) haha! en anledning till att jag ska få se den. fast det ska bli gulligt. ska hämta honom sen ska vi äta på mc donalds sen se filmen. men det kör ihop sig för jag ska nog jobba på lördag och nästa lördag och på söndagar spelar han fotboll och dessa är de enda två dagarna filmen går här i landskrona. så ja, vi får se hur det blir med det :)

veckan som varit har varit bra :) jobbat lite, fikat lite och haft ett prov. provet tyckte jag att jag hade under kontroll men tydligen inte. det var jättesvårt och jag håller alla mina tummar och hoppas på att jag klarade det. hade myskväll på fredagen och lagade mat här hemma med johanna & ida. på lördagen jobbade jag lite sen var jag på inflyttningsfest hemma hos linnea. och det var mycket trevligt. körde dem ner till stan sen stack jag hem och gick upp klockan åtta.... åkte med mamma & syster till IKEA och ILVA i malmö. det var riktigt mysit att bara vara med dem två en hel dag. sen på kvällen var jag med ullisgullis.

ska snart orka lägga över bilderna från min mobil från när jag var i sthlm och lägga ut.
nu ska jag läsa lite om Baskien sen ska jag unna mig lite tv-tittande :)

a horse is not a name

första dagen i skolan. ååh fy vilken ångest jag har nu. vill inte vara där, vill inte gå i skolan. vill inte gå samhäll. varför valde jag det? kalla kriget prov på fredag och jag kan knappt något. det jag läser i boken fastnar inte så läser lite på ne.se ist. haha.

nu ska jag duscha sen gör vid mitt hår. imorgon blir det skolan sen jobb!

oh, härlet!!

VAR ETT TAG SEN JAG BLOGGADE.. FATTAR INTE VARFÖR DET BLIR STORA BOKSTÄVER... ÄR NOG FÖR ATT JAG BLOGGAR FRÅN MOBILEN. IALLAFALL SÅ VAR SHLM SUUUPER. BILDER KOMMER SÅ SNART JAG ORKAR. KOMMER HA GRYMT MKT I SKOLAN VECKAN SOM KOMMER.. VARFÖR VALDE JAG INTE ESTET? BILD HADE VARIT PERFEKT FÖR MIG. SAMHÄLL SUGER :( IALLAFALL SÅ HAR JAG FÖRSÖKT PLUGGA LITE IDAG OCH HAR SKRIVIT EN DEL.. MÅSTE STÄDA HÄR LITE OCKSÅ. PAPPA KOMMER SNART & DÅ SKA VI HÄLSA PÅ HANS SJUKA MOSTER.. :/ HA DET SÅ BRA! 

snöggisar på wokrestaurangen

 

senaste dagarna har spenderats med jaana & det gillas! hade myskväll hos henne i fredags och igår var vi på väla. åt mat och köpte vakumpåse. haha! sen träffade jag lollo. vi hyrde en skräckis som vi inte förstod oss på men jag tror jag kom på hela vitsen imorse men har glömt det igen. haha..

idag har jag bara segat. håller på och packar lite. fick hjälp av fridah & johanna innan men nu är där lite småsaker som är kvar. ska plocka undan lite också så att mamma kan dammsuga. haha

hoppas nu att jag inte saknar några kläder när jag är borta. men det tror jag inte. och de säger att det är svinkallt.... ååh. jag hatar att frysa. haha. apropå att frysa så kom christian på sin moppe hit hela vägen från häljarp för att lämna min iPod-laddare. haha sen fick han sitta här inne och värma sig ett tag för så röda händer som han hade var det inte lätt att köra med. ;)

aja. nu ska jag fixa lite sen lägga mig i sängen och äta clementiner. ska gå upp lite i 6 imorgon. det är sugigt.. och jag får sova utan täcke inatt för det ligger i vakumpåsen.. i väskan... :/

refresh your smile honey - it's a new year!

nyår igår var skoj. dock kände jag mig inte fin men jaja. fastän min doktor säger till mig att inte sola måste jag fan det. hellre hängpattar om några år än ett spöke hela livet... men ja, nyår var trevligt. skojigt folk och mycket mycket skratt. hahaha. skoj att få fira den med nära :) speciellt fridah som man inte träffar så ofta med tanke på att hon lämnat mig..... hihi.

idag har jag sovit till klockan ett sen lekit med jaana hela kvällen. åt på don pedro och spelade super mario på nintendo. jag vill fan också ha sånt och bli bra på det.. och duktigt nog cyklade jag både dit och hem i det kalla vädret. hade så mkt kläder att jag inte kunde bocka mig i min jacka. men det var det värt.

imorgon ska jag städa rummet, tvätta kläder inför sthlm och plugga sen på kvällen ska jag träffa gullis. :)

jag ska göra allt för att detta året ska vara det bästa i mitt liv. just nu känns det som en bra början =)

RSS 2.0