datorkunskap in my ass

faaaaaaan. hej g i datorkunskap.

prov imorgon kl 08,30. pluggat? nej!

heeeeeeeeej gå upp klockan sex imorgon.......... kanske bättre att skita i att plugga nu och gå upp tidigare och utbilad?

ja, låter bra. hejdå!

didn't i know? couldn't i see?

siesta igår, siesta idag. heheheheh.

såg markus krunegård, adiam dymott och mando diao igår. de var så sjukt jävla bra! :D eller vi missade jag är en vampyr så markus var ju kanske inte lika skoj som de andra men honom får vi se i malmö seeeen. :D nu ska jag göra vid mig sen sticker jag & maja dit igen. hehehehe.

chili, playa y casa

skulle bara säga att jag & vicky klarade roller-rundan galant. hahaha. dock oväntat besök som gjorde situationen liiiiite pinsam men det gör inget :D

imorgon är det siesta. då ska jag se markus krunegård, adiam dymott och mando diao! hehehe. fett najs.

och jag är både nervös......... & PEPP!!!!!!!

Asus 10 inch Eee Pc

iiiih, denna har jag hemma hos mig på måndag. den är en bebis.



nu ska jag äta sen ska jag rolla med vickybajb. heheheh.

jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din

och jag vill och ska, vill och skaaaaaaaaa se håkan på liseberg i september. vi måste det!!! come on! hehehehe. jag är helt glaaaaaa i hjärtat av tanken på en håkan-konsert. :D


om himlen finns är jag förlorad

sitter och lyssnar på håkan. och då blir man så glad och somrig. iiiih. synd att jag inte ska se honom dock. hehehe.
han är sjukligt bra. men aja. iallafall så ska jag snart till hbg med pappa :))))))

ha de fint ponnysarna

and i don't love you nomore

nu har mitt linne kommit. och det är megafiiiiiiiiint :D hihihhi. men ni får inte se det förrän på skolavslutningen.
spanskan gick bra idag. :))) eller jag överlevde iallafall. och imorgon är det pestredovisning. mindre nice. haha!

true like ice, true like fire

god morgon!

sitter här hemma och övar stenhårt på min spanskaredovisning. vet inte riktigt hur det kommer gå. ibland går det bra, ibland dåligt. haha. "ibland gör man rätt, ibland gör man fel, lev med det!".....

så klockan tjugo i ett börjar jag och då ska jag sätta min spanskaredovisning perfekt genom att prata långsamt och inte försöka vara nerväs. därför vill jag bara först av alla så att jag har det överstökat och kan koppla av och lyssna på alla andra sen. det är iallafall min teori.

efter skolan ska jag & maja skriva om pesten. blä. haha!

ha en bra dag i skolan! :D hihihi

breaking it up

fyfan vad jag har pluggat idag. känner mig riktigt duktig. har skrivit klart min spanska. dock pratar jag bara i 3,40 sek men har fixat en powerpoint och imorgon får rosa-maria hjälpa mig lite för jag undrar över vissar saker. har även gjort klart min psykologiinlämning som ska lämnas in imorgon. så nu ska jag till konsum och köpa något och sen ska jag bara vila och kanske läsa min spanska litta. höhö.

duktig_tjej_91

siesta



nu är siesta bokat!! bättre sent än aldrig, inte sant? mohaha!

like a fading rainbow

isch vad trötter jag är!

igår vaknade jag iallafall av ett sms från vicky där hon bad mig att hänga med till hbg så snabbt in i duschen och sånt. köpte en väska och gick och mös (myste?). sen tog vi tåget hem. jag gjorde vid mig sen kom vicksan hit och vi fixade det sista sen tog vi bussen till stationen och åkte till lund med maja, ida & janus. tog sedan bussen och träfffade lollo och co. sen fest hos poppe. till en början var det ganska segt men sen hamnade vi bland landskrona bois största fans? hahah! ramsorna har satt sig på skallen. sen fick hansen & co visa oss vägen tillbaka till stationen sen tåget hem och låg i sängen kl två.........

vaknade halv nio imorse och gjorde vid mig snabbt som attans, sen hämtade vi ida &bente och stack till malmö och shoppade. megamysig dag med fika och middag på jensens böffhus. fick med mig fina saker hem också. höhöhö. en kofta, blus, puder, pennor, diadem, sandaler, solbrillor, ring, pocketböcker... ja, det var nog alles! hehehe.

nu ikväll har jag varit med fridah. megamysigt :D hihihi. hon är sååå söt!!!

nu ska jag sova. natti!

i know you never meant to but you did

just nu sitter jag och väntar på vicky. vi ska fixa oss ltie till sen sticker vi till lund! meganajs! hehehehe.

idag varjag med vicky i hbg och shoppade lite. eller hon gjorde. jag köpte bara en väska. dock världens finaste. hahaha!
sen solade jag och åkte buss med maja :)

nu kommer vicky!!

ha en bra kväll!

biker-pants

         

hahahaha, denna bild är sjukt skoj. var jag tvungen att hålla kameran där och så rejält? aja! detta är iallafall mina cykelbyxor. mahaha!


föregående inlägg hade tydligen inte publicerats innan. men det verkar bli lite regn så brännboll blire nog inte. ska träffa ida & ullis istället.

försökte precis beställa linnet som jag velat ha. men det blev tydligen något tekninskt problem så får testa snart igen. verkar inte som om gud vill att jag ska ha detta linne. hehehe.

jaja. nu väntar jag iallafall på att lollo ska höra av sig så att jag kan träffa henne & ida. L ringde mig för att jag skulle se när tåget gick från lund till landskrona och så hade jag råkat se fel så nu får hon stå där i 50 min och vänta den stackaren... :* men aja, hem kommer hon förhoppningsvis.

hejdå! :D

i hear you

ida stack nyss hem. har vatt med henne hela dagen. ätit paj, spelat kort, kollat bilder och snackat. haha! mysigt! igår var jag med ullisgullis. vi är ganska sjuka? hahaha! me like. ^^
senare blir det nog brännboll på ulkavallen. om jag orkar. annars skulle jag & ida chilla gunilla. behövs för jag är helt slut.....
imorgon ska jag träffa nuffullis. vi ska ner i stan. jag ska till frissan och snacka med honom om min hårfärg. sen sak jag sola och sånt. sen ska jag hjälpa lollo med spanskan och sen ska vi på ferre hos poppe i lund. blir nog najs!
på lördag ska jag, ida, mamma & bente till malmö och shoppa loss! ska bli meganajs.
på söndag blir det massor med läxor, måla rummet och kanske en promenad med linnea :)

nu: städa rummet litta. alla kläder ligger huller om buller.....


dress me like a queen


finfina smycken från nelly.com


nu väntar jag på att mamma ska komma hem så att vi kan beställa lite saker. sen väntar jag på att lollo ska komma hem så att jag kan leka med henne. jag märker hur stressad jag blir när jag sitter och kollar på massa hemsidor efter kläder. jag vill ha så otroligt mycket men är fattig som en kyrkråtta.

ska bli skönt nu till hösten när man får ha sina pengar ifred (och inte lägga dem på resan, även fast resan kommer bli meganajs! )

hade förresten spanskaprov idag. det gick ok. inte megabra. men jajaaaa...............

jaha, vad ska jag nu göra? fukc (där svor jag inte!!!)

i feel the chaos around me. there's things i just can't control

god morgon! börjar om en timme så borde väl göra vid mig nu. har prooooooov. blää! sen fördjupningstid sen ska jag ner i stan. hoppas lollo hänkar. annars schticker jag self.

aja, nu ska jag äta frölle! 
que tengas un buen día!

flätor in da lugg

och imorgon ska jag försöka fläta mitt hår såhär. höhöh. hon har fint hår. mitt är tråkigt och sjukt tjockt.

 

gina tricot


sjukt snyggt linne jag ska köpa på dirren när jag kommer till gina på lördag i malmoe (eller kanske redan imorgon nere i stan?)


like it too much

nu kan jag typ alla glosorna och alla oregelbundna verb. ska bara kolla igenom när konjunktiv används sen så ska jag bara chilla gunilla. imorgon hade jag tänkt boka tid till frissan. ska klippa mig den 2e juni men vill ha tid nu innan så att jag kan blondera mig. är så trött på att ha samma frisyr för länge. så tänkte ha blondt nu i sommar sen blir det brunt igen. hehehe. vet att ni inte gillar det men så lär det bli. och så har jag bokat tid till att noppa mina ögonbryn.

jag är megastressad med min spanskaredovisning. ska snacka om la sagrada familia och har endast en text på engelska som jag ska förstå. sen ska jag formulera den til bra spanska. fan. jag vill ha ett mvg. men vi får se hur detta kommer gå.

inget bra på tv idag (nej, jag kollar inte på DH och sånt trams). dock missade jag gossip girl nu senast så ska se om jag hittar avsnittet någon stans!

ha de fajnt

remember you're a girl!

jag är lullig. och då menar jag inte full utan jag vill träffa min lolloooo. heheh

var nere i stan med maja idag. henne har jag också saknat :)  gölle!

nu ska jag lära mig några preteritum, imperfekt och konjuktiv-verb och lite glosor sen ska jag kolla på tv.

they say an end can be a start



if i ever feel better - phoenix
sjukligt bra!!!

today was just a downer and nothing else

hihi, bilden på den grymt snygga outfiten som jag lade ut innan och skrev:okänd källa under är från http://ohelinor.blogg.se/ :))) så nu vet ni.

har varit hur flitig som helst idag. ni har väl läst det som jag skrev innan? ja, och sen har jag joggat, och dammsugit hela huset och lagat mat. herregud. tänk att vara såhär varje dag. då hade jag varit nöjd med mig själv. men bättre någon gång då och då än aldrig.

imorgon har jag körlektion på lunchrasten = ett säktert motorstopp när man startar på skolans parkering och alla coola snubbar sitter rökandes och kollar på. men äsch, jag försöker iallafall, inte sant?

nu: tvn och jag!


mosters älskling!!

seems like nothing ever could go wrong

ida kommer snart hit och då ska vi sitta i trädgården och sola/plugga. alltid mycket enklare när man är två!! och innan hon kommer ska jag städa mitt rum så mamma blir glad i huet när hon kommer him. höhöhö. och ja, ha inte mig som förebild för tillfället för detta ideal är nästintill omöjligt att uppnå! hehehehe *kaxig*

it's getting hot

precis hemkommen från skolan. megaslapp dag.

ska ut och sola & plugga lite i trädgården hade jag tänkt. har ju spanskaprov på onsdag.....

har inget roligt att skriva. eller jo, jag har lyckats dra med emma, seb & jonte till tivoli i sommar för att se kaiser chiefs. :))))  hehehehe.

med vilda gester

22:22 :*:*

sitter och tittar på söndagsparty med filip och fredrik. ska snart sova. har excellprov imorgon. seeegt. orkar verkligen inte gå upp och ta mig till skolan. är sjukligt trött på det. och det hjälper inte att det är långhelg. baajs! men verkar hända en hel del då. :))) på fredagen blir det antingen lund eller retro, och lördagen blir det malmö och söndagen pimpning av rummet. mihi. me lajk.

idag har jag inte gjort någt speciellt. åkte med lollo ner till stan och köpte b&j. sen kom ida hit och vi träffades ett tag. sen blev klockan mkt och hon stackte hem. höhöh.

nu ska jag kolla på tv igen. sov gott sötnosisar.

gonna save a little money, gonna sell all the stuff, yeah


bild från okänd källa


alltså fyfan vad jag är sugen på att shoppa. mamma, jag, ida & bente ska till malmö på lördag och då ska jag köpa allt det som jag så länge velat ha. är sugen på ett guldhalsband, en oversizekavaj, en vit t-shirt, jeansshorts, franssandaler, armband, wayfers, och sånt somrigt. kollade precis på melly.com och topshop och din sko. gaah. din sko har gratis frakt nu så ska kanske be mamma att beställa hem dessa skor åt mig :))))



aja, saker och ting kan inte göra en lycklig men de gör mig fantomme lite gladare!!!!

don't you see you got no real reason to be here?

har övat lite på spanskaglosor nu och jag måste verkligen sätta både provet och den muntliga redovisnigen för att få mvg. jag börjar bli nervös. detta måste jag bara klara. spanska är ju det enda jag kan. och kan jag inte det, vad kan jag då? haha!

lollo har fortfarande inte hört av sig. snart träffar jag ida istället så får lollo leka med oss sen.

nu maaaaat. (mums för [lasanjätt] )

the wild one



sitter här och väntar på att fröken christerson ska höra av sig men det lär väl inte bli förrän kvällen. höhöhö.

igår var jag och fotograferade på ett fik i lödde. sen körde jag hem. börjar tröttna på att köra nu. haha! sen när jag kom hem åt jag och lite så sen mötte jag linnea på vägen till konsum och vi köpte godis sen åkte vi hem hit och kollade på melodifestivalen och snackade. :) megatrevlgit! :) hihihi

andrea åkte till costa igår och fridah åkte till sthlm idag. jag saknar dem :( blää.

aja, nu ska jag städa rummet, plugga spanska och lite sånt skojigt. imorgon slutar vi tidigare i skolan vilket ska bli skönt hihihihii.

oh yeah



nu har jag gjort min blogg bredare så nu ska jag se om jag kan ladda upp bilder som har bredden 1000! heheheheh.
spänningen stiger.... fast mellanrummet mellan texten och menyraden är ganska stor. maja.... i need your help. heheheh.

vad vore en bal på slottet?

 







vicky gjorde vid ida och jag var typ assistent. haha! bredde mackor och förstörde sminket lite. :)))) sen tog jag lite foton på ida, sen stack jag till fridah och fottade henne och jesper. sen kom pappa och vi körde å hämtade vicky, chonny & lollo. stack till balen och vi missade fan ida och totte. eller de kom precis när vi gjorde det så vi kutade efter dem på moppen. haha. men vi fick iallafall se dem snabbt. gud vad söta de är!! fridah var också såååå fin! :') aja, här är lite bilder iallafall!

efter balen stack vi hem sen åkte vicky och jag ner till maddes och träffade lollo & pernet. sen kom även chonny & jönsson. satt där i några timmar och snackade. megamysigt. sen skjutsade jag och vicky hem lollo.

megamysig fredag. idag blir det lite fotografier, sen kanske fest!
posss!

these are the days of our lifes

nyss hemkommen från skolan. seg dag. åt kebab till lunch men fick dock slänga i mig den för att min och sebs mat kom så sent. ola och carls kom på dirren. fan ta dem! hehehe. hade sånt möte med vetenskapare. (haha). ganska intressant faktiskt. jag luktade kebab resten av dagen. följde emma hem som gick. maja cyklade med. stod och snackade ett bra tag. ni är gulliga när ni ger mig komplimanger så att jag inte kan sluta le. du är bäst på det emma! :)))) :*
nu är jag som sagt hemma. har kollat på mitt golv och där är mycket mörkt 60 graders som behövs tvättas så det får väl bli så.

hörs sen!

love is my drug, is my heroin.



stay with me honey, stay with me.

((( bajs på lollo som inte tar initiativet till att ses. hon vill bara träffas för att jag ska hjälpa henne med spanskan. mean girl!!!  snart får jag ta initiativet...............)))

jag fick vg på mitt spanskaprov så förhoppningsvis gör jag bra ifrån mig på spanskaredovisningen så att jag får mvg. annars adiós!

snart kommer pappa och vi ska övningsköra. ska köra ida till stationen. heheehehehe. myyysit. imorgon är det torsdag och då kommer sånna smarta till vår skola. ska bli spännande. sen på fredag händer det grejer. ska bli skoooooooojigare. fixa idas frilla, fota fridah och sen köra ut till örenäs och kolla på alla vackra människor. :)))


we play to hide information




vilken lång dag..
började med nationella imorse. hur det gick är jag inte så säker på. antingen gick det helt okej eller piss. höhö. efter nationella stack jag och emma hem till mig och bytade skor för mina var typ förstora och lösa.. :P sen till skolan igen. och åt sen gick jag & seb ner till körskolan. gjorde lite datorprov och klarade ett. det är svårt. :P haha! sen kom emmis :D sen gick först emma på körlektion sen seb så då stack jag till pappas jobb för att övningsköra men han var megastressad så jag cyklade hem och sen kom han hit efter ett tag. körde en runda och så. trevligt. :)
nu ska jag snart sova, har sovmorgon imorgon till halv elva så vill sova ut. hehehehe.
natti!!!!!!

mini-inlägg

jag har inte alls pluggat så mycket som jag borde. men det får helt enkelt bära eller brista. nu ska jag sova. god natt!

Wash My World

usch vad jag är trött. och jag borde plugga. men ja, det känns ändå helt okej. sen skulle jag nog egentligen cykla till konsum och köpa godis tills imorgon för då är det nationella i fyra dryga timmar. och då behöver man något som höjer blodsockret. så det är väl bara att lyfta på rövva å gitta.

the more i have to change i just stay the same


har hittat denna bild på någon blogg men kommer ej ihåg vilken!

alltså jag har ett dilemma. och jag vet inte hur jag ska göra. men efersom att ni som läser min blogg knappt kommenterar så är det ju inte lönt att jag frågar er. men iallafall. på lördag ska vi måla mitt rum. och jag vet inte hur jag ska göra. ska jag måla en vägg svart och ha en cool tapet på den andra väggen, eller ska jag ha ett collage med massa fina bilder och annat på den andra väggen, eller ska jag måla dit något coolt? som typ bilden ovan? hon kan ju sticka upp från sängen! ;) mamma vill att jag bestämmer mig så snart som möjligt och jag har ingen aning. det ska nog gå i svart eller nån annan nyans av brunt.. är trött på den bruna färgen nu. hihihi.

If he wanna rock he rocks, if he wanna roll he rolls

fick precis ett fotojobb. hehehe. det första jag fått. ska bli spännande. ska fotografera ett fik! så hoppas på fint väder. och jag får både betalt och gratis fika!!! det är såhär det känns att vara proffsfotograf. och jag är inte ens det. tur att min sis hjälper mig :))))))

nu ska jag plugga mer psykologi, sen ska jag kolla gossip och sen inom vicky och vidare till frida. hehehehe.

rock n' roll - eric hutchinson



eric hutchinson är bra, det tycker andrea och jag. hehehehe.

i'm waiting for a sign that you've made up your mind

det var blåsigt i trädgården så det gick inte att sola sålänge tills man höll på å frysa ihjäl. sen låg mamma å sjöng. hon är störig ibland. haha! nu väntar jag på mat vilket verkar ta ett tag, sen ska jag väl träffa maja. vert och när är fortfarande okänt. jag önskar att jag inte gick i skolan för tillfället för jag orkar inte plugga inför psykologin. det är så otroligt tråkigt så att det knappt är sant. haha!

nothing to worry about?

nä, jag får helt enkelt ta å svälta tills mamma kommer hem.....

breaking it up

hur fan kan man misslyckas med att koka makaroner? det undrar iallafall jag. nu får man vänta i 11 mintuer till..........

maybe friday i can get tickets for the dance and i'll take you



gårdagen blev inte alls dålli trots allt. när jag trodde allt hopp var ute för mig sa vicky att jag kunde komma till henne och elin. och att få umgås med de puddingarna tackar man ju inte nej till. märkte att jag faktiskt har saknat dem. vi tre är ganska galna tsm :) ihihihi. så vi utforskade spoitfy, snackade och sånt viktigt. ehehe.

idag ska jag städa, plugga psykologi med maja och sen hem till frida ikväll med alla costa brudar och snacka om resan.

ha en najilinajs dag!

stay with me honey, stay with me



alltså jag är så sysslolös att jag snart sticker ut och joggar en runda. och då är det fan illa! ska bara låta maten smälta så!

let me take you for a ride

just för tillfället (eller egentligen alltid) önskar jag att jag var skitrik och smal så att jag kunde ha en modeblogg där jag la ut massa bilder på alla mina snygga kläder. synd att fallet inte är så. har inga läsare (typ) och tråkiga kläder och kroppen måste förbättras. blä! haha! nu skriver jag bara massa blajja, jag vet. men så är det när man är ensam för länge. kanske ska ta å sova en lite stund? det står iallafall i vår psykologibok att människan är gjord för att ta en liten tupplur på eftermiddagskvisten. så waj nåt? hoppas det snart börjar regna för då ska jag kypa ner framför tv:n och se på the city (eller iallafall 18,10)

ciao bellas

















minidator

förresten! innan idag när jag och mamma var nere i stan gick vi och kollade på en minidator. jag är grymt sugen på att köpa en sån. sjukt pratisk att ta med sig och att även ha ute i trädgården när man ska plugga. har hittat en på netonnet som kostar runt 3000 kr. inte helt fel! :) hehehehehe.


rock and roll

det blir alltså inget peace and love. och är tveksam till hultsfred också. eller jag får se. iallafall så pratade jag med maria idag och vi planerade att jag tar flyget dirr från lloret till bilbao och är hos henne i några dagar. sen tar vi flyget tsm till sverige och är här några dagar. sen sticker hon hem. hade detta funkat hade jag blivit superglad!

nu ska jag sitta i min ensamhet för jag har inga vänner och min mamma är hos sin bf.......
robinson är trogen!

kingdom and glory


jag är så jävla trött. nationella har gjort att hela min dag har blivit seg. efter skolan åkte iallafall jag & ida ner till stan en liten runda sen åkte vi hem å så åt jag pizza med mamma. sen ska vi nog till tycho ikväll för att se på lajvbandet. hehehe. kan nog bli trevligt. och är jag för trött för det ska jag sova tidigt. ska ner till stan imorgon med mamma. hööhöhöh. har inget viktigt att skriva så jag slytar nu.......

in my space hero suit

idag var det måndagmorgon och det regnade och jag tappade hoppet om en tidigare sommar. datorkunskap på morgonen, fick tillbaka provet. g+. fan vad jag suger. jag skulle ju ha mvg. men skit samma. sätter det på nästa prov. sen hade vi psykologi. prov på måndag och jag hänger inte med alls. men räcker att jag sätter ett g+ där så får jag nog vg. hehehe. sen var det lunch och sen hem.

tog bussen till lasarettet och tog spruta och pratade med doktorn. eftersom jag går till barn och ungdomsdoktor så var där massa saker som de små får när de varit duktiga och tagit en spruta. så såg jag att där låg mando diao klistermärken och jag satt och hoppades hela tiden att de skulle fråga på skoj om jag ville ha något och då skulle jag glatt ta klistermärket. men nej, de var säkert till för de små 5 åringarna som sääääkert kan engelska och vet vad redig musik är för något. ;D haha! nä, skämt å sido, jag blev lite småsur.....

efter det åkte jag med mamma till stan och solade, sen gick hon till jobbet så nu sitter jag här hemma och har precis pluggat klart. så ska vänta på att hon kommer hem sen ska vi laga tacos. :)))))

www.myspace.com/markuskrunegrd to get free spotify!






detta kan typ visa hur min helg har varit. med ullis, fint väder och ja. helt enkelt perfekt. :D

snabb uppdatering eller så typ ja

har precis kommit hem från övningskörningen med pappa. man märker att regelbunden träning hjälper. känner mig inte lika förvirrad längre!

vaknade hos ullis, sen var det ner till stan med ida. köpte en finfinfin blus och sen fikade vi frulle. sen hem hit och sola ett tag, sen körde jag henne hem. nu ska jag till henne igen. ska grillas. tur jag har dem när min mamma är på utflykt! haha! ;)

ha en bra dag.

do you want to go to the seaside? i'm not tryin' to say that everybody wants to go



nu är jag lagomrastlös. haha. snart mat iallafall. sen ska jag ta på mig någt slappt och skönt och be pappa övningsköra med mig. senare ska jag & lollo mysa i hennes båt. ååhe, myyyyyyysit. :D min lilla fining :D tar med mig kameran så ni kanske får se några fina bilder på deras otroligt snygga båt :D imorgon sjösätter förrästen min pappi vår båt. den är dock inte lika fin som lollos och deras men vår duger. :D

nu: MAAAAAAT.

i can't remember to forget you 'cause you still move me, yeah you move me like no other





ska vi till hultsfred eller? :D

egentligen skär det fortfarande lite i hjärtat när jag tänker på att the kooks och razorlight och sugarplum fairy kommer sakna mig på peace and love men eftersom att vi var för få som skulle dit funderar jag & lollo på hultsfred istället. ändå helt okej artister som kommer dit (DOCK INTE LIKA BRA SOM DE SOM SKA TILL PEACE AND LOVE!!)

men The killes, Kings of leon, Franz Ferdinand, Regina Spektor, A camp, Mando diao, Sahara hotnights, Timbuktu, The sounds, Cindy Lauper, Peter, Björn och John, Markus Krunegård, Adiam Dymott, Petter och Erik Hassle. så det är ju helt okej. hehehehe.

Timbuk kommer til båda landskrona och malmöfestivalen. Adiam Dymott kommer nog också till malmö, och Markus Krunegård :D hehehehe. fett coolt.

peace and love in my hear. jag sörjer...........

what the duck

det gick inte bra....... hatar mitt hår. för tjockt, för kort, för brunt, för lite blondt. jag är grymt sugen på att va blond fastän alla säger att jag inte kommer passa i det. men jag hatar att ha samma frisyr under en lång tid. någon förändring måste ske......... jag trodde det skulle va långt till sommaren men det är så jävla fult kort så det knappt är sant. ååh.

haha, jag har problem. men nu ska jag iallafall platta mitt hår så att det inte blir lika varmt och tjockt........
jag vill ha nya jeans, nya ballerinaskor, sen vill jag sy upp min nya blus, klippa av mina jeansshorts ännu kortare och vara brun. men jajaaaaaaaaa. wadevvah.

ooh, you got me shakin', do that moan you made last night!

just nu är jag måttligt uttråkad. vettitusan vad jag ska göra. kan inte gå ut å sola för sminkade mig precis för det var det roligaste jag kom på att jag kunde göra. ska nog göra vid mitt hår sen. haha. jag vill träffa lollo nuuuu! eller ut å köra bil nuuuuu. men inget av det lär de bli på ett tag. fan.

nu ska jag försöka locka mitt hår så att det blir som det som hon i those dancing days. hahaha. good luck säger jag bara. :D


the problems we left behind..

just nu sitter jag här när jag egentligen borde sola. men har gjort det i en halvtimme idag. mer pallar jag inte ;)

väntar på att min tusse (lollo) ska komma hem. ska passa henne ikväll. och vi ska kanske badaaa. :D och så ska jag övningsköra idag. wii. heheheh.

ha en bra dag. pöss

RSS 2.0