beiga byxor

äntligen hemma efter en lång jobbdag. trött i ben och rygg men det var skoj idag :)
har duschat och gjort vid mig men dör snart av hunger.. får nog ta en macka. sen kommer mamma och arne hem med bilen och så ska vi äta i helsingborg tror jag. :)

har mina nya byxor på mig. vet inte riktigt vad jag tycker om dem. de är beige/gröna med dragkedjor nere vid fötterna. men vet inte om jag gillar dem. får går med dem hemma ett tag och se hur det känns.

nu ska jag fixa håret och sminka mig :) så skönt att göra vid sig efter en dag på jobbet.


döskallesjal



idag har jag fikat med Caysa, sen kom hemma och myste lite med mig på EH. det är så trevligt att bara sitta där och ta det lugnt. så himla socialt och skönt. vi gick lite i stan och jag köpte ett par beiga byxor och en döskallesjal. så heftit. sen åkte vi hem till mig och kollade på skor på internet sen hem till emma och åt megagod tacos. sen svällde vi upp och rapade tacos hela tiden. körde till träningen men där var bara alexandra och chonny så det blev inget. nu sitter jag här och har plockat undan lite på mitt rum och ska snart läsa min historiska roman. imorgon ska jag gå upp megatidigt. det är äckligt.. sen ska vi hämta bilen och äta ute. hehehe, naaaajs! sen väntar johanna på mig så ska vi mysa. har helt enkelt en dag att se fram emot :)

en kväll med Jaana (som luktar kebab)


Nu är jag hemma efter en otroligt rolig kväll med Jaana på Espresso House. Man kan faktiskt ha skoj och fika med juice och iste. Dock bjöd Jaana mig på juicen men det verkade hon bara tycka vara roligt då hon skrattade i fem minuter efteråt ;) Haha. Tar tydligen fram barnet i henne vilket bara är skoj för då känner jag mig ganska mogen. Host.. Vi vek oss av skratt flera gånger. Vi spelade kort, tog kort och vek våra fingrar på konstiga sätt (jag försökte iallafall). Sen gick vi och solade.

Jaana: Va helt tyst!
Jag: *Sitter jättetyst*
Jaana: Schhhh!!!

Jag: Men jag vill låna din sjal ikväll!
Jaana: Varför måste du ha den ikväll? Ska du sova med den?
Jag: Nä... Jag vill tvätta den så att den inte luktar utlänning...

Hahaha, ackack.. Och vi ska vara 19 & 20 (snart 21) år gamla?

pannkakor

har precis kommti hem från vicky. vi gjorde pannkakor på hennes pannkakssak. haha. de blev ganska fina faktiskt. så det blev dagens lunch. mycket trevligt och spontant. :)




och visst är vicky söt i sin hello kitty dräkt? jag älskar den!!

banana car

och nu är den borta. den älskade bananbilen... känns faktiskt tomt utan den. men på fredag får vi en ny. :) undrar när jag får köra den för mamma. höhö.


akta fingrarna

efter en natt med 13 timmars sömn(!!) så sitter jag här i soffan och funderar på om jag ska ägna mig åt lite pluggande eller om jag bara ska chilla gunilla tills jaana har tvättat eller städat klart eller vad hon nu skulle göra. vi får väl helt enkelt se vad som lockar mest.

nu ska jag försöka plocka undan på rummet. :)))

hey hey you you

okej, ett tag sen jag skrev. studentfesten blev lyckad. lite bilder kommer när jag orkar. skolan var seg dagen efter och och mitt spanskaprovsresultat lär inte bli super. i lördags var jag på bio med hannes och såg alvin och gänget. fyfan vad hannes är söt. :) sen var det myskväll hos ida med johanna, maja, janus och jonte. i söndags fikade jag med pappa sen träffade jag emma. eller var det på lördagen och det andra på fredagen? haha äsch. dag som dag.

i måndags var jag med jee. vi gick i stan och så sen hade jag personalmöte. sen hem till jee igen och kolla på film. sen tog jag bussen hem men den klöddade och kunde bara köra i 20 km/h så den körde tillbaka oss och så fick man vänta i 10 min på en ny buss. äckligt..



idag har jag jobbat. sen stack jag & ida till helsingborg och träffade elsa. hon är söt hon! sen stack vi hem igen när hon skulle sticka till prag, den jäveln.



imorgon ska jag leka med jaana, hälsa på mormor och plugga lite. torsdag ska jag äta frukost med caysa, träffa emma och träna. på fredag är det jobbjobbjobb.. sen på lördag ska jag se melodifestivalen med syster och hannes. sen laga mat och kolla på det hemma. för vi ska bara se genrepet. på söndag ska jag äta frukost med älskade lollo. klockan elva (haha i wish) hon lär vakna 3. men jaja. sen ska jag på kalas sen träffa henne igen. ååh herre gudars vad jag saknar henne :( isch..

nu ska jag nanna. gick ju upp klockan 6 idag.
POSS!

studentferreeee

idag är det torsdag och det innebär spanskaplugg och STUDENTFEST!! vi ska vara här innan och sen är det after ski tema som gäller. hoppas det blir najs och inte allt för varmt. haha!


snuff unt jag! ♥

5:e försöket

snart är det sportlov, melodifestivalen, markus krunegård, kent, siesta, hultsfred/peace and love och tivoli rock, helsingborgs- och malmöfestivalen. ååh, vad jag älskar det!


jag vet, den blev bra denna bilden!!

alla ♥♥♥'s dag

fick världens sötaste födelsedagspresent av vicky!

och det var inte bara den enda kaloribomben. nej vi firade (eller sörjde) alla hjärtans dag med:







men vi har iallafall varandra! ♥

jag har fel på hjärnan

sitter här och är trött och uttråkad samtidigt.. funderar på att lägga över bilder från mobilen. sen ska jag vänta på att efterlyst ska börja och hoppas på att mamma ska se på det för min TV är sönder.. på lovet ska jag försöka be maja om att göra min blogg najs. haha! för då är det roligare att skriva. fast skriver inte om något intressant. folk tycker bara det är skoj om man lägger ut bilder på saker man kan köpa eller vad man haft på sig men det är kanske inte riktigt jag!

nu ska jag fixa med mobilen!

sista kvällen som 18åring

nu ska jag strax göra vid mig och sen bege mig till mezo med johanna & maja. ska bli härligt. sista kvällen som artonåring borde egentligen spenderas på krogen men istället gör vi det vi älskar mest, ja att fika! dock ska jag försöka hålla mig till smoothie! haha!

imorgon blir det kalas. mojsit.

ha en bra helg!

colourless colour

jag gillar att jag har fått lite kommentarer i förra inlägget. haha! och jaana, jag tycker också det ska bli fler sånna bra helger. typ som när man spelar super mario :D

idag på miljörådet bjöde de på fika men jag åt inget. jag drack en läsk. fast det är kanske inte så bra men ja... nu ska jag ta en macka sen ska jag läsa alla sidorna i kristendomen och skynda mig så att jag hinner till volleybollen ikväll.

lägger in lite roliga bilder från skolan senare. haha och de är INTE snygga på mig. fulare än vanligt faktiskt :D

what's the point of doing anything


har jag förresten sagt hur mycket jag vill ha sommar just nu? och hur mycket jag kollar på bilder och önskar att jag låg på en strand och var brun? då är fan livet som bäst!

alltså detta tjocka hår blir jag galen på. när man tvättat det och sen fönar det blir det så stort. och står åt alla håll och kanter. måtte det bli längre snart så att jag kan klippa upp det lite utan att vissa delar hänger nere när det är uppsatt. haha! är grymt sugen på att färga det lite ljusare och tunnatunnatunnaaaa! måste boka klipptid.

iallafall så har jag och maja pluggat lite idag. och sen har jag försökt läsa lite i utvandrarna utan något bättre resultat. ska ha en hel lektion med att läsa den imorgon så hoppas på att jag kommer nånvart då.

nu ska jag platta fluffet sen ska jag kolla på outsiders och efter det, om jag orkar, ska jag gå en runda eller jogga. men bara om jag orkar. och jag har inte ätit något godis idag. en dag är bättre än inget. haha, vi får se hur resten av veckan går!

possss

no one laughs at god in a hospital


koncentrerad julia i bilen.

allt känns bara så jäkla bra just nu. härlig helg med finfina människor. alla verar så glada för tillfället och det älskar jag. maja dummade sig med mig på geografin i fredags och jag älskar när maja och jag är på det humöret. haha..

iallafall, helgen kunde inte ha blivit bättre. fredagen spenderades med maja på donken sen hem till lollo där vi hade en massa hyss för oss. jag hade velat se calles blick när han kom in på sitt rum på natten. ;D 

på lördagen stack jag och mamma och kollade på balklänning utan något resultat. de var grymt fula där. haha.. sen kom johanna hit och sen stack vi till ida och kollade på melodifestivalen och skräckis med maja och vicky och nuffhenke. haha! åt chokladdoppad frukt och mina kläder blev nog mer chokladiga.. :/ haha..

idag kom syster och pojkarna hit och sånt. mysigt. nu ska jag göra ansiktsmask och smörja in mina torra händer. hatar detta vädret.. sen imorgon är det skola. najs! hehe he he..


I see you turn into nothing and all I do is staring

sitter här och skriver på min redovisning som jag ska ha imorgon. om vi är lika få som idag så känns det helt okej. inte många som kommer pga snön ju.. hihi najs ;) ska snart hem till ida. hon är världens snällaste som hjälper mig att finslipa den lite :)


pictures

fikan med ullis var mysig. nu ska jag egentligen plugga men det gååår bara inte.. snart hem till henne och kolla lite på PH och sååånt mojsigt. haha!

här kommer de senaste dagarn i bilder!























så det var några bilder. haha!


dom hade mycket att säga

nu ska jag städa rummet och plugga sen ska jag fixa med ullisgullis på eh! saknat henne micketmicket.
sen när hon är ute och powerwalkar ska jag jogga. har börjat komma igång med det igen och det känns najs! sen är det PARADISE HOTEL! WIIHOO!! haha..


RSS 2.0