i just can't get enough

nu har jag slått till min piercing och tvättat den så den är lite ledsen.. orkar inte med när den är ledsen. det kan den bli nu i ett år framöver. skoj. vad har jag gett mig in på? hehehe. min största rädsla är att vakna upp utan örat en morgon. hoppas det inte händer.

FAN VAD JAG VILL HA STUDENTVECKAN NU!!!! imorgon är det en vecka till lärarmiddagen. men på samma gång så vill jag att tiden ska stå stilla. vill inte bli av med alla mina fina kompisar som jag fått under gymnasiet. ååhe. ambivalent..... men jaja. nu ska jag låta mina naglar torka sen sova och ha min sista måndag i gymnasiet för alltid :'(

i need you tonight, to hold me

nu ska jag sova. upp tidigt imorgon och jubba. hoppas det är fint väder så att man kan mysa i trädgården när man kommer hem. om mammis och jag inte ska ut å ränna. haha! mors dag å allt ju!

ha en bra lördagkväll och en mysig mors dag!







because we sang so



glassiiiiigt

sitter i trädgården och schteker i solen. har satt ut vår korgstol här och med datorn i knäet kan jag sitta här i timmar vilket är bra för hudfärgen. höhö. måste ju va liiiite brun iallafall tills studenten

idag beställde pappa och jag tårtor som vi ska ha den 11e. najs. och snart kommer lollan och hennes mamma å hämtar mig så sticker vi till lund. mojsit.

i wake up every it's a daydream!



sitter här och tittar på talang. mina kompisar är på bio och jag följde inte med för jag la pengarna på piercingen. doh! haha.. men har det ganska mysigt ändå. hoppas jag. eller? hm. trött är jag iallafall.

var med anna idag när hon tog hål i ploppen i örat. (jag vet, wannabe) heheheh. men hon är inte blyg för något. ;) ;) ;)

nej gud vad tråkigt jag har det. men det måste man ha ibland för att kunna ha skoj sen. så imorgon blir det nog skoj. ska fixa med tårta och sånt inför studenten sen åka till lund med lollan och se erik spela med sitt band. exciting!

nu vill jag ta studenten så jag kan få ha min klänning och äta tårta. moms.

piercing


(man ser piercingen på bilden)

nu har jag kommit hem från helsingborg. alla var grymt fina och tog ganska många fina kort. sen fikade jag, lollan & emma på mezo. och lekte lite sen. mojsit. och så piercade jag mig!! hihihi. i örat alltså. gjorde lite ont och nu ömmar det. är nervös för hur det kommer bli.. för jag fick ju ta hål i de andra "hålen" tre gånger innan det fungerade.. ;) haha!

nu ska jag försöka tvätta håret utan att röra örat för då blir det ajajajaaaaaaaaaj..

bal i hbg



haha.. nu sticker jag till skolan, sen till helsingborg och kollar på balen. vilken jävla najs dag idag alltså. frukost i trädgården, 24 grader, shorts och linne. life's good!

i'd rather be with you

sitter här med nymålad tånaglar. jag har världens minsta men de ska också få va coola. haha!

har kommit hem från stan med ida. köpte en lång svart klänning och en jeansskjorta (jag måste vara den sista som köper en sån nu). det ska nog bli fint.

ska lära mig min redovisning som jag ska ha imorgon sen ska jag va med ida & fröbbe. vi ska sy, eller ida & jag har bestämt det och vi tänker tvinga fröbbis till att göra det med ;D hahaha!


fina naglar

jag kan visst måla mina naglar utan att kladda jaana, gjorde det precis. inte en repa! hehehehe kors i taket!


fler balbilder

bilderna kommer från elin!



jag & mina finafina kompisar!

mi amiga mejor!


li li li li limmoface li li limmoface! (med pokerface-melodi)

sitter och pluggar nu..! väntar på att lollo ska komma hem så att vi kan åka och sola och leka lite. fy vad hon är bäst. och vi kommer ha en hejdundrande sommar tillsammans! den börjar redan nästa vecka! NAJS!!!

prom night


vill ha bilderna från balen som min syster tog NUNUNU......!!

bal & danmark

efter en bal på slottet och en dag i danmark sitter jag här, trött och väldigt nöjd. :) ska få foton av min syster senare tror jag så får visa då. var en väldigt mysig dag i danmark idag med pappa & anki. fick en parfym och ett flak cider, en god middag i rungsteds hamn och en mjukglass! kunde inte bli bättre. livet är helt ooonderbart! (:


picknick, center syd, eh

här sitter jag, med ännu rödare hue än igår ;) haha! och mina nya skor på mig som jag ska ha på balen. känns inte som om jag kommer vara som alla andra. jag ska inte ha klackar, jag ska inte ha långklänning, jag ska inte sticka och sminka mig, göra vid naglarna eller håret. jag fixar själv. sen får det bära eller brista!

idag har varit en så jävla mysig dag. en sån man kommer minnas för alltid! började med att ida kom hit och vi bakad pannkakor och hade picknick. sen stack vi och hämtade pappas bil och hem hit. sen hämtade jag lollan och vi körde till center syd och myste. sen fika på eh och solade och nu sitter jag här och är helnöjd och så jävla glad för mina små älsklingar. dock ska de snart försvinna från mig. ida till österrike och lollan till london. men jag överlever.. saknad har väl inte dödat någon eller..?


picknick

mums!

sötislollan

mina nya fina skor. dock finare IRL (som tur är) storlek 37 också! fattar inte hur det funkar?! har ju 39 annars...

so i smiled and shared a tear








lite bilder från min och jees hamnrunda. jag måste bli bättre på att fota. och att ställa in en massa skit är inte det lättaste. men övning ger färdighet. förra sommaren lärde jag ju mig att ställa in skärpan manuellt så man vet aldrig vad för något crazy som händer denna sommaren! ;) haha! nu ska denna kräftan sova. imorgon ska jag pyssla en massa på morgonen sen mysa med min bästis lollan. hihi *fniZzz*

kräfta

jag är RÖD i huvudet men brunaktig på kroppen. hihi. hon som jobbar på solariet verkar inte vilja att man ska sola.. haha och jag som tänkte sticka dit imorgon också. bara sola i kanske 10 min för att få det sista bruna. hm.. får se hur jag löser det ;) haha!

nu ska jag & jee ut och fota. center syd imorgon med lollo. hoppas jag kan fixa en bil, annars blir det lite svårt.. och då får jag PANIK.....

hajdå!

o'boy - let's play!

nu ska jag sminka mig lite och ta på mig något svalt (folk säger att det är fett varmt idag) och så ska jag träffa jee och sola och lite sånt. trevligt! skriver mer senare!

balskor

jag behöver verkligen ett par skor till baleeeeeen... buhuhuhu... hoppas att jag & lollan hittar några på center syd på torsdag. och så funderar jag på om jag ska sticka och sola nu.. och imorgon. eller om jag gör det idag och på torsdag. såg att mina ben inte var allt för bruna.. hm..

musik

jag har precis laddat ner 20 fetebra låtar! gosh! musik gör en så himla glad! jag vill bara ut å dansa nu! haha




tvättidé

hädanefter ska jag bara köpa gråa kläder som kan tvättas i 40 grader. då kan man köra en stortvätt en gång i veckan istället för att småtvätta hela tiden. smart va? fniss


natiii

what doesn't kill you makes you stronger.

jag är sååå stolt över mig själv. hihihi

(och idag stängde jag på en halvtimme på jobb, bra? ja!)

valentino

vill ni veta en sorglig sak!? pappa har tagit tillbaka bilen. så jag kan från och med nu inte ta mig nånstans utan att:

1. få en ny frilla
2. bli anfådd
3. svettas som en gris (har knappt någon luft i däcken och det hemska är att det hjälper knappt att pumpa dem)

life sucks.. så nu får jag spana in mammas bil ist! ;) nevvah gonna happen'

time to pretend


denna bilden gör mig glad (om man bortser från min cp-hand).

sitter hemma och tycker det är lite läskigt. anna lämnade mig med en halv liter coola, en halv pizza och en knappt äten b&j. hm..... inte bra inte bra (iallafall inte för mig)

nu ska jag sitta i min ensamhet och vara ensam. sen ska jag gå upp pigg och jääätteglad. ska sätta mig och plugga svenska och historia, sola och sen sticka till jobb och sen hem till lollo och mysa ett tag. låter som en bra dag :)

sen är det back to hell!

noblesse

chillar med anna, deppar lite, äter noblesse och anna ben and jerry. kaloriintaget är för en vecka men vafan! haha..

imorgon blir det plugg och jobb. jag vill bara att det ska vara skolavslutning imorgon. orkar inte gå till skolan. verkligen inte. usch fy blä.

that's what i wanna know

jag förstår inte varför jag är så himla trött hela tiden. men nu är jag iallafall tillbaka från helsingborg med elsa. riktigt mysigt var det :) åkte dig och tillbaka med elin så vi fick lite kvalitetstid! mojsit. elsa är bra. hon inspirerar mig så himla mycket. cool tjaj.

nu ska jag äta upp mitt hemmakvällgodis som jag & elin köpte igår.


megasöt bild på mig och jee. haha, nooog några år sen va?

it's allright, it's okay


har precis vaknat och ska snart ha följe till helsingborg med elin. hon ska fika med en kompis och jag med elsa. haha. ska bli jättemysigt! :) har saknat elsa lite. vet inte vad vi mer ska göra. affärerna är väl stängda idag så vi får se vad det blir av oss ;)

nu ska jag göra vid mig.
ha en bra dag!

m-RNA

blev inga bra bilder på mina fina ringar (lollo, jag får på mig två-ringen på rätt fingrar nu!!!) så får försöka fota dem imorgon. för de är så fina :) haha. vad fjantig jag är. men iallafall så är jag trött nu men orkar inte lägga mig. vanligt problem? ja! hoppas jag drömmer om m-RNA och mutationer!

window shopping

nu ska jag ta en paus och dammsuga bilen så att pappa blir glad imorgon när han får tillbaka den! sorgligt men sant. sen får jag fortsätta lite till och sen titta på tv. håkans bar, top model och svenska hollywoodfruar. gotta hurry! ;)

louise is baaack!

lollo är ääääntligen hemma! :D 10 dagar utan henne är jobbigt, tänk då om hon flyttar. vilket jag inte hoppas att hon gör (mohaha) för min egna skull då ;)

hon kom hem med ett par converse och fiiiinfina saker till mig :D tack!! visar kanske sen! höhöh.

nu ska jag försöka lära mig allt i Nkn så jag kickar ass på provet imorgon!

plugg

sitter här och håller på med genetiken. det är faktiskt ganska intressant. har prov på det på tisdag och MÅSTE ha Vg på det för jag bara SKA ha vg i NKb. då hade jag blivit världens lyckligaste! :D sen ska jag göra klart min svenska också, städa rummet och tvätta bilen. undrar om jag hinner med allt. måste vara effektiv och tänka att jag bara kommer få plugga i typ 1 månad till sen kanske jag inte kommer plugga på något år. (NAJSSSS!!)

så ja, back to work!

bubbleroom

och ni behöver inte gå in på den andra bloggen på bubbleroom för jag säger till om jag börjar skriva där istället. :)

missmatcha

och idag vågade jag, för en gångs skull, att mixa lite mönster. tog randiga strumpbyxor med ett nytt linne/klänning.. jag tycker det blev coolt men många kollade på mig.... det sa johanna med att de gjorde. men gå bara in på elin klings blogg så fattar ni att det är helt rätt. haha! nej men man ska våga! dock är jag ganska fesen..


scull


hemmaaaa

nu är vi hemma! och jag slösade inte sååå mycket iallafall. köpte två guldringar. en av dem är en döskallering. snyGGGG. sen en BH till balen och så lämnade jag tillbaka en skjorta som gått sönder så ja, gick väl ca 50 kr minis (om man inte räknar med fikan). så inte helt illa pinkat. ska lägga över bilderna på mina ringar sen ;)


väla

nu sticker jag och johanna till väla. jag ska köpa lite saker till balen och inget annat. ska inte slösa, ska inte slösa, ska inte slösa.............


drop the beat now

äntligen helg. så himla underbart. ska bara vila ut och ta det lugnt. och plugga lite. aldrig ska man slippa. :P

ikväll ska jag mysa med ida nu innan hon lämnar mig :( fyfan vad jag kommer sakna henne................

kontrakt

haha jag har precis gjort ett kontrakt som emma håller på att skriva på. vad det handlar om ska ni ta å skita i men visst är det snyggt? :D rätt stolt och förstår inte varför jag bara fick vg i datorkunskap ;)


you got nothing on me baby

alltså jag har länge funderat på att byta blogg. tkr inte om chrulia. men ja, bloggen är ju som en liten bebis. man kan inte bara lämna den när man haft den i två år typ.. haha. fan vilka problem jag har egentligen. :P

men har iallfall gjort en på http://juliaolausson.bubbleroom.se/ 

vet dock inte om jag kommer skriva där. fortsätter nog här. detta känns mer som hemma. (hahaha..)

nu ska jag äta ngt. hungriGgGGGGgggG

gröna naglar

nu har jag målat mina naglar. de ser ut som en princesstårta. haha :D nej men ja. nu ska jag å sola. har handlat en del idag som jag visar er sen kanske ;) efter jag solat och tvättat bilen. thihihihi

poss

balklänning....

och fan att jag inte hittade denna klänning innan jag köpte min "balklänning"..... den var ju bara för fin och hade passat mig perfekt. precis så jag vill ha den.



DOH! nu ångrar jag mig lite men kommer ju aldrig få hem denna tills balen! typiskt..... varför kollade jag ens?

skor

jag vill ha ett par känger/boots. helst villvill iallfall ha ett par grå/beiga mocka pumps men hittar inga..


199 kr på H&M


SNYGGT!!!


i wanna be a billionaire so fucking bad

nu ska jag föna håret sen bege mig till sistah. hoppas hon har något fint nagellack som jag kan låna lite. ihhih. sen måste jag komma ihåg att sticka inom posten. men vi får väl se om jag kommer ihåg det eller inte ;)

ha en bra eftermiddag!

har ni efterfest på eran balkong?

hennes blogg heter http://nyheter24.se/modette/victoriatornegren , kolla in den!

idag har jag haft debatt i skolan. det gick sådär.. sen slutade vi. meganajs! och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska gå så att jag kan sticka hem till min syster en runda. :)

imorgon ska jag kanske till malmö och hänga lite med elin kling ;)

källa

eva-karin har lärt oss hur viktigt det är med källor så jag får väl säga var jag hittade den förra bilden. men det gör jag imorgon när jag startar min andra dator :p nu ska jag sova. puss natti!!

klockrent

blir man inte inspirerad?? gosh, så enkelt men snyggt! jag vill också!!


kladdegris

hahaha alltså är jag knäpp när jag äter eller? först och främst var jag så hungrig så att jag sticker gafflen in i skinnet så den sitter fast. ajajaj.. och sen när jag lägger upp lite mat på gafflen så tappar jag en bit kött men ser inte var den tar vägen. letar i soffan och drar slutsatsen att den ligger på tallriken. sen när jag ska gå ut i köket så går jag förbi en spegel och då ser jag hur det putar ut under tröjan och kollar in och där ligger den lilla köttbiten! hahahaha, hur lyckas man? så nu har jag ont i skinnet och en fet fläck på tröjan...

kladdegris!

depend-nagellack

jag vill ha dessa lacken. har letat lite efter ett mintgrönt och ett ljusrosa men hittar bara dyra. depend is the shit! haha. och det ljusgråa är ju grymt snyggt om man är brun! :)


sleep tight

andrea säger (23:04):
ooh vad jag saknar dig
vill sova över hos dig, och så skrattar vi när vi ska sova
så säger vi godnatt hundra gånger innan vi verkligen somnar

är inte andrea världens golliaste? :D

(och idag lärde jag jaana att :* är en puss, hahaha inte bara weich som inte hänger med i svängarna) ;D


motorcykel?

på mornarna brukar mamma skriva en massa gulliga lappar till mig med hjärtan och sånt men denna var bara för rolig. undrar vad hon och arne var ute och gjorde igår? hahaha..


bag lady

och jag har köpt en fin väska. har behövt en sånhär länge och tittat på denna ett tag men i fredags när jag var i helsingborg så slog jag till! :)


jumpsuit

jag vill ha en jumpsuit till sommaren. är det inte för coolt? hihi



ska bara spara ihop lite pengar till sommarkläder. :P

svarta converse

och världens bästa lollo har köpt converse till mig i usa. :*



de behövdes till min samling. haha! och de kostade 39,95 dollar vilket är typ 300 kronor. hur najs?!

Så vill vi förändra sjukförsäkringen

har vairt hemma idag. mådde inte så bra igår och gjorde inte det inatt heller.. men nu känns det lite bättre. men ack vilken vecka jag har framför mig. eller okej, inte jättehemsk men jag har ju saker att göra så att säga. imorgon har vi samhällsdebatt och jag ska försöka få fram socialdemokraternas sjukförsäkringsteori. på onsdag ska vi debattera om abort och på torsdag ska ett arbete om king kong filmerna vara klart. hoppas på dåligt väder så man inte behöver ha dåligt samvete för att man sitter inne!

nu ska jag läsa om socialdemokraterna. yey!

what a surprise!

god natt! 

saknar lollo, andrea och fridah. tycker de kan komma hem och träffa mig nu :/ lollo och andrea gör det snart iallafall :) hihi

sov gott

oskar linnros

oskar från snook ska tydligen göra en solodebut nu i vår! hur najs är inte detta??
http://www.glamour.se/mode/trend/2010/50-saker-du-inte-visste-om/index.xml


who do you think you are?

jag orkar inte plugga, orkar inte städa, orkar inte lämna filmen, orkar inte sola. men allt ska göras. ska bara slappa liiiite till! haha! måste hinna med å göra det innan pappa vill ta tillbaka min älskade bil... buhuhu..




ja jag sa att långfingrarna var på topp denna kväll. haha hemskt. men jaja! nu ska jag stöda rummet lite. och sakna lollo. :( hihi

that's it!

jag orkar inte blogga för tillfället. gör det nog ikväll eller imorgon. berättar om min helg då och visar lite fula fuck you bilder på mig.... haha

nu ska jag plugga, sen träffa ida och sen på personalmöte!

RSS 2.0