"julia jag har pajat spotte!"

evelina säger (18:33):

altså jag har aldrig lärt mig hur man gör det haha

nu står det typ libary, starred, local files och sånt

julia säger (18:33):

hahahaha kan du inte printa screen?

evelina säger (18:33):

ahahah nej !

julia säger (18:34):

det finns ju en knapp som heter prt scr

evelina säger (18:34):

vardå ?

julia säger (18:34):

brukar va där vid scroll lock och sånt

där vid home, end och sånt

evelina säger (18:34):

hmm du får nog va mer specifik där ! haha

julia säger (18:34):

men kanske inte är samma på din som på min

men det står prt scr på den

evelina säger (18:34):

men altså menar du i startmenyn ?

julia säger (18:34):

nejnej på tangentbordet

evelina säger (18:34):

jaha vänta

evelina säger (18:35):

jaha, jag tröck på den men inget hände

julia säger (18:35):

hahah

men sen går du in på paint

och trycker på klistra in

evelina säger (18:35):

haha jag vet fan om jag har paint altså

julia säger (18:35):

hahaha

okej

men dt har väl alla?

evelina säger (18:36):

hmm. man tycker det

vänta

jag söker efter det

julia säger (18:37):

haha bra

evelina säger (18:37):

haha jag klara det !!!

vad gör jag nu när jag lkistrat in i paint ?

evelina säger (18:38):

kolla jag har pajat det !



hahahahaha vem vet inte hur man printar screen? och att knappen sitter på tangentbordet? du är för jäkla söt weich!!!


black cloud



nu ska vi snart hem till maja och göra klart skiten sen skriva ut det på pappas jobb. ska bli så förbaskat skönt när det är klart detta! ska bara skriva diskussionen också. och ikväll ska jag träffa lollo innan hon sticker till USA. buhuhu hon är alltid ute och reser. hon och ida. men jaja. ida kommer iallafall hem i övermorgon! :) samma dag som jag ska jobba. röd dag och dubbelt betalt. ska bli najs. och ett ännu större plus är att jag jobbar med jaana. hihi.

i see the light

fyfan vilken kväll. vi är fan grymma. snar är projektarbetet klart och jag kan inte förklara hur underbart det är. 47 sidor blir vår rapport och det säger jag utan att ni behöver fråga. haha nej okej kanske inte riktigit. men fan vad bra den är. kvalitet istället för kvantitet eller vad var det lars boye en gång sa? ;)

nu ska jag sova som fan och gå upp i tid idag igen för att skriva klart diskussionen sen ska jag ha en lektion sen fortsätta plugga! snart är det helg!!!!! :D

i would say it's enough

hemma efter provet. det gick nog helt okej. snackade dock inte så mycket men jaja.
nu ska jag råplugga för vid två-tiden ska jag vara hemma hos maja och sätta ihop projektarbetet. det börjar närma sig slutet och jag är sååå glad :D
ska försöka hinna ner till stan och sola också. måste få lite färg. vet dock inte om jag orkar föra över pengar till mitt kort så vi får se hur det blir. haha

skriver mer sen! puss

"tidiga" morgon!

god morgon!

har faktiskt klarat av att gå upp klockan sju idag. helt otroligt. har läst igenom de uppgifterna jag inte kan till provet så vi får se hur det går. och kläder har jag valt. bara smink och håret kvar; på 1,5 timme! haha ;) men skönt att ha gott om tid för en gångs skull!

nu ska jag äta frukost i solskenet :D

guldring

innan jag lägger mig vill jag bara påpeka att jag vill ha en cool ring. dessa hade inte suttit helt fel!





vill helst ha den näst sista! meganajs! jag ska träna mina fingrar så att de inte är så feta för jag vill kunna ha den på pekfingret... hihi.

ringarna är från tjallamalla

NU ska jag sova för jag ska gå upp tidigt imorgon och plugga innan skolan! ambitiöst, jag vet!

you're so out of control, be more in control

plugg, plugg och åter plugg.. filmkunskapsprovet avklarat och nu är det istället buddhismen som ska matas in. har pluggat hela eftermiddagen med maja och nu hade jag tänkt fortsätta för jag ska fan ha vg i religion. (lär dock aldrig hända). har även varit duktig och skrivit min loggbok. hoppas jocke blir liiite glad då!

jaja, back to buddha!

lockovic

nu har jag lockat mitt hår så jag kan sova på det så att lockarna ser mer naturliga ut. skoj att ha lite lockigt och inte bara rakt som alltid annars.

nu ska jag lägga mig och lyssna på musik och sova gott för imorgon blir en lång och seg dag. typiskt..

blå genomskinlig skjorta

nu har jag kommit hem från espresso house och solariet med lollo. och en eftermiddag med andrea på nova lund. megabra. såhär skulle alla dagar vara. köpte med mig en genomskinlig blå skjorta hem. ganska cool om jag får säga det själv! ;)



my name is king john

har pluggat projektarbete idag och filmkunskap. har prov imorgon och allt som har med film att göra gör mig gnällig. ting huan, 180 e. Kr. gjorde den första optiska illusionen. hm, okej?

ska bli skönt när det är över imorgon. då ska jag plugga religion och projektarbete sen ska jag och lollo träffas ett litet snabbt tag :) mysigt! för jag saknar henne lite. vi ska göra en roadtrip två dagar efter studenten och vara borta i två, tre nättre och jag ser verkligen fram emot det. :D

nu ska jag plugga, kolla på tv och sen soooova.

they say an end can be a start


buenas noches!

det är inte bra att bestämma sig innan för att inte följa med ut efter en tjejmiddag för man ångrar sig alltid. men tycker jag är ganska duktig som stack hem nu för att få sova lite för veckan som kommer är hemsk.. och den börjar från och med imorgon med filmkunkspas- och projektarbetspluggande. inte det högsta på min lista över "saker-jag-helst-vill-göra-när-jag-har-helg"

men tack för ikväll andrea. jag har saknat dig! du är för goooo! :*

tjejmiddag

nu sticker jag på tjejmiddag hos andrea! ha en bra kväll!


hehehehe

jag var bara inte gjord för dessa dar

just nu vill jag ha en pool, 30 grader, bruna ben, en jumpsuit och ben & jerryglass! någon som kan fixa det åt mig? så länge skriver jag på mitt geografiarbete!

POSSSS

/smile!!/

fortsättningen!




haha ganska härliga!! (måste skriva så mkt nu innan datorn dör; om 23 min!!!)

hejdå för idag!

/fem över halv åtta hos mig/



sniggt. fan vad uttråkad jag är. men koll vad jag hittade. är han inte nuffiiiig? (har jag lagt ut den för ett tag sen? skit i det. han är fortfarande lika söt!!!)


maaaaaaoooo!!



har aldrig varit mer uttråkad. jag behöver en bil!

Polarn ringer: "har du ett liv?", "ja", så är man NV-elev ;PpPppPPpPp.

jag är trött och känner mig lite nere. jag vill ha sol, bruna ben, mkt pengar och smal mage. men man blir bara ledsen av att tänka på allt som inte finns. borde vara glad för allt fint man har. vet inte vad jag ska skriva. en dag lär man väl känna att det inte finns något alls som saknas!

jag ska iallafall snart träffa lollo & johanna.

cool tjaj

jaana brukar hänga i montern när hon jobbar. kyligt ;)


luring

jag har kommit på en rolig sak. man låtsas att man ska visa en bild på mobilen men ist tar man en bild på mina knäppiskompisar. har liksom en kamera på framsidan och en på baksidan. vissa bilder blev ganska skojiga.




ganska golligt ändå. förhoppningsvis blir det en fortsättning ;)

exhausted

jag är helt död nu. sängen kallar. imorgon är det skola. undrar hur många som kommer med tanke på inlämningen. haha! sen ska emma och jag till helsingborg. :) imorgon kommer livet leka. på tisdag är det back to hell.. jag kommer vara världens lyckligaste den 30e april!

spökbarn



sitter här och gör min rapport. känns inte lika hemskt längre.. sov till halv ett för att slippa plugga, haha! ska skriva klart den nu och ska sedan hem till lollo som så snällt ska hjälpa mig att sätta dig fotnoter och sånt. ska bli skönt när den är klar! men då är det inte slut, nej då ska vi börja ha ångest för projektarbetet. NAJS!

lägger ut lite roliga bilder sen! haha

ljus i mörkret

även fast jag har mycket läxor och sånt känns det som jag fått träffa en massa gulliga och underbara personer på sista tiden. blir glad av er. johanna och jag har umgåtts två dagar denna vecka och så har jag även hunnit med att träffa jaana. dom är bra dom. har fikat hemma i vickys trädgård och haft myskväll med elin. ida och jag har varit med om knasigheter och emma och jag tramsar i skolan. likså maja och jag. tur jag har er helt enkelt. och andrea kommer hem om några dagar. herregud vad glad jag blir!!

(var bara tvungen att skriva detta för att bli glad. nu måste jag återgå till skolarbetet)

why do I want you now that i can't get you

why do I want you now when i can't get youwhy didn't I just want you back when I had you, back when I had you?
fyfan vad jag vill gå ut och bli brun och ha shorts och en massa sånt!! men nej, här sitter jag och ska plugga. fy vad skoj! blir så jäkla depp.. men ja, ska försöka vara effektiv så jag kan göra annat i helgen. ska kanske dra ut internetsladden? ;)

nu ska jag sammanfatta min intervju som jag hade med min gulliga lilla mormor innan idag! haha


won't be long

you became what you hate
do you hate what you became?

ny tv is in da house!

nu har jag fått hem en finfin tv som låter skitfräckt när den startar. haha. har startat den tre gånger nu.

nu ska jag fortsätta med min äckliga historia. har så ont i huvudet av att sitta inne vid datorn när det är så soligt och fint där ute.. men snart ska jag & johanna ner till espresso house och snacka lite med jaana och njuta av livet :)

fika i vickys trädgård

hemma efter en schtektimme i vickys trädgård. åt lite äpplepaj och så. mojsit. men som alltid så kallar plikten. ska börja med mitt historiarbete nu & det ska bli så grymt skoj.........







rings

GRYMT snygga ringar de har på topshops hemsida!!!






jag vill ha love-ringen och ugglan mest! sååå fina.

and I gotta get goin' away

idag har jag hittat en ny favoritblogg som jag tänkte läsa nu. sen ska jag sova. börjar nio imorgon och måste tvätta håret. sååå skoj!!!!!!!!!


lisaplace

lisaplace har ju bara en grymt snygg stil!!

inspiración!



såå snyggt!

dagen i bilder 2010-04-12




hey i got some new shoes on

jag blev så jädrans shoppingsugen så det är knappt sant! vill bara till londooooon!! kolla in dessa grymt coola och snygga skorna!


nice weather

är hemma efter en dag i skolan. har så jäkla ont i huvudet.. har ångest inför allt som ska göras också.. men denna veckan ska jag satsa på historian. ska skriva en rapport tills på måndag.

ska snart åka och noppa ögonbrynen sen leka med jaana. ska bli skojigt. inte att noppa ögonbrynen alltså. gör så jävla ont men det behövs.. :P

nu ska jag göra mig i ordning. hörs senare!


usch & fy!

var nere i stan idag och kollade på demonstrationen som några nazzar hade. fan vad hemskt sånt är. de är hjärntvättade och har inget annat att vara stolta över så de måste vara stolta över sitt land och skyller alla problem på invandrarna. jag tar inte avstånd från invandrarna utan från alla människor som är kriminella och håller på med skit. det är det vi borde lägga ner kraft på och inte en massa strunt!!!


mattegull

okej här kommer några inlägg på raken men skit i det. har ju inte skrivit på ett tag. men kolla matheo. är han inte väääärldens käraste?



bullhänderna och det snea leendet gör det inte värre ju! :D mosters älskling ♥

nagellacksburk

och titta vad fint jag har gjort med mina nagellack? läste sandras blogg (http://sandr4.blogg.se/) där hon skrev hon att hon skulle lägga sina nagellack i en glasburk och det var fan en bra idé så ja, det gjorde jag med. det blir ju som en inredningsgrej då liksom!



dock dålig bild...

städat rum

efter en uppdammsugd (?) strumpa och en alergichock är mitt rum fint och rent.





så fint va? fotade inte sängdelen för hade inte bäddat. hehehehe

pour some sugar on me

har precis lagt in alla kläder i garderoben och gjort fint i den också. och hängt ut allt som ska hänga på klädställningen men den är helt sne. måste nog köpa en ny.... men fan vad najs det är när man väl har städat och fint på sitt rum. eller helt klart är det inte än. ska damma och dammsuga nu, vilket är det tråkigaste....

och när jag håller på med mina kläder och gör fint här hemma blir jag så sugen på att flytta hemifrån och få göra vid i en lägenhet och ha det exakt som jag själv vill. dock har jag inte råd med sånt..

och jag är grymt sugen på att shoppa. hoppas jag och jaana kan sticka till london någon gång och shoppa loss!!

nu ska jag damma och dammsuga sen lägga över lite bilder från mobilen. & ladda ner musik. busybusy!

(just fan!!! skulle göra buddhismuppgifter tills imorgon men det har jag glömt....)

ny TV!

idag har jag köpt en ny tv. den kommer hem till mig om en vecka. så härligt. äntligen får jag se på efterlyst igen! ;) haha!

sitter och skriver på mitt tal som jag ska hålla imorgon. det ska vara i fem minuter men jag har inte en aning om hur lång tid detta kommer ta. har skrivit två sidor på datorn. och vet inte ens om det är bra. ringer ida hela tiden för att få lite hjälp men hon har mobilen avstängd och ingen svarar hemma. doh!

nu ska jag försöka skriva klart den så jag kan gå ut en runda i det fina vädret sen :)


pärlor

mina två små fina pärlor & jag!


vmlcllvj sjkxlclsdkdfksdvkcsöx

fan vad dålig jag är. men ja, att blogga är inte min grej. vet inte vad jag ska skriva om. jag har iallafall skitmycket i skolan. och jag är arg på all skit som händer i denna stad. jag behöver noppa mina ögonbryn och gå ner i vikt, köpa kläder, åka utomlands, och PLUGGAAA!! fast det sistnämnda känns inte så lockande.

har nationella i svenska på torsdag. så imorgon ska jag skriva ett tal som jag ska hålla. men det känns som hur bra jag än är så är inte min lärare nöjd. jävla idiot.. och så har jag kanske prov imorgon eller på fredag. beror på vilken grupp jag hamnar i. kan ju hoppas på fredag så jag hinner plugga lite mer. ska försöka gå upp klockan sju men alla som känner mig, och jag med, vet att jag lär snooza tills nio och vi börjar halv tio. typiskt!

skriver kanske mer sen. om jag inte plugga lite..

RSS 2.0