are you gonna go my way?

nu ska jag snart ner till stan för tredje gången idag och kolla på lite halloween saker med vicky & co. hoppas att johanna joinar oss också, om hon får sluta tidigare. imorgon blir det som sagt jobb och sen träff med ullis. ååh vad jag ser fram emot det!!!!

nu ska jag göra vid mig litta.

everything is right

ska strax ner till stan & äta lunch med min mammsi! hihi. ska bli megatrevligt. hoppas bara jag kommer i tid. men det kan inte ta mer än 15 min att cykla ner dit, hoppas jag!

igår pluggade jag tsm med maja & emma. faktiskt duktigt. kanske ska ta och skicka in den till jocke nu? haha! sen stack jag & emma till center syd och åt med seb & rasse. det var gottit. sen gick vi litta på centan men duktigt nog handlade vi inte :) sen stack vi hem till seb och spelade lite guitar hero sen stack jag him och chilla gunilla hela kvällen så att säga! ;D haha!

och imorgon kommer mina bebbos hem!! och så blir det tjejmiddag en la casa de johanna! ska bli mojsit! megamojsit! och idag ska jag försöka hinna med å hämta min tröja hos jaana. hon har varit så snäll och köpt den till mig. fast för mina pengar men ändå! :D hihi.

NU måste jag rusa!! ha en bra dag


80 talet!



härligare snubbe får man ju leta efter! hahahah!

watching the time roll away

just nu väntar jag på att maja ska svara på mitt sms så att jag kan få klippa till henne. okej, inte på käften, men iallafall topparna! hihihi. och vi har kommit på en metod. för sist visste jag inte vart jag hade och inte hade klippt så nu ska vi måla alla topparna och när där inte är någon färg kan man ju då ta för givet att jag redan varit där med saxen. hur smart? haha! sen får man väl ta och packa upp lite..

ha en bra dag! 

kärleksförklaring

awi. läste jaanas blogg. hon är för gooo. :) http://jawnas.blogg.se/2009/october/karleksforklaring.html

hihihi, synd att jag inte bor i afrika så att hon kunde ge mig pengar till fotbollsskor.... men man kan inte få allt här i världen :)

klockaaaaaaaa

jag är helt såld. vill ha den i så många olika färger. hade passat megabra till min nya skjorta. vill ha i orange, lila, rosa, gul, grön, blå. jaa.. :P fast blir nog lila eller organge som jag önskar mig i julklapp. mumma. hihi.
fast frågan är om man ska beställa dem i helt plast eller med gummirem? hm... jobbig sits. lär säkert inte bli av alls. mkt pengar och vet inte om jag hellre vill ha en ny mobil. men en klocka är härli... fan. någon rik advokat som vill gifta sig? jag har inte hittat någon här uppe än så länge.. :P '



linköping

just nu är jag i linköping och har det bra :) igår åkte jag tåg tidigt på morgonen och kom fram till slut. trodde dock jag skulle missa tåget då tåget till lund var försent men det löste sig. igår var vi på fridahs skola och sånt sen hem och sen till stan och sen på 80 tals fest med nanna. trevlet. sen kom typ johan eller vad han hette och hämtade oss. hur snälllt som helst.. :P idag sov vi länge. eller iallafall jag. sen stack vi till stan och shoppade och åt lunch. alltså här är världens mysigaste stad! :) sen gick vi och handlade och nu sitter jag här medan fridah gör pannekagor. och jag skäms för min skånska. ingen fattar. så pratar öskötska (??) ist.. :P haha!

nu ska jag ut och underhålla henne lite. fast vet inte hiur jag gör med dörren, kineserna kanske kommer & snor något? maj gad.

posssss.

blog awards here we come!

jawna säger (14:31):
ärligt talat så hade jag faktiskt velat gå med dig på nåt sånt, du är troligen den roligaste tjejen jag känner.

jaana är bara för härlig. nu blev jag glad.

vi ska bli stora bloggerskor och gå på blog awards nästa år så att ni vet. hahaha.... klarar hon det bjuder hon mig, klarar jag det bjuder jag henne!


i'm free fallin'

5 dagar tills jag sticker till linköping. isn't that najs?

& nu har jag satt upp mig på netwic så att jag ska få jobba på höstlovet. måste dock prioritera läxorna också men ja.... jobbigt läge.

nu ska jag göra något att äta för jag har inte ätit än. :((((

sjukis-uppdatering

sitter här och lyssnar på lite musik. huvudet är spänt och halsen svider. något som gör saken bättre är att jag har sovmorgon till typ halv två imorgon.

snart kommer ida. vi ska plugga lite spanska för att göra rosa-maria glad. urtråkigt. börjar bli riktigt svårt nu faktiskt. men alltid lättare när man är två. :)

OCH IDAG ÄR DET TVÅ DAGAR TILL STUDENTFESTEN OCH JAG ÄR SÅ SJUKT TAGGAD! :D

MOPS

jag är så grymt sugen på att köpa en mops. fast hade inte pallat gå ut och gå med den när det öser ner eller sticka hem från kompisar för att gå ut och gå med den. men de är så gudomligt söta!!! kolla denna. med nithalsband och allt. ååh, jag smälter!



nu ska jag bädda med duntäcke. tycker det är på tiden. mitt rum är riktigt kallt nu. burr..

"existensen är viktigare är essensen"



att lära sig sakerna till filosofiprovet är lika svårt som att äta wienerbröd utan att smula = omöjligt. haha!

jag har blivit duktig och har gått en runda med emma i förrgår, igår tränade jag på friskis och idag volleyboll på idrotten. och det känns bra! :)

prov imorgon = mindre skoj. kan inget. sen ska jag & jossan fixa affischer om hon inte redan firrat det. sen blir det lite projektarbete och kanske volleybollträning. ska hinna med att plugga också. damn vad mkt läxor jag har.. eller det känns så iallafall. ser fram emot helgen. kulturnatt på fredag, sen ska mamma & jag ha mysdag på lördagen. på söndagen ska jag nog träffa elinpelin.

folk säger att de tycker bloggar är tråkiga där man skriver om vad man gjort idag och sånt och jag försöker komma på något roligt att srkvia men det gör jag inte. haha. så skriver lite här för er som undrar vad jag gör för hyss om dagarna ;) haha. speciellt till lollo för att vi inte snackar lika ofta. du måste ju vara uppdaterad så som du uppdaterar mig med din blogg "som inte finns". maha.

nu ska jag se på tv och kolla lite på filosofin sen blir det bingen. nattiiii!

tjejmiddag + kb



sitter här och håller på att somna. ruskigt trött är jag..

igår var det skola och sånt. ville egentligen inte gå då jag skulle ha redovisning och lämna in rapport men är ganska nöjd att jag gjorde det iallafall! snart har hela veckan gått och jag har gjort se saker som känts jobbiga så det är skönt. ;P när jag var i skolan och hade precis gjort klart min redovinsing så står fridah utanför klassrummet. haha, jag blev verkligen överraskad. så skönt att se henne igen :) vi stack ner till stan och hälsa på malin på hemtex. sen fikade vi på eh sen kollade vi lite i affärer och sen stack vi hem till andrea. linnea var där också, fullt ös. haha. sen stack jag & solade och sen hem och gjorde vid mig med ida. :) sen hem till lollo på tjejmiddag. mycket lycket måste jag säga. god mat och så. dock gick tiden alldeles för fort. vi tog tåget till malmö och dansade hela natten på kb. :) sen bussen till lund och hem med taxi. kom hem vid half fyra tror jag. usch.. haha!

idag har jag bara tagit det lugnt.. imorgon är det jobb som gäller :)

nu ska jag kolla på tv. är sjukt sugen på godis :( snyft.

OCH GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA LOUISE PÅ DIN 18ÅRS DAG! <3


RSS 2.0