Fernando Torres

SPANIEN ÄR GRYMMA! TORRES ÄR BÄST!! :D



hihii! nu ska jag faktiskt ta och sova. måste varta utvilad imorgon eftersom att jag ska upp med tuppen (halv sju). första dagen på jobbet. jag hatar det redan eftersom jag tyckte det var riktigt segt förra sommaren :( men jaja! that's life. har precis laddat min mp3 med braig musik och så har jag andrea :D så det kommer gå braaaa! skönt när första dagen är avklarad bara! :)

nu ska jag bädda min säng. hihihi! :D

god natt!

center syd

idag hade jag ställt min klocka på tio för att komma upp i tid inför två veckors sommarjobb. men icke sa nicke. jag vaknade lite över elva. skönt är det. mamma kom in och frågade om jag skulle med till center syd. skulle leta efter en sladd till min bärbara dator som gått sönder. men vi får se hur det blir med det eftersom en ny sladd kostar 500 kr (!!!). lite för mkt för mig kan jag känna.. nu är jag hemma igen. väntar på att lollo & vicky ska bli klara sen ska vi jogga :D tråkigt men sant ;) sen blir det fotboll ikväll hoppas jag! :)

lollo och jag ska till lund någon dag i nästa vecka. då kommer denna väska bli minminminmin! :D megasnyggis är den!


ha en bra dag!


nova lund & födelsedagar

hejsan! det var ett tag sen. hihi.
igår var jag, ida, andrea & caroline på nova lund. mamma körde mig och ida till stationen pga ösregnet. sen mötte vi upp de andra tjajorna. tog tåget till lund. väntade på bussen ett bra tag. kom till nova, gick runder och kollade i alla affärer typ. fick handlat en del. vi åt på mc. donlands, fikade och hade jätteskoj. andrea gick lite tidigare så då gick vi ett tag till och fyndade sandaler. på vägen tillbaka till lund var där världens miffo på bussen som luktade megaäckligt :S det finns många miiffon i lund. mahaha x) när vi skulle handla sandalerna sa jag till ida ett antal gånger att hon inte skulle glömma sin jacka. och tror ni inte hon lyckas göra det iallafall? men hon kom på det en liten bit från affären som tur var. jag berättade även för henne att jag tappat min dator i golvet så att sladden hade gått sönder. så sa hon; jaja, men du har iaf din bärbara. hahahahah! precis som om jag hade gått och burit på den stationära och tappat den :D hon är för söt ;) sen åkte vi hem :) sen gick jag till fridah. vi satt och snackade hela kvällen. megamys :D kommer sakna henne när hon åker till grekland.. :( 
idag har jag firat pappas födelsedag. ätit gott och sånt hos sis. nu ska jag se klart på den sugiga filmen; tonårsliv sen nanna! ihihih! 

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN PAPPA & EMMA :D

pussssss!  

viva españa

hej!

idag har jag jobbat. pappa kom & hämtade mig på morgonen och så. sen jobbade jag. fick färg på kläderna.. blä! slutade vid ett. körde in om och snackade med fridah när hon jobbade! :) sen hem och lite så.  åkte sen till lollo och gjorde ingenting. mys :D sen hem. kolla fotbollen. viva españa!! :D sen kom vicky, chonny & elin. satt och snackade med dem i min hamock. nu ska jag sova tror jag! malmö med andrea och caroline imorgon :)

tur jag har dig ullrik :)

puss!

limewire

ah, vad trött jag blir på mig själv.. skulle egentligen jobba idag, men så blev det inte. jag är så jävla slö så att det knappt är sant! ska iaf prata med de i mitt område idag om hur jag ska göra med mitt jobb. hoppas jag kan få jobba imorgon, fredag + hela nästa vecka sen går jag på jobbet på kommunen. det hade varit helt perfa. men såklart kommer jag inte få det så...
har laddat ner limewire nu. ååh, vad jag har saknat det. så idag ska jag ladda ner alla bra låtar från min iPod och sen ska jag bara lyssnaaaaaaa :D
ha en bra dag!
kram!

Homecoming

nu har äntligen solen tittat fram igen. och det är underbart! :D nu ska bara blåsten avta också! ;)

skulle egetnligen jobba idag, men så blev det inte.. har träffat vicky idag som är hemkommen från Magaluf. hihi, har saknat henne och hon var bruuuun!! :D snackade med henne ett tag & fick se alla bilder. och nu vill jag också utomlands. snart är det mallis, men att resa med sina vänner verkar inte helt fel! :D

nu ska jag snart spisa lite och så. sen ikväll ska jag träffa flickorna.
hoppas allt löser sig..
Get off this situation and fel fine


helgen

såja. nu har jag äntligen lite tid till att skriva tills syster kommer.

midsommar var ganska lyckat. fridah kom hit lite i förväg och hjälpte mig. sen kom wedberg, smörgåsen och roffe. haha! och sen lollo, 2u & maja. vi åt, spelade kubb, var ett litet tag på tivolit, spelades spel och kollade fotboll på tv. sen sov lollo hos mig. vi somnade fem....
nästa dag spenderades med lollo. vi städade lite och gick till tivolit och köpta armband. sen åkte hon hem och jag till fridah. vi åkte till häljarp och kollade film med w, s & r. blev the eye och what happens in vegas. de va bra :D
igår slappade jag med lollo. vi bakade chokladbullar och kollade på tv. inte helt fel. du är söt!! :)
idag jobbade jag från åtta till elva. pappa var inte där så de andra visste inte vad jag skulle göra. och jag klagar inte. nu har jag istället tid till att åka ner till stan med mamma & syster & busnungarna. detta var min helg i en sammanfattning!

ha det fint!
kram!



trött

hej! jag ska uppdatera så fort jag orkar om midsommar och allt annat! hoppas ni haft det bra! :D
kram!

frillan på sne och innehållet lika så

god dag!

gick upp sju imorse och stack till pappas jobb. jobbade från åtta till kvart över två. sen hem och slappa. sen kom fridah och andrea hit. andrea var neger eftersom hon varit på mallis i en vecka. hon hade även världens finaste jeansjacka som var gjord av 12 par jeans (?) ;) hahaha! efter ett tag stack fridah hem och jag & andi åkte till konsum. vägen dit var ganska farlig då jag fick ducka för en megastor fluga :O :O .trodde där var stängt men hittade en annan dörr in. hehehehe. sen hem till mig och kolla tv. sen följde jag henne till bussen. hihi. megamys :D
nu ska jag sova. nattiiii!


fotboll suger popcorn duger



haha jag gillar denna bilden ;D nu ska jag hem från johanna & nanna kudden inför morgonensäventyr på pappas jobb. hehe

en midsommarnattsdröm



håkan är sommar. jag vill också se håkan i sommar. dummisar. aah! jag älskar denna!
jag vill ha håkan här hemma så att han kan sjunga för mig när jag har tråkigt.
jag & johanna har börjat idag med att va duktiga. som jag har gjort så många andra gånger. vi ska ut & gå en gng om dagen detta lovet. och ingen skitmat. bra va? hur länge satsar ni på att det funkar denna gången?
lägg bud vetja! ;) haha!
nu ska jag gå ha en bra dag puss haj

vatten

-kan jag få lite vatten?
-ja, vänta lite. ska bara dricka upp

ahahahaha, jag dör. det var underbart skoj :D jag väntar på att sis ska höra av sig. jag orkar inte tömma diskmaskinen, slänga sopor etc. men det måste jag. stackars flicka ;) ;) ;)

haj!

kommentarbomb

hahahahha,pallar inte alla kommentarerna på förra inlägget. någon som har haft skoj ja. och jag vet vem det är ja. och jag var med ja. så ni ska inte ta nåt serriöst. inte ens det robin skrev ;D hahaha!

megamys dag idag. den skojigaste detta lovet iaf eftersom det hänt saker hela tiden!
imorgon är det mys med sis sen fotboll med brudarna på kvällen. go sweden!! :D

natti!

it's allrigt, it's okey

sol,regn,sol,regn,sol,regn....
nu ska ajg glra vid mig, sen ska jag hem till emma :D
ringde kommunen idag och fick reda på att jag fått jobb. wiii. fast det är sista perioden. vet inte vilket datum men får hoppas jag kan jobba då så att det inte kör ihop sig med mallorca.
nu ska jag se vad jag ska ta på mig. shorts eller jeans? äckelväder!

kram!

vad jag än gör och hur mycket jag än försöker så räcker det aldrig

jag funderar skarpt på att bara ta en sista minutenbiljett antingen till min kära maria i spanien eller till mina flicks i örebro. måste ha något att göra. jag blir galen!! men imorgon är det som sagt väla med emmisen men kvart i åtta på morgonen är det tannemakaren sista gången för detta året hoppas jag! ;D sen på onsdag ska jag träffa syster. torsdag vet jag nog inte faktiskt. jag får la se!
men som sagt, en lite weekendresa hade inte suttit helt fel! träffa mina örebroare ska jag iaf. :D:D saknar dem megamkt!!

nu ska jag läsa min sofis mode som mammis så snällt köpt till mig!

bla

denna morgon vaknade jag klockan tolv och har inte haft ett skit att göra. och vid just sånna här tillfällen hatar jag sommarlov!! vicky och andrea är bortresta, ida, johanna & lollo jobbar. bläbläblä!! men jag ska iaf snart till maja med suss & kolla film :)

skriver mer sen! nu ska jag sticka! full fart!

kram!

tråk

jag & janus sitter och snackar om på msn hur mkt vi hatar sommarlov just nu. och det är faktiskt sant. ganska segt tycker jag det är, när man bara sitter hemma och gör ingenting. när det regnar och när man inte kan sola. alla ens kompisar är utomlands eller jobbar. aaah, i hate it! man är mer effektiv på lov som bara varar i en vecka.. då känner man att man måste hinna med så mkt. men det löser sig :D slipper iaf läxor!

igår var jag med ida & johanna. jag och J åkte och handlade hamburgare på haraldskiosken. sen hem tll ida och äta. kollade på film och fotboll! sen sov jag & johanna över där för jag vågade inte sova själv hemma efter filmen :) så vaknade hos ida imorse. mys :D åt frukost och sånt. sen åkte vi hem. nu har jag tråkigt. väntr på att pappa ska komma med min nya cykel :D sen ska jag nog ringa ida igen ;) haha! ikväll ska jag träffa ida & johanna och förhoppningsvis de två andra miffona :D <3

kram!

har du kuddar i?

nu sitter jag & väntar på att johanna ska komma :) vi ska se på fotboll ikväll med flicks. :)
har inte gjort nåt speciellt idag. bara slappat :D

vicky åker i natt till magaluf. fy farao vad fuskigt. men jag tycker det ska bli skönt att slippa henne ett tag! not..

jaja
ha det bra!
kram!




















go colourful!

god morgon!

jag kan inte fatta än att jag har sommarlov. först och främst måste det bli bättre väder!!

igår sov jag ganska länge, sen cyklade jag ner till stan och skulle kolla på studenterna med maja, men hon hörde inte mig när jag ringde så jag stack hem till pappa ett tag. sen åkte vi och åt med mamma, johanna & co. på se ven. mumma!

efter det åkte jag hem. 2u kom hit och efter ett tag åkte vi och mötte upp ida på konsum. sen hem till henne och se på film. myspys :D

idag vet jag inte vad som händer. tror jag ska se på fotboll med flicks iaf! :D

nu ska jag äta frukost!
kram!


skolavslutning

hahahaha, nu är det då såhär att det är louise som skrivit de två senaste inläggen för att hon kunde mitt lösenord. men nu är det slut på det roliga. mohaha!

skolavslutning idag. mysig stund med klassen då vi åt tårta och hade charader. jonte och seb skulle göra växthuseffekten och jag var först med att komma på det men det kom ut så himla långsamt så att alla trodde nog jag var psykiskt störd. sånt man får bjuda på. haha, ett gott skratt förlänger livet. sen var vi på konsert i aulan. den var inte bra :) men jag & emma gjorde den bättre. eller inte :D

ska till tandläkaren klockan ett. sen ska jag fika med emma & cille. får se vad som händer sen. beror på hur mkt bedövning jag får hos tannemakaren!

bilder från avslutningen kommer på bdb sen :D

ha ett bra sommarlov och en bra kväll!
kram!

-----

maja och louise är bäst, puss! 

@ lois place

nu är jag hos världens bästa louise :) jag sitter och sjunger håkan hellström låtar med sjuk inlevelse. fint de'! 

nu ska vi till stan med j u h a  n n n nnnnnna . 
'



*puss* 

tannemakaren

god morgon!

gick upp klockan sju imorse och hade sedan endast tio minuter att cykla ner i stan till tandläkaren. de satte i nånting där jag tappat en tand, sen ska vi laga den på skolavslutningen (!!). mkt skoj ju! efter tannemakaren solade jag hos pappis. skönt med tanke på att vädret idag inte verkar bli det bästa..

nu sitter jag här hemma och ska nog snart äta frukost. börjar skolan tjugo i tolv. inte fel alls :)

ha det så bra!
kram!

weekend

hejsan!

det var ett tag sedan jag bloggade. har hänt en hel del denna helgen.

i torsdags kollade jag & maja på film. mkt mysigt :)
i fredags åkte jag och mamma till DK. shoppade, solade, badade och åt gott. en helt underbar dag. sen på kvällen var jag hemma hos vicky med pp, axel, anton och christoffer.
i lördags var jag först hemma och solade ett tag. sen åkte jag, lollo och johanna till ven. vi åt mat, de badade, vi skrattade, pratade, lyssnade på musik och hade otroligt mysigt. trodde inte det skulle bli så skoj som det blev :D vi sov över där tills söndag. vid ett var vi hemma. jag och pappa åkte dirr till svalöv. ggrillade och åt massor. jag badade även i hannes iskalla barnpool. haha!

idag hade vi bara idrott i skolan. sen åkte jag med emma hem. hon duschade och jag satt vid datorn. sen åkte vi tillbaka och åt på matan. sen hem till min söta lilla mormor och dammsuga åt henne. och nu ska jag passa på att sola lite i det fina vädret. sen ska jag analysera en nyhet. blää! :S

ha de fint!
kram!

"planer på ökat lebensraum"

nu sitter jag här och har pluggat historia hela eftermiddagen. nu orkar jag inte mer. det får bära eller brista! :D men jag hoppas på vg :)

imorgon har vi då först historieprov, sen på eftermiddagen har vi bild. då måstemåstemåste jag bli klar med min bilduppgift.. och jag hoppas också att jag hittar mina andra bildarbeten, annars kan hon inte btygsätta dem! blää! haha! jag hoppas jag har tillräckligt med material till uppgiften. annars är jag körd! :P

jaja, får stå ut imorgon också, sen ska jag inte öppna en bok på två månader! :D wiiihooo!

kram!

sommarkänslor

jag blir galen. så många känslor som finns inom mig nu. är stressad, lycklig, förväntansfull, orolig, mätt, glad, sprallig men samtidigt trött. haha! konstigt. det är väl sommarkänslor. :D
jag & mamma ska till DK på fredag. ska bli underbart. sola på stranden, shoppa och äta gott. helt underbart!! på torsdag ska jag nog kappsegla med pappa & hans kompis. hoppas det blåser mkt så att vi vinner :D hihih! ska bli mysigt att segla för första gången detta året.
nu ska jag kolla lite på tv, sen ska jag sova tidigt tror jag! imorgon är det en ganska kort dag. ska råplugga historia och ww2 när jag kommer hem. förhopningsvis hinner jag sola lite också! :D

ha det så bra!
kram!


ww2

gaaaah. jag orkar inte plugga till historieprovet på torsdag. vem fan bryr sig om andra världskriget? inte jag iallafall!
ska läsa 32 sidor!!!!! aaaaaah! jag orkar inte. men jaja. ska först lära mig alla instuderingsfrågor som vår lärare så snällt gjort till oss. sen SKA jag ha VG i historia. hihhhi

var precis i stan och lämnade tillbaka en kjol. känns bättre. fattar inte varför jag köpte den.. :P ahaha!

nu ska det pluggas!

kram!

sommar 08

vilken underbar dag jag haft! :D

började imorsen med en idrottslektion jag hoppade över. (a) sen hade vi matte. blev klar med redovisningen. sen hade vi lunch, sen håla. jag & maja blev "sjuka" och åkte hem. köpte godis och sånt och solade i min trädgård. efter ett tag åkte maja hem och jag ner till stranden och träffade syster+familj. var där ett tag. och nu är jag hemma. har faktiskt fått märke från bikinin :D

ååh, finns så mkt jag vill/ ska göra i sommar! pratade med både maria och nora idag och jag vill så gärna träffa dem!!

♥Segla med pappa
♥Mallorca med mamma
♥Jobba hos pappa
♥Ev. sommarjobb på Gläntan
♥Nora, Linnéa & Anna kommer hit
♥Hälsa på Maria i Durango, Spanien
♥SOLA!

ååh, hur ska jag hinna? det vet inte jylia.. hoppas allt klaffar så perfekt.. men såklart kommer det aldrig göra!! :S aah!

kram!

lullu

myspys hos lullu i eftermiddag/kväll. blev utelåst på balkogen eftersom lullu tyckte det var skoj. sen hittade jag ett plagg som jag visst hade glömt hos lollo (HAHAHAHAHHAHA) och sen råkade man säga saker lite för högt..! (typ lösenord) megamysig eftermiddag :D har förresten lärt mig att typ nästan göra en inbakad fläta. så ni får kanske se ett försök i skolan imorgon. ahah!

kram!

har ni badat? nej, men jag har blivit av med min plånbok!!

denna helgen har varit händelserik!

i fredes var jag,som sagt, med ida & maja. sen klippte jag mig. på kvällen var jag med pinglorna ett tag till, sen hem.
i lördags åkte jag ner till stan med emma & hennes kompis ellen och shoppade. det blev två randiga tröjor, en jeanskjol, en blommig volangkjol och ett par shorts. :) sen åkte vi hem till mig och emma solade ett tag. sen åkte jag till hbg med johanna. vi mötte upp ida och spelade sedan biljard. sen kom maja & lollo och vi gick till mezo. eftersom lollo på något konstigt vis blev av med sin plånbok så gick jag med henne tillbaka till tågen och letade. vi fick äta på donalds ist.. men vi hadeiaf skoj! sen, när vi inte hittade den, gick vi tillbaka tll glidarna på mezo. vi gick ner till stranden och mös. sen tog vi bussen hem där vi träffade en emo pojk- felix! haha! han var ganska rolig :)
när vi kom hem gick jag på lokalfest med emma. den hade redan varit igång ett tag, men var skoj ändå! mkt folk som man kände igen var där! :)
idag har jag jobbat och bara tagit det lungt. ska snart äta, sen skriva en lärologg i svenskan. sen ska jag nog köpa lite godis!

hoppas ni haft en bra helg!
kram!

RSS 2.0