your sex is on fire

okej, jag har fått klagomål om dålig uppdatering. wopsi! haha!

var i skolan idag. seeeegt. sen fikade jag på maddes med seb sen på eh med emma. sen stack jag ner och pluggade på körskolan. jag är nervööööös. nu väntar jag på att emma ska höra av sig. hoppas hon inte gör detsamma för då lär vi aldrig höras?

när emma och jag cyklade till körskolan så gick där två små flickor så säger de helt plötsligt:

-ursäkta, men vi går här!!!
så säger emma:
-ursäkta, men vi cyklar här!!
hahaha, då säger minimänniskorna
- håll käften!!!

WOPS! rent livsfarliga ju! hahaha!

nu ska jag göra något.

ryggen mot väggen

jag köpte ju ett fint halsband. och det var fint också. och nej maja, det är inte en fantasi, det är sanning!!!




fina bilder, JAG VET. heehhehe. ingen läser min blogg längre. bara maja. men det gör inget. jag är glad iallafall. skoj bara att få skriva lite när man inte har något att göra.

nu ska jag sticka till blondie

hahahaha, hör att mamma försöker göra en smoothie i köket. fan vad söt hon är.

i'm just living in my head



just nu håller jag på att somna. och för tillfället är jag depp över att jag har jobb när man måste tacka nej till fest. men jaja, jag kan nog ha ganska mysigt ikväll iallafall!

gick i skolan idag. ganska segt. sen cyklade jag, weich och seb ner till stan & fikade. sen gick jag & weichan och kollade i affärer. köpte ett halsband och consealor. sen cyklade vi hem.

nu håller jag på och tvättar eftersom alla mina kläder är i tvätten och därför fick jag ha fula kläder idag. bläää.. måste dessutom spara pengar nu så att jag & jaana kan shoppa på onsdag! :D och sen är det liseberg nästa söndag och det måste jag ha pengar till.

nu ska jag göra smoothie eller något :D

linkan-sången

Vi grät när jag tog bilen upp till Linköping

Vi måste ses nån gång per år, min vän jag måste veta hur du mår

Jag sa: "vi måste överleva detta"

Du sa: "jag vet du måste fly, men du kommer aldrig få nån ny

För vem fan kan få en riktig vän i Linkan


Vem orkar va' på slätten och kamma håret hela dan

Ibland är det nog svårt att bo i Linkan

Ibland jag tänker på det så, att jag vill få dagarna att gå


Så att jag kan få åka hem och träffa min bäste vän

Ja, jag vill bara åka hem och träffa min bäste vän

Ja, jag vill bara åka hem och träffa min bäste vän



Du sa "du måste lämna våran småstad

Ja, vänskapen ska bli vårt liv. Med bananacar fyller vi vår tid"

Men du min vän jag saknar våran småstad

Ibland så är det bara så, vi vill ha allt vi ej kan få

Men du, vi kommer ses igen till sommaren


Då kommer allt bli som den dag, vi gick i skolan du och jag

Det måste vara du och jag till sommaren

Ibland jag tänker på det så, att jag vill få dagarna att gå


Så att jag kan få åka hem och träffa min bäste vän

Ja, jag vill bara åka hem och träffa min bäste vän

Ja, jag vill bara åka hem och träffa min bäste vän



saknar dig :(

i hela mitt liv har jag väntat på någon som liknade dig

i veckan som har gått har jag varit på kräftskiva hos jossan, träffat jee, jobbat i lund två dagar, varit på malmöfestivalen två ggr, och sånt. och idag har jag slöat. ska jobba kl 6-7 för att hjälpa jaana. hihihihi. sen ska jag se på film med min älskling (lolloooo). min andra älkskling (idaaaa) kommer hem på tisdag och jag är såååå glad! :D aah. och om fyra dagar börjar skolan. först såg jag fram emot det men nu får jag feteångest. fan.

imorgon och fem dagar framöver blir det malmöfestivalen. jag måste bara se banden. hehehehe.
nu ska jag sova eller något.


peace/out/björnbär



once a failure always a retard



är jävligt trött på denhär bloggen. haha! känns som alla andra också är det. så det är därför det är dålig uppdatering. har precis haft körlektion. halkan snart och inte mkt kvar! :D hihihehe. fast ja. det är läskigt. vill plugga mer inför det men aja.....

ikväll blir det kräftskiva hos jossan!

snabbis uppdatering

nu ska jag strax till jobb. tre timmar idag bara. hehehe. imorgon natt kommer lollo hem och på fredag sticker emma. vilka kompisar! haha!

okej, nu sticker jag! ha de fint.

BLACKBERRY





jag vill så fruktansvärt mycket ha en blackberry! den är så snygg!! men det är mycket pengar... och först & främst måste jag betala pappa för min dator. fan. haha.....

nu börjar jag ändå få lite saker att se fram emot vilket känns bra. dock är de inte helt bestämda än.

och jag börjar tvivla på mig själv. om jag verkligen klarar detta..? eller tar jag för lång tid på mig att lära mig? usch......

nu ska jag kolla lite på tv.

you know i want ya

jag är fjuk :( tycker ganska synd om mig själv för tillfället......

igår var emma & jag i ystad. det var hur mysigt som helst. det första vi gör är att åka cykeltaxi igenom hela stan. och det var fett skoj. sen fikade vi och sen såg vi ett tåg som vi var tvunga att åka. haha. tog nog en halvtimme. åkte ner till havet och igenom skogen. sen fikade vi på espresso house och sen tog vi tåget hem.
när jag kom hem var matheo & hannes här. busade med dem ett tag och det kan nog vara anledningen till att jag är förkyld idag..... sen kom emma & seb & hämtade mig och vi körde och köpte godis. sen stack vi till hbg och kollade på year one. haha. den var helt okej men trodde den skulle vara bättre. så nu har jag sett två halvdanna filmer på raken, (Brüno & denna) haha. men det var det värt ;) sen åkte vi hem! thihi.

idag har jag varit hemma från jobbet och vilat mig. sov i typ tre timmar.. det var skönt. och så lever jag på halstabletter.. fan.. hatar förkyldning..

nu ska jag lägga mig framför tv:n med te eller något.

RSS 2.0