radio hela veckan

image150HEJ :D

nu är jag hos fröling. vi ska nog snart till maja :) jag är typ förkyld efter gårdagens äventyr ;) haha! icke bra.

ja, jag ska försöka fixa min dator i veckan. men känner mig inte så stressad med det eftersom jag har fått ett liv nu när jag inte sitter vid datorn hela tiden. fast det negativa är att jag inte kan ladda min mp3 som nu ligger död hemma hos mig. så radio hela veckan.

ciao!

stanna eller förnya?

image149

mina datorer funkar inte. det är tråkigt. så ja, ingen uppdatering inte. jag hatar elektronik. ska sälja allt och satsa på en bra dator som inte sviker mig :'( buhu. nu ska jag sova. börjar åtta imorgon.

jag vet inte vad jag ska göra? stanna eller förnya?

sunny day

vilken fin dag vi har idag :D jag blir helt lycklig. segade från tio till halv tolv, sen fick jag nog och joggade en runda :) mycket skönt fatkiskt. så nu har jag lyckats att träna tre ggr denna veckan, som var mitt mål. men jag vet inte om jag sticker till friskis imorgon iallafall. we'll see.

igår var jag & emma i stan och i sista stund (2 minuter i 4 rättare sagt) kunde vi lämna in hennes sommarjobbspapper på kommunen. :) sen åt vi baugette. mumma. efter det åkte jag, med pappa, johanna, hannes & matheo till Birgit. de åt kakor medan jag satt och kollade på. mkt jobbigt eftersom hon gör vääääärldens godaste kakor. menmen.. efter det åkte jag snabbt hem, tog på mig en varmare jacka, cyklade till ida och sen till exan. där kollade vi på fotboll. trevligt att träffa lite folk :) sen åkte vi till Don Pedro & åt hos carro. det var gott :D sen åkte vi till hemmakväll och köpte tuggummi. jag & ida åkte sedan hem till maja och bara tog det lungt. mysig kväll :)
nu ska jag duscha, sen städa och ev plugga tills ida ringer mig :)


gräsplätt i trädet

god kväll!

jag måste bara säga hur mycket jag tycker om våren. och nu är den här. hoppas jag! långa dagar och lite varmare. :D

idag var det en helt ok dag i skolan. alltid skoj när man har rast med ida & vicky :D efter skolan åkte jag hem till emma. vi åt och pluggade lite.

fastän inte emma kommer läsa detta måste jag ändå säga att jag tycker om henne väldigt mycket :) hon är allid glad (eller ja :P ) och rolig. hon vill mitt bästa och gör allt för att jag ska vara lycklig.  Hon ger mig även komplimanger och råd som jag inte får från så himla många andra. sen är hon smart och snygg vilket inte gör något ;D haha! men hon är iallafall en mycket bra kompis som jag är glad över att jag lärt känna. fastän hon ibland öppnar dörren till mitt sockerförråd. men det gör jag en aning mer på henne också. jaja. nu ska hon inte få bli alltför självsäker och kaxig av denna texten.

vid fem ringde johanna till mig och vi stack till friskis. gick ganska uselt. men jag var iaf där :D

nu ska jag se på andra avenyn, sen nanna  så att jag är utvilad inför idrotsprovet imorgon :)

nattinatti!

You mean well, but you make this hard on me.

image147hejsan!

har inte skrivit här på länge. har helt enkelt inte orkat.

iallafall så har jag segat hur mkt som helst idag. alla har varit så busy och inte haft tid med lilla mig. så jag har städat rummet, suttit vid datorn, tittat på tv och lite sånt. ganska skönt, men ändå roligast att vara sysselsatt med lite mer fartfyllda saker.

igår dansade vi salsa på spanskan. var faktiskt roligare än vad jag hade förväntat mig. :D men lökigt blev det.
efter skolan åkte emma och jag ner till stan och fixade med sommarjobb. sen fikade vi. mumma. direkt när jag kom hem ville vicky ut och gå, så då blev det en prommenad med henne och ida ner till havet. myspys.
sen åkte ida med mig hem. lollo kom senare och även johanna. kollade på tv, käkade popcorn och sånt. skoj att vi har börjat träffas igen! :)

ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. emma, hör av dig om du vet vad. ;) hihi!

ha de bra!
pussssss!

payback will come sooner than you can imagine!

ack ack säger jag bara. jag är otroligt trött och gnällig. idag har jag nog öven var lite småsur, vilket inte är så skoj. men ja, vissa hjälper ju till en bra bit på vägen om man säger så! haha! aja.

i eftermiddag har jag pluggat lite smått men mestadels tagit det lungt pga en jobbig huvudvärk..
jag är också sur för att min andra dator inte fungerar! puh!

mammie kom hem idag. myyyysigt :D

& vicky. payback will come sooner than you can imagine! mohaha!

nattinatti!

hehehe

god kväll!

idag har jag gått i skolan. det var segt som alltid nu för tiden. efteråt åkte jag till konsum och handlade sofis mode som jag inte hunnit läsa än. sen har jag "pluggat". har även varit på friskis. duktigt värre. fast nu har det kommit fram att vår dusch inte funkar?! :S så nu ska jag få gå ut och duscha i bastun. hum? mysigt värre! aja. back to english and then shower.

pussssss!


i wonder why

baby, våra band är för starka för att någonsin kunna brytas, förresten så börjar jag få abstinens utan din humor :D

hur söt får man bli? detta gjorde iallafall min gårdag! :) 

       

mezo

god förmiddag!

igår efter skolan åkte jag hem ett tag och tog det lungt. sen kom emma & hämtade mitt locktång-set, som inte hade fungerat? :/ tråkigt tråkigt.. sen gjorde jag vid mig och begav mig till ida. vi kollade kostnader till spanien och sånt som vi är megaladdade för att besöka! :D Andrea och jag bestämde också att vi ska försöka sommarjobba tillsammans :D hoppas nu det blir så också. för jag dör hellre än att jobba ensam detta året igen, i mitt område..

sen tog ida & jag bussen som även maja, lollo & johanna hoppade på sedan. vi tog tåget till hbg och gick sedan bort till menzo. första gången jag var där, men därvar riktigt mysigt. åt bakad potatis och sånt :) sen satt vi och snackade ett tag. sen skulle vi med en buss om 4 min. johanna & lollo hann med, inte vi andra. vi fick vänta på tåget, sen åkte vi ner och mötte dem i stan där de hyrt film. vi åkte hem till maja & såg den. sen efter ett tag, innan den superdåliga filmen var slut, gick vi hem. mysig kväll. :)

"maja, vet du vad den här filmen handlar om? han har blivit kidnappad!"

bilder från utbytet

lägger ut lite bilder från besöket av spanjorerna nu. vill ni se alla kan ni gå in på min bilddagbok; chrulle.



så. här var det några av alla bilder som jag/vicky tog under denna tiden. haha, det lät konstigt, men ja..
jag är fortfarande depp efter att de åkt och jag & ida har redan kollat upp hur mkt det kostar för att få åka ner där i sommar. jag saknar dem! :(

why do all good things come to an end?

hejsan!

nu har våra älskade spanjorer åkte hem efter en händelserik och megarolig vecka. jag orkar inte skriva ner allt vi gjort, men jag lär nog aldrig glömma det! vill ni läsa liiiiite mer i detalj - gå in på vickylindell.blogg.se :)

veckan har bestått av malmö, fest, nimis, bowling, fotboll, innebandy, tidningsintervjuer, center syd, stadsvandringar, öresund runt, laser dome, louisiana, skratt, tårar och mycket mycket mer! lägger nog ut en hel del bilder på bilddagboken när jag har lust.

idag har jag stannat hemma från skolan eftersom jag är så otroligt trött och depp! haha! men imorgon blir det back to the normal life.

see you later aligator. i miss you maria! :/

RSS 2.0