hannes & matheo

okej, ni får ännu ett bildspel.

varit i ystad med emma idag. nu är hannes & matheo här. de är söta! :*


hightec


was a long and dark december, from the rooftops i remember there was snow, white snow

jag ska snart cykla med min älsklingsullis till stationen. bara för att jag ska ha något att göra.

träffat syster idag. sen stack vi till centan. sen hem. hihi. och varit på banken. ska få internetbank. spännande :D ihihi.

helgen var bra. hihi. fridah :* och så lite jobb.

imorgon ska jag ner till EH och snacka med elin. sen ska jag träffa lollo sen ska vi till elin på partyyyy!
på onsdag ska jag träffa emmagull.

nu måste jag schticka. possen

save the last dance for me

sitter med turban i håret. hehehehe. ska till jubb om ett tag. ska stänga med jaana idag. ska bli superspännande. :))))
imorgon ska jag jobba då med fast inte lika många timmar men stänger med jaana då också. sen ska jag försöka skynda mig så att jag hinner till hbg festivalen :))) hade varit myyyysit :D träffa lollo innan hon sticker till sthlm. inte för att hon är borta länge men ja ;) hihihi.
på fredag ska jag dit med johanna. vi ska se joddla med siv. maha. mamma med ;D haha! konserten i Dk blev ju inte av..... fan. men jaja.

nu ska jag äta lite så att jag klarar av att jobba i ca 9 (!!!!!!) timmar! säääs!


paint her lips like Rembrandt, her eyes like silver suns

nu hade jag tänkt klippa till min lugg. vill egentligen färga tillbaka håret till mörkbrunt men tror inte mamma hade blivit så glad då.... :S ehehe.

idag har jag varit på väla. sen träffat ida som sticker iväg i en månad nu :(((( sen hem till min älskade ullis. hon är den bästa tjajen i hela universum. :D (efter mig, hallå?)

jag börjar inte jobba förrän på torsdag men då ska jag stänga = missar erik hassle. fast har ju redan sett honom...

imorgon ska jag träffa johanna. jag vill fika men är fattig. doh!

give me a call! i miss you


jag har så sjuktligt tråkigt... men jag har iallafall jobbat några dagar på espresso house nu och det har gått helt okej. jag lär mig lite efter varje pass. igår fick jag testa att stänga.

i fredags åkte jag & fridah bil. haha. vi köpte glass och sen hämtade vi andi & vi körde ner till havet sen körde vi henne till stationen och anna hem till sig. sen stannade vi här hemma. i lördags trodde jag att jag skulle få va ledig men då ringer de mig från jobb och säger att jag ska komma in så jag jobbade från 15-20:30.... sen hämtade fridah mig och så stack vi till hbg och kollade på bio. brüno blev det. haha. han var sjuk. sen körde vi runder en massa innan vi åkte hem.

idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. saknar ida men hon åkte till norge igår och sen sticker hon till italien & sen på tågluff så känns som om det tar ett tag innan jag ser henne igen. eller kanske på måndag (FÖRHOPPNINGSVIS!!).....

nu ska jag blanda saft och kolla på tv eller något.....

someone like me

håller precis på och gör mat. kycklingfilé & tomat & svamp i ugnen med sallad. hhihihi. fast den är inte klar på ett tag och då har jag lite brådis. innan var jag nervös, nu är jag mer peppad. tänk att de verkligen gillade mig och ville ha just mig. hihihii!!!!

sugarplum fairy <3<3<3<3<3 osv.

tivolirock igår var ju hur underbart som helst. sen karnevalen. träffade massor med folk vilket var meganajs.










jag tror jag har blivit kär i sugarplum fairy! :$

julius caesar

okej, det funkar inte.. för lite näring. så nu får jag testa att äta kött och grönt. funkar inte det så får jag va nöjd över det jag har. heheheh.

jag har bokat halkan :)))

morötter

jag undrar fan om jag klarar detta.. vill till och med äta upp blommorna här hemma. ska koka morötter nu och se om det hjälper. haha! jag ger det fem dagar och sen får vi se.

måste hämta ut biljetterna idag och sen ska jag träffa gulle-emma och sen ska jag dra med henne hem till johanna och nya vovven och träfffa maja där med för ett projektmöte. låter klatschigt, i know.

nu kokar det!!!!!!!

yey

tivolirock på lördag :D

vampire weekend


bild snodd från http://colorelle.se/


måtte de bli liiite kallare på kvällarna så att jag kan ha min kavaj och skjorta! och så gärna lite varmare på dagarna så att man kan få schteka nu när man ändå inte har något annat för sig då alla mina fränds jobbar.

sen tycker jag att maja kan höra av sig så att jag kan boka du vet vad. :*

sky's the limit (fniss)

hur konstigt det än låter så vill jag jobba nu och sen få det överstökat. hälsade på andrea och oskar idag och de verkar ha ganska skoj ändå. undrar hur jag kommer ha det... HM...... fan. haha! men får tänka på pengarna. och njuta av min ledighet som jag har kvar..

jag ska snart ta mig ner till stan med mamma men himmeln öppnade sig precis och jag orkar verkligen inte gå ut.......

nej, mitt liv suger inte så mycket. det låter bara så just nu.

imorgon ska jag träffa emma
på onsdag ska jag träffa maja
på torsdag ska jag träffa elsa och se timbuktu
på fredag är det karneval
på lördag ska jag nooooog till tivolirock
på söndag ska jag försöka ragga till mig ida! :))))

se på mig nu, vad tycker du? ensam är stark, vilket jävla skitsnack!

jag är så sjukligt uttråkad. varför jobbar jag inte nu när alla andra gör det? fan, livet suger. och ullis är på hultsfred.. och jag sitter bara och väntar men vet inte på vad. eller jo, att jag ska ner till stan med mamma. ska nog åka till konsum och köpa godis och njuta en sista gång av det på väääääldigt länge.

se på mig nu, vad tycker du? ensam är stark, vilket jävla skitsnack!

you can't kill rock n' roll

jag vill till tivolirock. det hade varit fajnt att se sugarplum fairy, krunegård, the sounds, erik hassle, maia hirsawa, dead by april, afasi och filthy och sånna. hihihihi. men vill man missa karnevalen? HRMPGMGMRMR?

what can i do about it?

gårdag var supernajs tycker jag faktiskt. åt middag nere i stan (jag, maria, emma, seb, ola, frida, andrea, ida, totte, lollo, erik, anita, maja) och sen stack vi till CG och sen gick jag, maria, emma, seb & ola hem till mig. satt i mitt "uterum" och spelade kort, lyssnade på musik, spelade fotboll/tennis och sånt trevligt! :) sen åkte vi till statiol och åt för vi var hungriga! hihihö fniss. idag har vi inte gjort ett skit. var hos lollo ett tag men hon var trött så vi lät henne va lite ensam. så vi har bara solat i trädgården och sånt. snart ska vi ha kalas för mamma :D

det var visst ganska svårt att inte blogga trots allt. det enda jag kan få göra ensam nu när maria förföljer mig. ;) haha!

lägesrapport

okej, läge är under kontroll. vi har skoj och hittar på saker hela tiden. när hon stuckit kommer jag få vila upp mig i fem år.

ikväll blir det middag i stan med mycket folk. myyyyssssss

RSS 2.0