picknick, center syd, eh

här sitter jag, med ännu rödare hue än igår ;) haha! och mina nya skor på mig som jag ska ha på balen. känns inte som om jag kommer vara som alla andra. jag ska inte ha klackar, jag ska inte ha långklänning, jag ska inte sticka och sminka mig, göra vid naglarna eller håret. jag fixar själv. sen får det bära eller brista!

idag har varit en så jävla mysig dag. en sån man kommer minnas för alltid! började med att ida kom hit och vi bakad pannkakor och hade picknick. sen stack vi och hämtade pappas bil och hem hit. sen hämtade jag lollan och vi körde till center syd och myste. sen fika på eh och solade och nu sitter jag här och är helnöjd och så jävla glad för mina små älsklingar. dock ska de snart försvinna från mig. ida till österrike och lollan till london. men jag överlever.. saknad har väl inte dödat någon eller..?


picknick

mums!

sötislollan

mina nya fina skor. dock finare IRL (som tur är) storlek 37 också! fattar inte hur det funkar?! har ju 39 annars...

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss!

2010-05-21 @ 10:35:02

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0