i wake up every it's a daydream!



sitter här och tittar på talang. mina kompisar är på bio och jag följde inte med för jag la pengarna på piercingen. doh! haha.. men har det ganska mysigt ändå. hoppas jag. eller? hm. trött är jag iallafall.

var med anna idag när hon tog hål i ploppen i örat. (jag vet, wannabe) heheheh. men hon är inte blyg för något. ;) ;) ;)

nej gud vad tråkigt jag har det. men det måste man ha ibland för att kunna ha skoj sen. så imorgon blir det nog skoj. ska fixa med tårta och sånt inför studenten sen åka till lund med lollan och se erik spela med sitt band. exciting!

nu vill jag ta studenten så jag kan få ha min klänning och äta tårta. moms.

Kommentarer
Postat av: "wannabe"

HAHAHA!! inte blyg för nånting alls nej!! wannabe? pfft!!

2010-05-28 @ 21:36:00

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0