i just can't get enough

nu har jag slått till min piercing och tvättat den så den är lite ledsen.. orkar inte med när den är ledsen. det kan den bli nu i ett år framöver. skoj. vad har jag gett mig in på? hehehe. min största rädsla är att vakna upp utan örat en morgon. hoppas det inte händer.

FAN VAD JAG VILL HA STUDENTVECKAN NU!!!! imorgon är det en vecka till lärarmiddagen. men på samma gång så vill jag att tiden ska stå stilla. vill inte bli av med alla mina fina kompisar som jag fått under gymnasiet. ååhe. ambivalent..... men jaja. nu ska jag låta mina naglar torka sen sova och ha min sista måndag i gymnasiet för alltid :'(

Kommentarer
Postat av: jojohanna reklamera fröberg

likade detta inlägg :D

2010-05-30 @ 22:44:40
Postat av: Johanna

usch, jag blir nästan lite ledsen. vår sista måndag ska bli den bästa! :)

2010-05-31 @ 09:58:06
URL: http://johannajoensson.blogg.se/
Postat av: Emma

puss på rumpan. Studentveckan kommer bli riktigt rolig, det lovar jag! =)

2010-05-31 @ 15:29:02

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0