WoPsI

hahahaha och vilken jävla dag jag hade igår då (BTW liksom)

först ska jag bara göra så att janus får lite duschcreme, som jag hittade i väskan, på armen men den var överfull så han får skitmkt på armen och på byxorna. jag kunde inte sluta skratta men stackaren som "inte gillar söta dofter" blev inte jätteglad. hahaha.

sen nere på espresso house så ska jaana dricka lite bubbelvatten så sa jag något så hon skrattade och jag var så himla fjollig så jag puttade på flaskan så att hon skulle dricka mer och gjorde det liiiiite för länge så till slut så bara sprutade det vatten över hela henne och på golvet. hahahaha och detta hände framför typ 10 pers. fyfan vad jag skämdes men fyfan vad skoj det var. hahahaha. hennes pälsmässa såg ut som en nyslickad kattunge. hahahaha. kan faktiskt börja skratta åt det när jag sitter här hemma och tänker på det.

men hoppas mina två "offer" förlåter mig. jag tänker mig inte för.. bara gör det. hahah

Kommentarer
Postat av: Jaana

Haha, klant! Min kattmössa tål inte vatten :(

2010-03-19 @ 18:31:02
URL: http://jawnas.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0