vårdepp


fan, jag har gått och blivit vårdeppig eller ngt. så många förändringar som kommer ske snart som jag både älskar och hatar. tänk vad skönt att slippa ha läxor och en massa prov.. men hemskt att tappa kontakten med en massa fina människor som flyttar eller som man helt enkelt bara träffar i skolan.

så här sitter jag hemma och deppar. saknar mamma, johanna och ida.. varför ska ni inte vara hemma när jag vill....? fick ringa johanna innan och deppa av mig så nu känns det lite bättre. :)

sen så blir det ju sommartid imorgon så det får vi inte glömma. hade ju varit hemskt att komma en timme försent till jobbet imorgon. ;) men det är ju något positivt för då är det snart sommar, som jag älskar. ska nog flytta till ett land där det är sommar hela tiden. man hinner med så mycket mer då. igår snackade jag och jaana om mysiga picknickar på en rutig filt nere vid havet med vattenpipa. har dock inte testat det men får göra det i sommar :)

har ni inget för er så kom och hälsa på mig på jobb 10-14!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0