update

har precis kommit hem från jobb. vill se på parlamentet men orkar inte gå ut till den. så skriver lite här istället.

igårkväll var jag hemma hos lollo. vi lagade god mat. haha, fast där fanns ingen grädde till såsen så vi tog vispad grädde som fanns i kylen. blev lite skummigt hem helt okej ;) sen sov jag över där. vaknade imorse och stack hem och har pluggat hela dagen fram tills jobb. mysig dag faktiskt.

sitter här och kollar på mina nyinköpta kläder och vet inte om jag ska behålla skorna och tröjan.. haha! typiskt mig att ångra mig när jag kommer hem. får helt enkelt tänka lite på det. men jackan är självklar. löv it!

imorgon ska jag ha filmkunskap för första gången. ska bli spännande. bara jag inte somnar. ;)

sov så gott!


Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0