ny design!

vad tycker ni om den nya designen som maja så snällt och duktigt har fixat? jag älskar den! :) hihi. tack!

just nu håller jag på och tvättar. det är ganska skoj faktiskt. iallafall sen när man har lite kläder att välja mellan!

en sorglig sak är att min klänning som skulle sys upp i thailand inte blir av. så nu har jag lite smått panik. vet inte om jag ska försöka sy upp den här hemma i sverige, om jag ska ge mig på ett eget projekt eller om jag bara köper någon på asos eller något. fast där finns bara korta men man megamåste väl inte ha en lång? jag tycker de korta är snyggare ibland faktiskt. hard question..

nu ska jag hämta tvätten, plugga spanska och leta vidare.

Kommentarer
Postat av: Klaja

kluuud, klilken klygg klesgin ;)

2010-03-03 @ 21:17:08
URL: http://coociidog.se
Postat av: Bossen

klack! :D

2010-03-04 @ 12:14:59

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0