klaga.....

nu sitter jag här och har påsklov. och det är underbart. nästan så att man darrar lite för att man äntligen kan koppla av, iallafall för ett litet tag.

jag sitter och är lite gnällig. mitt hår blev inte allt för bra och jag vill bara klippa av luggen. den har blivit alldeles för blond så på måndag ska jag ringa till frisören och säga att jag inte är nöjd och hålla alla tummar för att han fixar det gratis. annars blir jag sur........ ååh :( jätteblondt i luggen och brunt i nacken. vet inte riktigt.. vill nog göra luggen lite mörkare. men ja, vi får väl se vad han säger.

hade utevecklingssamtal idag också. och det har också gjort att jag blivit lite depp. jag är tydligen urkass. happ, skoj. och jag har bara g+ i svenska b och c. hade vi haft rosa-maria hade jag haft vg/mvg. fan. jävla äckellärare!!!!!!!!!!!!

och så skickade jag tillbaka min klänning idag och det kostade 93 jävla kronor! hemskt. så nu ska jag vänta på att mamma kommer hem och så ska jag köpa godis och deppa.. :( stackarstackars mig....

(kommer nog ett gladare inlägg senare) ;D

Kommentarer
Postat av: JAWNUUUUS

Tråkig start på lovet, men det kommer bli bättre min vän :) Och vi ska hitta en klänning åt dig på onsdag :D

2010-03-26 @ 22:06:12
URL: http://jawnas.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0