dumma klänning

nu är jag hemma efter en eftermiddag i lund med emma. och äntligen fick hon sin finfina balklänning! mums :)

spanskaredovisningen gick helt okej. den är iallafall avklarad nu. skönt!

nu ska jag leta lite balklänningar eftersom det nog blir för dyrt att sy upp en. det skulle kosta 1800 kr att sy upp den, sen ska man hitta 8 meter tyg också sa han. och sen underkjol och massa detaljer. ååh, fan. jag vill känna mig fin om jag ska gå, annars kan det va så. men nu har jag ju lovat en massa personer att jag ska gå så jag får väl hålla det..

nu ska jag kolla på lite tv här på datorn. (måste köpa en ny tv!!)

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0