dålig på vardag och duktig på fest

hemma efter en mysig dag på stan. ida och jag träffade lisa och fikade med henne sen kom jaana och vi fikade allihopa. jättemysigt. sen lämnade jag och jaana lisa på stationen och stack sedan hem och chilla gunilla ;)

imorgon om jag har tid så ska jag lägga ut lite bilder och uppdatera lite. men bara om jag har tid. har ju viktiga saker att göra. (MARKUS KRUNEGÅRD-KONSERT!!!!!!!!!!!!!)

och jag är glad för mina fina vänner. orkar dock inte hålla på att tjata varje gång jag vill ses. så nu ska jag helt enkelt bara tänka på mig själv och har vi tid att ses så har vi.. allt för ikväll. over and out!

Kommentarer
Postat av: Maja

hälsa krunegård från mig :D

2010-03-13 @ 09:23:36
URL: http://coociidog.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0