älskling det är livet som leker med oss nu


en bild som ger mig sommarkänslor. :)

åh vad doktig jag är. jag både städade, läste lite och skrev min redovisning. nu ska vi bara se om jag klarar av att hålla den också ;)

träningen var rena barnplågeriet i slutet. vi fick göra idioten två gånger och skitmånga utfallssteg. men ja, nu ser jag också ut som en bodybuilder. ;)

nu ska jag lära mig min redovisning, bli nervös och duscha. najs va? haha (längesen jag svettades såhär mycket)

imorgon ska jag plugga hela eftermiddagen sen till tivoli med elin.

possss

Kommentarer
Postat av: elin

iiih snart kommer du och snart ska vi laga mat, äta och fixa oss och snart ska vi till tivoli :D

2010-03-19 @ 17:50:35
URL: http://lundbergelins.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0