2 do

måste skriva ner nånstans vad jag ska göra. känns mindre stressigt då.

imorgon: plugga, tvätta, städa, påskmiddag och kanske träffa lollo. (ev. tvätta bilen)
fredag: jobb 12.19.30 sen tjejmiddag hos elli
lördag: plugg, plugg, plugg. ev. fika med jee sen förhoppningsvis träffa fridah! sen påskmiddag igen.
söndag: jobb 09.30-14 sen plugg
måndag: jobb 09.30-14 sen plugg där med.

nu när fridah snart är hemma vill jag försöka träffa henne så mkt som möjligt. om hon nu har tid med mig. och har så sjukt äckligt mkt i skolan så jag behöver verkligen plugga..... åhe.. projektarbete, historiarapport, religion... yey. life's great!

Kommentarer
Postat av: Maja

plugga religion tsm på tisdag ? :)

2010-04-01 @ 08:33:36
URL: http://coociidog.se
Postat av: Fridah

Vi får försöka ses på något sätt :D Åker hem igen på måndag så vi får fixa ihop en snabbträff :P

2010-04-01 @ 14:09:34
URL: http://fridahgomer.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0