you make the rain fall

god morgon!

igår vaknade jag i svalöv av att katten hoppade på dörren. så det blev en tidig morgon. lekte lite med barnen sen åkte jag och mamma hem. åt lite snabbt som fan sen stack jag till DK med emma, carl och vilsmyr. det var trevligt. sen stack vi till mezo och åt lite och bestämde oss för att vara hemma hos mig eftersom jag var ensam hemma. så weich och sebbisen kom också hit. vi spelade spel, drack lite, och hade allmänt trevligt.

nu ska jag plocka undan lite och städa rummet, sen vid två ska jag jubba. och ikväll förhoppningsvis träffa lollan, om jag orkar efter jobbet. hihi.

ha en bra söndag!


Kommentarer
Postat av: Maja

Låter som en mysig helg :)

2010-06-20 @ 14:50:07
URL: http://coociidog.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0