you make me feel good

gud vad underbar dag jag haft!! det började med att jag gick upp alldeles för tidigt, klockan sex..! och stack till jobb. jättemysig dag på jobbet faktiskt. gillar att ha öppningspassen! sen cyklade jag till stationen där tåget blev försenat för att någon kollapsat och vi fick vänta på ambulans. men efter ett tag kom vi fram till lund där jag mötte upp lollan. fikade på espresso house sen stack vi till nova. träffade ganska många där som man känner igen. ävan fast man inte är därifrån. tror lollo har fixat dit dem ;) träffade erik och hans kompis. erik sa att han skuylle spela match med idol-ola och eftersom lollo tjatade som fan så fick vi sticka dit och kolla ;) hahaha.. ändå ganska coolt. dock var han en diva ;) sen gick vi och åt falafel där vi träffade frida och hennes kompis. jag skar mig på benet på bänken så jag har ett köttigt sår som svider. sen cyklade jag hem och höll på att bli påkörd... nu sitter jag här och tittar på two and a half men. najs. mysigt.

imorgon ska jag försöka göra några ärenden, men prio ett är att sola!! sen träffa elsa. onderbart :) sen på torsdag är det back to work..

Kommentarer
Postat av: Maja

"..eftersom lollo tjatade som fan så fick vi sticka dit och kolla ;) "



Ja, right ;)

2010-06-22 @ 23:55:47
URL: http://coociidog.se
Postat av: ex kompis

det var mysigt, fast du har samma tröja som mig...



hhöhöhöhö, & VEM var det som tjatade vavavava?? ;)

2010-06-23 @ 00:10:29

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0