weekday

ska förresten visa vad jag köpte för saker igår. dock inga bra bilder men jaja. har jag sagt att jag älskar weekday? ;)


closertröja från herravdelningen. hahaha som jag och weich har skrattat åt denna alltså. jag hade tatt på mig den ut och in och hon försökte läsa vad där stod så sa jag: ja jag hade också lite svårt att se vad där stod från början. hahahaha, jag fattade inte att den satt på fel håll när jag kollade i spegeln, då stod där ju closer och inte resolc ;)

randig hög kjol. man ser tjock ut i den men äsch! :D

hesttröja. alla hesttjejer vill ju ha en sån. (har faktiskt ridit en gång i tiden, dock bröt jag armen på en häst (hahaha) och slutade)

snyggt linne som är tvinnat där uppe liksom. i banden. skitsnyggt. hehehe

och så en helt vanlig lång kofta från H&M. den är stor och mysig. glömde ta foto på min lilla väska men jag tror ni överlever ;) haha!

nu måste jag megapacka. har bråååådis.

Kommentarer
Postat av: ex kompis

DEN HÄSTTRÖJAN HAR JAG JUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-06-20 @ 13:29:15

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0