love is on fire

var i helsingborg igår med lollan, vilsmyr, carl och anna. fikade på mezo och turade. ville fick för sig att ta på sig lollans klackaskor och blommiga byxor och sen gick vi med honom till donken. har inte skrattat så mkt på länge. hahaha. han blev så grann så. sen var vi öde på knutan för sista tåget hade gått så ola fick komma å hämta oss. snäll påg. sen sov lollo över här.

idag har jag lekit med lollan och tvättat. eller jag håller på med tvätten fortfarande. sen ikväll ska jag kolla på när carl, ola och ville spelar fotboll, om jag inte ska jobba. jag känner att jag måste hålla mig sysselsatt för att inte deppa. haha.


Kommentarer
Postat av: Johanna

<3, ni är så bra.

2010-06-14 @ 19:10:31
URL: http://johannajoensson.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0