if i could write you a song that makes you fall in love i would already have you under my arm

sitter här och kollar på gordon ramsys sak.. haha han är ganska rolig.

träffade jaana lite innan idag. så mojsit. hon är knäpp och rolig. och liknar tydligen whitney från the hills. alltid en komplimang! ;)

har solat hela dagen idag så nu är jag rö i huet.. får sminka över det imorgon. haha.. har nog bara en eller två lektioner imorgon sen ska vi måla på lakan. sen ska jag va med ida och åka till tivoli. najsnajsnajs.

nu ska jag softa, chilla och ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: Maja

haha, jag kolla också på gordon ramsys.

2010-06-03 @ 23:30:15
URL: http://coociidog.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0