i can't take my eyes off of you

bilder från sommarfesten (snodda av jaanabajb). den blev faktiskt riktigt trevlig. :D







idag har jag varit i malmö med fröbbe. min plan var att inte köpa något alls, sen kom vi dit och det var rea... jag älskar weekday och ännu mer när de har rea :D hehehe. en randig kjol, ett linne, en t-shirt och en tröja. sen en väska från monki och en kofta från h&m. najsssss.

vaknade tjugo över ett idag.. ackack.. så har ställt klockan på nio imorgon och ska ut å gå en runda innan frukosten. jee försöker lära mig hur man ska leva sunt. så jag får väl ge det ett försök. sen ska jag fixa tackkort och träffa weich :D sen blir det barnpassning. mkt som ska hinnas med. men det är trevligt.

nattiii

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0