taking the stage

sitter och väntar på att lollo ska vakna. vi såg på saw 3 med jee igår och jag blev rädd så hon fick stanna.. hihi. vi ska leka idag med. ska försöka dra med henne till eh när jaana jobbar. :) annars ska vi kanske sola å lite så. och ikväll ska jag till pappa och äta. :)

igår var vi i hbg och lollan hängde med. vi kollade i en massa affärer och jag köpte en klänning och ett par jeansshorts :) sen träffade vi jees kompis elise också. sen åt vi på subway och tog tåget hem. jee och jag somnade nästan efter vi suttit i bilen i en kvart för att vi inte orkade gå upp till deras nya och förövrigt skitfina lägenhet :)

nu ska jag dampa på lollo så hon vaknar. hon lär hata mig. hehehehe















Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0