fiskmås

sitter och njuter av att få vara ensam. kollar på fotboll och bara chillar gunilla! haha.

var nere på pappas jobb och snackade lite med honom och anki. det var mysigt. sen ner till eh och snacka med jaana. sen körde jag en runda med bra musik och bara njöt av livet.

nu ska jag fortsätta chilla, kanske lägga upp några sommarbilder på facebook sen lägga mig. börjar halv åtta imorgon :) på fredag ska det bli 27 grader!! najs.

imorgon efter jobb ska jag och pappa åka å handla mat sen ska vi grilla hemma hos honom. ska bli mumsigt :)

jag har det så bra!! älskar sommaren och alla runt omkring mig. hihi 

posssposs

Kommentarer
Postat av: JAWNA

Så positivt och härligt <3

2010-07-08 @ 14:58:25
URL: http://jawnas.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0