all you need is love, love is all you need

sitter här och har precis målat mina naglar svarta. får ju passa på när man är lite ledig. dock vet jag inte om jag kommer kunna ha de såhär fina så länge eftersom jag är ganska kladdig av mig och kan inte sitta stilla utan ska tex byta kläder och sånt med nymålade naglar vilket inte alltid blir det bästa resultatet.. haha

har faktiskt badat i havet för första gången idag. ja jag vet, jag är lite efter. det var kaaaallt men skönt. var nästan kallare när man kom upp... dock har jag inte tåladmod till att ligga på stranden. iallafall inte utan mat och när ungarna runt omkring ligger och äter ballerinakex... AVIS. haha.

jag har fått för mig att börja lyssna lite på beatles och jag tkr de är ganska härliga. dock finns de inte med på spotify utan får lyssna på covers men skit i det!

nu ska jag föna håret med mina nymålade naglar och sånt, sen träffa elin. aaaaaalldeles för länge sedan.

och så saknar jag lollan, fastän jag träffade henne i förrgår.....


Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0