you would not believe your eyes



helgen har varit supernajs! fredagen började med tjejmiddag hemma hos johanna. god mat och sånt. sen stack vi till tivoli. trevlig kväll och kom inte hem förrän vid halv fyra, sen upp och jobba nästa dag men som tur var så började jag inte förrän vid tolv. så jobbade hela lördagen, sen på kvällen följde jag med johanna & wicki till mezo eftersom johanna fyllde år! :)) var där och myste sen hem igen. idag sov jag till halv två(!!) sen har jag varit med mamma och handlat, pluggat och joggat. inget mer. lagom mycket. imorgon ska jag till skolan sen ska jag plugga så in i hellskotta. har en jädrans ångest över denna veckan men på torsdag kväll lär jag vara världens lyckligaste!!

nu ska jag göra en fruktsmoothie och kolla liiiite på tv. undrar om jag kan somna tidigt ikväll? återstår att se!

ha det fint!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0