snöggisar på wokrestaurangen

 

senaste dagarna har spenderats med jaana & det gillas! hade myskväll hos henne i fredags och igår var vi på väla. åt mat och köpte vakumpåse. haha! sen träffade jag lollo. vi hyrde en skräckis som vi inte förstod oss på men jag tror jag kom på hela vitsen imorse men har glömt det igen. haha..

idag har jag bara segat. håller på och packar lite. fick hjälp av fridah & johanna innan men nu är där lite småsaker som är kvar. ska plocka undan lite också så att mamma kan dammsuga. haha

hoppas nu att jag inte saknar några kläder när jag är borta. men det tror jag inte. och de säger att det är svinkallt.... ååh. jag hatar att frysa. haha. apropå att frysa så kom christian på sin moppe hit hela vägen från häljarp för att lämna min iPod-laddare. haha sen fick han sitta här inne och värma sig ett tag för så röda händer som han hade var det inte lätt att köra med. ;)

aja. nu ska jag fixa lite sen lägga mig i sängen och äta clementiner. ska gå upp lite i 6 imorgon. det är sugigt.. och jag får sova utan täcke inatt för det ligger i vakumpåsen.. i väskan... :/

Kommentarer
Postat av: Jaanis

Haha! Kul att du packade ner täcket :D

Ha så kul i storstaden!

2010-01-04 @ 21:17:39
URL: http://jawnas.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0