skärpning

nej nu är jag fan trött på mig själv. nu ska jag ut och jogga och sen ska jag inte äta godis ikväll, jag ska göra en fruktsmoothie!!!!! skärpning...

jobbade igår och hade stängning. snackade lite med andrea i telefonen och hon sa några knasiga saker men inte reagerade jag på det.. sen när jag lagt på och några minuter senare så står hon fan framför mig. var längesen jag blev så glad! har varit så jäkla depp men detta gjorde hela min helg :) hihi. ska träffa henne imorgon igen!!! :D 

nu ska jag ta på mig varma kläder och ut och springa :)

Kommentarer
Postat av: Maja

vilken trevlig överraskning för dig :) Lycka till på joggingrundan ;)

2010-01-23 @ 19:00:55
URL: http://coociidog.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0