refresh your smile honey - it's a new year!

nyår igår var skoj. dock kände jag mig inte fin men jaja. fastän min doktor säger till mig att inte sola måste jag fan det. hellre hängpattar om några år än ett spöke hela livet... men ja, nyår var trevligt. skojigt folk och mycket mycket skratt. hahaha. skoj att få fira den med nära :) speciellt fridah som man inte träffar så ofta med tanke på att hon lämnat mig..... hihi.

idag har jag sovit till klockan ett sen lekit med jaana hela kvällen. åt på don pedro och spelade super mario på nintendo. jag vill fan också ha sånt och bli bra på det.. och duktigt nog cyklade jag både dit och hem i det kalla vädret. hade så mkt kläder att jag inte kunde bocka mig i min jacka. men det var det värt.

imorgon ska jag städa rummet, tvätta kläder inför sthlm och plugga sen på kvällen ska jag träffa gullis. :)

jag ska göra allt för att detta året ska vara det bästa i mitt liv. just nu känns det som en bra början =)

Kommentarer
Postat av: Jaanis

Bra Juliet! Gör det till ett awesome år! :D Det ska fan ta mig jag också göra!

2010-01-02 @ 13:20:28
URL: http://jawnas.blogg.se/
Postat av: Julia

ja men då gör vi det till ett bra år tsm? :D

2010-01-03 @ 12:52:26

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0