oh, härlet!!

VAR ETT TAG SEN JAG BLOGGADE.. FATTAR INTE VARFÖR DET BLIR STORA BOKSTÄVER... ÄR NOG FÖR ATT JAG BLOGGAR FRÅN MOBILEN. IALLAFALL SÅ VAR SHLM SUUUPER. BILDER KOMMER SÅ SNART JAG ORKAR. KOMMER HA GRYMT MKT I SKOLAN VECKAN SOM KOMMER.. VARFÖR VALDE JAG INTE ESTET? BILD HADE VARIT PERFEKT FÖR MIG. SAMHÄLL SUGER :( IALLAFALL SÅ HAR JAG FÖRSÖKT PLUGGA LITE IDAG OCH HAR SKRIVIT EN DEL.. MÅSTE STÄDA HÄR LITE OCKSÅ. PAPPA KOMMER SNART & DÅ SKA VI HÄLSA PÅ HANS SJUKA MOSTER.. :/ HA DET SÅ BRA! 

Kommentarer
Postat av: Nora

åhhh längtar till bilderna kommer :D:D

2010-01-21 @ 11:03:18
URL: http://norakerekes.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0