Feels like I'm in a race but I already won first place


älskebarn
nu när jag sitter och skriver ser jag hur torra mina händer är. uschusch.. det är inte mojsit..

skolan gör mig så jävla ledsen just nu. jag känner en sån himla stress men sen när jag väl försöker plugga så går det bara inte. ska bli underbart när min nyhetsanalys är avklarad. och den internationella konflikten. och spanskaöversättningen och blablabla.... det bara fortsätter och fortsätter..

imorgon ska det bli snöoväder och jag ska till doktorn i hbg. vi får se om jag kommer dit över huvud taget ;) sen ska jag försöka plugga och hinna träffa lollo. på torsdag är vi lediga :) det är najjjs! och på fredag är det skola sen tror jag att jag & jee ska träffas ett tag innan johannas tjejmiddag. :)

på lördag blir det jobb från 12-19,30. och söndag plugg!!


Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0