everybody on the street go crazy

har varit ledig idag och det var skönt att komma ifatt med allt. har städat rummet, lagt in den rena tvätten i garderoben, pluggat, haft hårinåackning, rakat benen och smort in mig. borde göra det oftare. blev klar med det vi skulle ha gjort med projektarbetet, sen har jag kommit igång med världskonflikten. sen lite andra ärenden också.

försöker kolla upp lite när "hjälp, det regnar köttbullar" går på bio i stan. ska se den med lille hannes :) haha! en anledning till att jag ska få se den. fast det ska bli gulligt. ska hämta honom sen ska vi äta på mc donalds sen se filmen. men det kör ihop sig för jag ska nog jobba på lördag och nästa lördag och på söndagar spelar han fotboll och dessa är de enda två dagarna filmen går här i landskrona. så ja, vi får se hur det blir med det :)

veckan som varit har varit bra :) jobbat lite, fikat lite och haft ett prov. provet tyckte jag att jag hade under kontroll men tydligen inte. det var jättesvårt och jag håller alla mina tummar och hoppas på att jag klarade det. hade myskväll på fredagen och lagade mat här hemma med johanna & ida. på lördagen jobbade jag lite sen var jag på inflyttningsfest hemma hos linnea. och det var mycket trevligt. körde dem ner till stan sen stack jag hem och gick upp klockan åtta.... åkte med mamma & syster till IKEA och ILVA i malmö. det var riktigt mysit att bara vara med dem två en hel dag. sen på kvällen var jag med ullisgullis.

ska snart orka lägga över bilderna från min mobil från när jag var i sthlm och lägga ut.
nu ska jag läsa lite om Baskien sen ska jag unna mig lite tv-tittande :)

Kommentarer
Postat av: Maja

vad mkt du har hunnit med i helgen :)

2010-01-19 @ 07:17:11
URL: http://coociidog.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0