what's the point of doing anything


har jag förresten sagt hur mycket jag vill ha sommar just nu? och hur mycket jag kollar på bilder och önskar att jag låg på en strand och var brun? då är fan livet som bäst!

alltså detta tjocka hår blir jag galen på. när man tvättat det och sen fönar det blir det så stort. och står åt alla håll och kanter. måtte det bli längre snart så att jag kan klippa upp det lite utan att vissa delar hänger nere när det är uppsatt. haha! är grymt sugen på att färga det lite ljusare och tunnatunnatunnaaaa! måste boka klipptid.

iallafall så har jag och maja pluggat lite idag. och sen har jag försökt läsa lite i utvandrarna utan något bättre resultat. ska ha en hel lektion med att läsa den imorgon så hoppas på att jag kommer nånvart då.

nu ska jag platta fluffet sen ska jag kolla på outsiders och efter det, om jag orkar, ska jag gå en runda eller jogga. men bara om jag orkar. och jag har inte ätit något godis idag. en dag är bättre än inget. haha, vi får se hur resten av veckan går!

possss

Kommentarer
Postat av: Maja

klart du kommer klara dig utan godis!

blev ohört mkt pluggande idag :P

2010-02-08 @ 21:15:32
URL: http://coociidog.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0