no one laughs at god in a hospital


koncentrerad julia i bilen.

allt känns bara så jäkla bra just nu. härlig helg med finfina människor. alla verar så glada för tillfället och det älskar jag. maja dummade sig med mig på geografin i fredags och jag älskar när maja och jag är på det humöret. haha..

iallafall, helgen kunde inte ha blivit bättre. fredagen spenderades med maja på donken sen hem till lollo där vi hade en massa hyss för oss. jag hade velat se calles blick när han kom in på sitt rum på natten. ;D 

på lördagen stack jag och mamma och kollade på balklänning utan något resultat. de var grymt fula där. haha.. sen kom johanna hit och sen stack vi till ida och kollade på melodifestivalen och skräckis med maja och vicky och nuffhenke. haha! åt chokladdoppad frukt och mina kläder blev nog mer chokladiga.. :/ haha..

idag kom syster och pojkarna hit och sånt. mysigt. nu ska jag göra ansiktsmask och smörja in mina torra händer. hatar detta vädret.. sen imorgon är det skola. najs! hehe he he..


Kommentarer
Postat av: Maja

det var en bra helg och en GLAD helg :) Haha, gillar också när vi är på sånt knas humör! hahaha

2010-02-08 @ 08:22:34
URL: http://coociidog.se
Postat av: VL

haha när jag kom hem märkte jag att jag hade fullt med choklad över mina byxor, jag som inte ens var med och gjorde dem? haha kul hade vi iallafall !Göran, vill du leka med oss?

2010-02-08 @ 22:58:06
URL: http://vickylindell.blogg.se/
Postat av: Jaanis

Fler såna bra helger!

2010-02-09 @ 00:09:32
URL: http://jawnas.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0